Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4510 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מדובר במגאן שנת 2004 .

צבע אדום מטאלי.

לא קיבלה מעולם (כפי שידוע לי ) פוליש - ווקס.

בכללי , החלקים שחשופים לשמש הישירה קצת דהויים , זה כולל את הגג,מכסה מנוע , טמבון קדמי .

בין היתר יש שריטות קלות ועמוקות , סימני פתיחת דלתות (שקעים קטנים בפח ) .

בתכלס אין לי לאף אחד טענות כי הרכב עומד על הכביש משנת 2004 , והשמש הקייצית עושה את הנזק שלה.

 

התהליך מתבצע ככה :

1. שטיפה -

pre wash עם המקציף של גלוריה.

שיטת 2 דליים :

דלי 1 - מים נקיים = כפפת מגווירס.

דלי 2- מים מהולים בשמפו = ספוג big chuuby כימיקל גייז.

דלי 3 - מים לשטיפת הספוג מכול הלכלוך שהצטבר .

 

תהליך של השטיפה :

שטיפת חלק -חלק עם השמפו כשבין לבין אני שוטף את הספוג מלכלוך בדלי 3.

בסוף , שטיפת הרכב עם מים נקיים עם דלי 1 - 20 ליטר .

ייבוש הרכב עם מגבת פרימיום של כימיקל גייז.

 

2. פלסטלינה :

חומר סיכוך - ONR .

פלסטלינה מחברת TCUT .

 

העבודה -

ריסוס הפח ותוך כדי שיפשוף (בעדינות ) הפלסטלינה בתנועות למעלה-למטה , ימינה-שמאלה עד שמרגישים שהפלסטלינה עבורת על הפח באופן חלק. ואז עובר למקטע הבא .

 

3.פוליש גס - Ultimate compound :

השימוש עם מכונה דואל אקשן של מגווירס .

העבודה איתו עם פד אדום לשם חיתוך .

חומר קל לשימוש עם זמן עבודה כפול מהרגיל , פותח במיוחד למשתמש הביתי .

 

4.פוליש עדין - ultimate polish :

השימוש עם מכונה .

עבודה עם פד צהוב לשם פוליש , להחזרת העומק והברק לצבע .

 

5. גלייז - black light :

עם אפליקטור ייעודי של כימיקל גייז, מורח את החומר על הפח .

נותן לו לשבת ולהתייבש כ-20דקות ומסיר אותו.

 

6.אוטם צבע- dudo juice acrylic spiritz :

2 ריסוסים ומריחת החומר עם אפליקטור ייעודי .

ובאופן מיידי , הסרת החומר עם מטלית מיקרופייבר .

 

תמונות ( הספקתי לעשות בשבוע רק צד אחד של הרכב ) :

 

לפני :

img0034mn.jpg

 

המכסה מנוע היה במצב גרוע (סווירלים, סימני חימצון ,שריטות קלות )

 

אחרי :

 

s8k9.jpg

 

ddcx.jpg

 

hv40.jpg

 

h6w3.jpg

 

sk4l.jpg

 

תמונה כללית של המכסה :

aix3.jpg

 

ממשיכים :

תמונות אחרי -

 

dg87.jpg

 

ddsi.jpg

 

8fym.jpg

 

דלת אחורית + כנף - תמונות אחרי :

 

zwdl.jpg

 

zrcu.jpg

 

h6r.JPG

 

תמונה כללית של כול הצד שהושלם :

 

c3tt.jpg

 

 

עבר כבר כמעט חודש ואני לא מוצא את הזמן להשלים את צד שמאל + גג + דלת תא מטען .

מקווה למצוא זמן בהמשך השבוע .

כמו כן , הצטיידתי בפלטה 3 אינץ + פדים למקומות צרים וגם למקומות שצריכים טיפול נקודתי .

 

האשכול יתעדכן כשיהיה חדש :) .

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תוצאות מרשימות , כל הכבוד , יש לי שאלה , למה לא השתמשת בפולישים אחרים כמו למשל של מונזרנה הם יותר נוחים בשימוש עם מכונה החומרים שהשתמשת בהם מיועדים יותר לשימוש הידני .

אבל אני חייב להגיד לך האוטו שלך נראה במצב מצוין לשנתון שלו, בהצלחה בהמשך .

יש כאלה שאומרים חבל על מי שמת , אני אומר חבל על מי שחי ולא יודע איך....

פורסם
נראה מעולה

 

האם ישנם תמונות מתהליך העבודה ?

 

תוצאות מרשימות , כל הכבוד , יש לי שאלה , למה לא השתמשת בפולישים אחרים כמו למשל של מונזרנה הם יותר נוחים בשימוש עם מכונה החומרים שהשתמשת בהם מיועדים יותר לשימוש הידני .

אבל אני חייב להגיד לך האוטו שלך נראה במצב מצוין לשנתון שלו, בהצלחה בהמשך .

 

תודה רבה :)

 

1. אין לי תמונות בזמן התהליך כי קשה גם לעבוד וגם לצלם כשאתה בן אדם אחד, וצריך להספיק לעשות את כול השלבים .

 

2.לפי דעתי מיותר לשלם כפול כשיש מוצרים בחצי מחיר שעושים את אותה העבודה באופן מצויין .

אני לא אכנס למשוואה הזאת של מה עדיף "ידני או מכונה " כי ברור שהיד אנושית לא משתווה למכונה.

פורסם

כמה חיים הצבע קיבל.

כל הכבוד על העבודה!

 

לגמרי איתך לגבי "2.לפי דעתי מיותר לשלם כפול כשיש מוצרים בחצי מחיר שעושים את אותה העבודה באופן מצויין ."

"יאללה בירי".

פורסם

כנראה שלא הבנתם אותי , אני התכוונתי לנקודה שהוא אמר שזה לקח לו הרבה זמן עם הפוליש של מגווירס , אני לא התכוונתי לתוצאות ,ברור ששני המוצרים נותנים כמעט אותם תוצאות .

מקווה שהסברתי את דעתי

יש כאלה שאומרים חבל על מי שמת , אני אומר חבל על מי שחי ולא יודע איך....

פורסם

כל הכבוד, הנה דוגמא לאיך שעבודה נכונה צריכה להיראות.

הסברים מפורטים על החומרים ועל תהליך העבודה.

אם רק היית מוסיף תמונה אחת אפילו לכל שלב שעשית, השרשור היה מושלם.

עבודה טובה!!

If you can't see the bright side of life, just polish the dull side

פורסם

תודה אנשים :) .

 

מקווה למצוא את הזמן להמשיך ולסיים .

 

כנראה שלא הבנתם אותי , אני התכוונתי לנקודה שהוא אמר שזה לקח לו הרבה זמן עם הפוליש של מגווירס , אני לא התכוונתי לתוצאות ,ברור ששני המוצרים נותנים כמעט אותם תוצאות .

מקווה שהסברתי את דעתי

 

כשאמרתי שזה לוקח זמן , לא הייתה כוונתי שהעבודה עם החומר לוקח זמן אלא התכוונתי שהחומר הוא פותח במיוחד למשתמש הביתי, ומכיל קצת יותר שומנים מכול חומר פוליש אחר בשביל שתוכל לעבוד יותר זמן ולא כמו אחיו 105 שמתייבש יותר מהר .

פורסם
תודה אנשים :) .

 

מקווה למצוא את הזמן להמשיך ולסיים .

 

 

 

כשאמרתי שזה לוקח זמן , לא הייתה כוונתי שהעבודה עם החומר לוקח זמן אלא התכוונתי שהחומר הוא פותח במיוחד למשתמש הביתי, ומכיל קצת יותר שומנים מכול חומר פוליש אחר בשביל שתוכל לעבוד יותר זמן ולא כמו אחיו 105 שמתייבש יותר מהר .

 

הבנתי אותך , מצטער על הבורות , נכון יש לחומר תכונה שמנונית , עושה את העבודה יותר קלה .

אחלה עבודה :wink: שיהיה בהצלחה.

יש כאלה שאומרים חבל על מי שמת , אני אומר חבל על מי שחי ולא יודע איך....

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

שוב שלום :)

היום המשכתי לעשות דיטיילינג לצד השני של הרכב שזה כלל כנף + דלת.

המצב שם היה קטסטרופאלי כפי שתוכלו לראות בתמונות.

תמונות לפני :

 

0aek.jpg

 

olmx.jpg

 

36an.jpg

 

תמונות אחרי :

 

c9ky.jpg

 

ei8n.jpg

 

ycak.jpg

 

6pla.jpg

 

zi9c.jpg

 

3sfj.jpg

 

nejs.jpg

 

יש שיפור רציני :)

דרך אגב את כול המקומות צרים, מתחת לידיות , מראות , אני משאיר לסוף .

קניתי במיוחד בשביל זה פלטה 3 אינץ .

פורסם

כל הכבוד על ההשקעה.

אני עשיתי עם אותם החומרים,אבל באופן ידני,והתוצאות לא כאלה.

בסך הכל אני מרוצה,הרכב יש לו ברק מטורף והוא חלק כמו תחת של תינוק.אבל נשארו הסוורילים.

הבעיה היא שאני לא יודע לעלות תמונות.

לגבי המכונה:כמה עלתה לך ואיזה מכונה יש לך?


×
×
  • תוכן חדש...