Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4511 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
תיקוני צבע אתה עושה לפני פוליש,כן?

 

כן ......

 

כל הכבוד, יהיה נחמד לראות את הרכב כולו בתמונה.

אגב, הבחור המציק לא ממש טועה, עדיף לעשות פוליש במקום סגור.

 

תודה :)

 

אני אומר שזה שטויות כי כמעט רוב האנשים (בארץ ובחו"ל) שעושים פוליש אין להם מקום ייעודי לכך או ששמים צילייה .

אז אם הוא רואה שאני עושה פוליש , אז מה הוא ציפה, שאני אגיד "אתה צודק " ואעשה אצל אחיו ? זה שטויות וכסף על קרן הצבי כי כמעט 90 אחוז מבעלי מוסכים שעושים פוליש לא מבצעים את התהליך כמו שצריך ,ולא יורדים עד לפרט הקטן . אתה עוד סתם לקוח שאפשר למשוך כסף.

ברוך השם יש לי את המקום לעשות , חומרים , מכונה, רצון =תוצאה כמו PRO :) .

 

גג זה החלק שהכי קשה לבצע פוליש , אבל זה מאחורינו.

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

IMG_0018_zpsaef65229.jpg

 

IMG_0019_zps79af4894.jpg

 

IMG_0021_zps371f9cdb.jpg

 

IMG_0020_zps4a4972ae.jpg

 

מחר\מחרותיים , אני איישם את החומר לפלסטיקה עם החומרים :

Meguiar's Endurance Tyre Gel

auto fineese revive

 

גם אני צריך להוריד את המדבקות ( פעם אחרת ).

פורסם

תודה רבה ^ .

כמובן שלהחזיר את הצבע כאילו הרכב יצא מהמפעל , זה לא נראה אפשרי :))).

עדיין מדובר ברכב שנת 2004 ללא קילופי צבע וכו' , שכנראה כול חייו ראה מכונות שטיפה .

בסך הכול המטרה הייתה לשפר את המצב ולתת לרכב קצת נחת, "חיים " , ברק , יופי.

והתוצאה הושגה ( מושך לא מעט עיניים :))) ) .

 

נשאר לי לעשות דברים משלימים ( כפי שכתבתי בהודעה אחרונה ) .


×
×
  • תוכן חדש...