Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4511 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כל הכבוד על העבודה , עבודה נקייה ויפה .

 

לעומת הרכב שלי שהוא שנת 2003 וכנראה הבעל הקודם לא ממש שמר על הרכב ( שהוא גם בצבע אדום) אז כמו שאמרתי אצלי במכסה המנוע כל הלכה התחילה לרדת מהרכב וממש חבל לי על הרכב כי הוא במצב מצויין ואני כל כך מחובר אליו ( כמה אבסורדי :) )

 

ולדעתי אחרי שהלכה כבר ירדה לא נראה לי שנשאר משהו לעשות אלה רק עם אתה צובע מחדש :/

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תודה רבה לכול מי שהגיב .

שמח שאהבתם :) .

 

כל הכבוד על ההשקעה.

אני עשיתי עם אותם החומרים,אבל באופן ידני,והתוצאות לא כאלה.

בסך הכל אני מרוצה,הרכב יש לו ברק מטורף והוא חלק כמו תחת של תינוק.אבל נשארו הסוורילים.

הבעיה היא שאני לא יודע לעלות תמונות.

לגבי המכונה:כמה עלתה לך ואיזה מכונה יש לך?

 

אני כבר שנים משתמש בשירות העלאת תמונות של imageshack :

http://imageshack.us/

 

ממליץ לך לייצור חשבון , ולעלות לשם את כול התמונות .

 

את המכונה קניתי באוטומוטור , חומרים + מכונה ייצא כ 1300 ש"ח .

 

 

כל הכבוד על העבודה , עבודה נקייה ויפה .

 

לעומת הרכב שלי שהוא שנת 2003 וכנראה הבעל הקודם לא ממש שמר על הרכב ( שהוא גם בצבע אדום) אז כמו שאמרתי אצלי במכסה המנוע כל הלכה התחילה לרדת מהרכב וממש חבל לי על הרכב כי הוא במצב מצויין ואני כל כך מחובר אליו ( כמה אבסורדי :) )

 

ולדעתי אחרי שהלכה כבר ירדה לא נראה לי שנשאר משהו לעשות אלה רק עם אתה צובע מחדש :/

 

תודה .

 

מצטער לשמוע על הבעיה שלך .

זאת בעיה רצינית כשהלכה מתחילה להתקלף , אי אפשר לעצור אותה.

פורסם

עבודה יפה. צבע נראה ממש כמו חדש 8) .

עשית פוליש ידני או עם מכונה?

Leon 2014: HU: OEM | TW: MT23|MID: PROFI PHASE | AMP: Genesis Profile 4 | MONO: JL :

|Audio 250\1 | SUB: DLS Kw10|ALPINE PXE H650

פורסם

תודה :) .

 

העבודה הייתה עם מכונה של מגווירס .

למי שמתעניין בתהליך שאני עושה לכול חלק , בתחילת האשכול פירטתי מה אני עושה מהשלב הראשון ועד לאחרון .

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

זה לוקח לי קצת יותר מידי זמן (עושה חלק -חלק ) אבל רואה את הסוף :) .

אני בקרוב מסיים לעשות דיטיילינג למגאן שלי.

לאחר שאני מסיים את הדיטיילינג לרכב, אני צריך תוכנית לתחזוקה שבועית + חודשית + חצי שנתית בשביל לשמר על התוצאה.

 

מה אתם ממליצים לי ?

 

נ.ב :

בהמשך השבוע אני אעדכן את האשכול.

 

תודה רבה

פורסם

א. התוצאה מעולה. השיפור ניכר בתמונות שלאחר העבודה. כל הכבוד!

ב. תוכנית תחזוקה? קודם כל, הכי חשוב לשטוף נכון את הרכב, אחרת הכל לשווא. איך לשטוף נכון יש הסברים בשפע בפורום או במדריך לדיטיילר.

מעבר לכך - אוטם צבע איכותי ופלסטלינה כל חודשיים-שלושה, אולי גלייז ביחד איתו, ואתה מסודר.

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם

א. תודה רבה

ב. אני משתדל לשטוף את הרכב כמה שיותר נכון למרות שאין לי אפשרות לצינור מים .

ג.לגבי אוטם צבע איכותי - אני משתמש באוטם של dudo ,אוטם מצויין . אני מקווה בעתיד לעבור ל jet seal .

ד.אני שמתי עין מאוד חזק על הגלייז "CG EZ CREME " , מקווה לקנות אותו בהזדמנות .

פורסם

ניכר שיפור רציני,ממש אהבתי כל הכבוד!

Peugeot 208GTI 2017 and Hyundai Tucson 1.6T 2019. 😀

Hyundai Tucson 2.0L Open sky 2016-2019- Sold Hyundai Elantra 2006 2.0L 2006-2016-Sold, Peugeot 206XS 2015-2021 Sold

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

היום המשכתי לעבוד על הרכב , על החלק האחרון שהוא הגג .

כמה תמונות אחריי :

 

 

 

IMG_0023_zpsb9285fa9.jpg

 

IMG_0022_zps29c8f2ea.jpg

 

IMG_0019_zpsff065064.jpg

 

IMG_0018_zps26a5e57d.jpg

 

כמה דברים :

 

1. לאחר הרבה שנים של שימוש בשירות העלאה תמונות של IMAGESHACK , השרות שלהם עכשיו בתשלום .

מצאתי שירות העלאה תמונות תחליפי :

http://s826.photobucket.com/upload

מומלץ לכולם ^ .

 

2. עכשיו נשאר לי לעשות דברים " משלימים " , כמו :

-חידוש הפלסטיק והגומיות

-חידוש צמיגים

-תיקוני צבע נקודתיים

 

מקווה שלא שחכתי משהו .

 

אחרי כול זה , אני מקווה בקרוב לצלם את הרכב בכללי ולהנות מהתוצאה :) .

הרכב מושך לא מעט עיניים :) .

 

3.כול פעם שהייתי עובד על הרכב , הייתי מקבל תגובות.

היום זה שבר את השיא כשאחד אמר לי : " אסור לעשות פוליש בחוץ , רק במקום סגור . "

אני אומר לו :" אוקי , בסדר , אני אמשיך "

הוא אומר לי : "אני מדבר מניסיון , אח שלי מנהל\עובד במוסך " .

אני אומר לו : " סבבה "

THE END .

 

אי אי אי , איזה אנשים :/


×
×
  • תוכן חדש...