Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4328 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

 

רכשתי מזדה 3 2009 שהוחלף לה מצבר לפני כחודש.

בבדיקה נמסר לי שישנה קורוזיה בבית המנוע כתוצאה מחומצת מצבר

 

היום פתחתי את מכסה המנוע והמצב נראה רע.

חשוב לציין שגם על המצבר (לידי פתחי המים וליד הקטבים ראיתי מעיין לחות\רטיבות)

רציתי לשאול:

 

1. האם לשפוך מים חמים (כמו שנאמר בפורום) על כל האזור מנוע+מצבר מספקת או שעלי לעשות טיפול אחר?

 

2. מדוע על המצבר יש רטיבות? אני יוצא מנקודת הנחה שבעת החלפת המצבר לפני כחודש הטעינה נבדקה ויצאה תקינה.

על פח הקבלה שנמסרה לי המצבר הוחלץ במפגש הרכב בירקון בת"א.

1.jpg

2.jpg

פורסם
שלום רב,

 

רכשתי מזדה 3 2009 שהוחלף לה מצבר לפני כחודש.

בבדיקה נמסר לי שישנה קורוזיה בבית המנוע כתוצאה מחומצת מצבר

 

היום פתחתי את מכסה המנוע והמצב נראה רע.

חשוב לציין שגם על המצבר (לידי פתחי המים וליד הקטבים ראיתי מעיין לחות\רטיבות)

רציתי לשאול:

 

1. האם לשפוך מים חמים (כמו שנאמר בפורום) על כל האזור מנוע+מצבר מספקת או שעלי לעשות טיפול אחר?

 

2. מדוע על המצבר יש רטיבות? אני יוצא מנקודת הנחה שבעת החלפת המצבר לפני כחודש הטעינה נבדקה ויצאה תקינה.

על פח הקבלה שנמסרה לי המצבר הוחלץ במפגש הרכב בירקון בת"א.

 

בוקר טוב

זה לא נראה טוב ,

נראה לי שיש בעיה במיוחד אם המצבר רק בן חודש.

גש לאחד מסניפי שנפ ונבדוק מה התקלה

שתגיע בקש שיצרו איתי קשר

 

בברכה

אבי פרשטמן

מנהל שווק ומכירות

מצברי שנפ/B]

פורסם
שלום רב,

 

רכשתי מזדה 3 2009 שהוחלף לה מצבר לפני כחודש.

בבדיקה נמסר לי שישנה קורוזיה בבית המנוע כתוצאה מחומצת מצבר

 

היום פתחתי את מכסה המנוע והמצב נראה רע.

חשוב לציין שגם על המצבר (לידי פתחי המים וליד הקטבים ראיתי מעיין לחות\רטיבות)

רציתי לשאול:

 

1. האם לשפוך מים חמים (כמו שנאמר בפורום) על כל האזור מנוע+מצבר מספקת או שעלי לעשות טיפול אחר?

 

2. מדוע על המצבר יש רטיבות? אני יוצא מנקודת הנחה שבעת החלפת המצבר לפני כחודש הטעינה נבדקה ויצאה תקינה.

על פח הקבלה שנמסרה לי המצבר הוחלץ במפגש הרכב בירקון בת"א.

 

 

ביקרתי היום במרכז השירות של שנפ במנחם בגין בת"א.

 

בבדיקה של החשמלאי עולה שכנראה המצבר מולא יתר על המידה (כנראה בטיפול הוסיפו מים למצבר בן שבוע והם נשפכו)

החשמלאי רוקן חלק מהנוזלים ואף ניקה עד כמה שאפשר את הקורוזיה.

בנוסף בדק שהטעינה תקינה

 

יש לציין שקיבלתי שירות מצויין מהחשמלאי שעובד במקום

  • 7 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

שלום לכולם,

 

עברה מעל חצי שנה מאז פנייתי.

אתמול בבדיקה שגרתית של המצבר נוכחתי לראות שתחתית המצבר (על התושבת) מלאה באבקה לבנה שמקורה במצבר.

ואני מדבר על המון המון אבקה .

 

בזמנו שביקתי אצל שנאפ נמסר לי שכנראה מילאו את המצבר יתר על המידה ולכן נזל.

כמו כן בדקו טעינה והיא יצאה תקינה.

 

למישהו יש רעיון מה יכולה להיות הבעיה.?

 

לא נעם לומר אבל לא ניסיתי לשטוף את האבקה על מנת שהמנוע לא יתמלא שוב בחומצה פעילה . כרגע האבקה מכסה את התשובת של המצבר.

 

המון תודה לכולם

פורסם

+1

 

זה קרה לי בשלושה רכבים שונים עם מצברים של שנפ, חבל שלקח לי כל כך הרבה זמן לקשר את זה לאיכות המצברים וגם זה היה אחרי שראיתי כבר כמה שירשורים באותו עניין.

שבנתיים החומצה הזאת פשוט מפרקת הכל, באחד הרכבים כל הדופן הפנימית של הכנף חלודה לגמרי.

 

לא נוגע יותר במצברים האלו ולא משנה מה המחיר

×
×
  • תוכן חדש...