Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4562 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

 

אני יודע שהנושא טחון, אז אגש ישר לעניין.

 

בדר"כ אני מטפל ברכב אצל רון.

גם פה רציתי לגשת אליו, אבל הוא כבר לא מתעסק עם החלונות והפנה אותי למישהו אחר.

 

בינתיים, תהיתי לעצמי, האם יש מישהו שטיפל בעניין בעצמו [בעזרת קיט שנמכר באיביי] ויכול לעזור לי [יש לי חוש טכני אבל אני מעדיף ללמוד ממישהו שכבר התנסה].

 

בתשלום כמובן.

 

כל הצעה תתקבל בברכה

 

אה כן. פולו קלאסיק 01.

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם

היום במקרה החלון במזדה שלי נפל,החלפתי מנגנון 300ש"ח.

הכבל פלדה התחרבש לו בגלגלת...

פורסם

איזה צד זה?

http://www.ebay.com/sch/i.html?_trksid=p3984.m570.l1313.TR0.TRC0&_nkw=VW+POLO+6N+FENSTERHEBER+REPARATURSATZ+V+-+RECHTS+94-02+&_sacat=0&_from=R40

 

תוודא שאתה קונה את הקיט המתאים לפולו 6N2 ולא ה 6N, כמו כן תוודא שאתה קונה את הצד הנכון, הקישור שנתתי לך הוא לצד ימין.

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם

תודה על התגובות.

 

זה מקדימה צד נוסע.

 

איך אדע בדיוק מה לקנות?

 

אולי בימים הקרובים אפרק את כל העסק ואבקש מכם הדרכה, למרות שכאמור היתי מעדיף לעשות זאת עם מישהו שכבר התנסה.

 

אגב, שוכב בבגאז' מנגנון חלון שפורק עוד מהבעלים מהקודמים.

 

לפי מה שהבחנתי הפלסטיקים שלו שלמים.

 

זה יכול לעזור?

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם
תודה על התגובות.

 

זה מקדימה צד נוסע.

 

איך אדע בדיוק מה לקנות?

 

אולי בימים הקרובים אפרק את כל העסק ואבקש מכם הדרכה, למרות שכאמור היתי מעדיף לעשות זאת עם מישהו שכבר התנסה.

 

אגב, שוכב בבגאז' מנגנון חלון שפורק עוד מהבעלים מהקודמים.

 

לפי מה שהבחנתי הפלסטיקים שלו שלמים.

 

זה יכול לעזור?

 

עם זה רק הפלסטיקים אז יעזור לך, עם נקרעה הכבל בעיה.

פורסם

לא הבנתי למה אתה צריך להתעסק עם קיט בהזמנה?

פורסם

גם אצלי זה קרה בגולף ורון הפנה אותי לבחור בשם ארז שעשה עבודה מצויינת, ממליץ מאד.

תגיד אם אתה צריך את הפרטים שלו...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

גולף 2002 מנוע 1600 AVU אוטומט

×
×
  • תוכן חדש...