Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4573 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הכותרת מטעה, מורל דוטק לא מאכזבים אותך, הסטאפ שלך לא מאוזן/מכוון

שנה את הכותרת, וכשתמצא מה הבעיה תעדכן בדיוק.

 

אצלי מורל דוטק 6.5 נשמעים נהדר, מוגברים פאסיבית על ידי SAX 100.4D ומבסוטים מהישבן. לא מפריע למגבר אגב גם לדחוף איזה סאב 12" די חלש של סוני. פרוטקשן אין, אבל עיוותים בהחלט מתחילים באזור ה45 וקצת לפני אם אתה מכוון אף יותר חזק

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ואני בעצמי לא יודע אם הבעיה במגבר או בהתקנה או בכיוון, אם מישהו גר בסביבה שלי ויהיה מוכן לעזור לי אני אעריך את זה מאוד (:

פורסם

לא אני מסיים לעבוד רק בשש, אני אספיק להגיע אליהם לקראת הסגירה נראה מה יהיה, לדעתי המגבר חלש פשוט החיווט לפי מה שראיתי נראה טוב ואודיו קינג פה רשם שהכיוונים בתמונה שהעלתי דווקא נכונים, אז אני בספק אם יהיה למתקין מה להגיד לי

פורסם

הבעיה היא לא בהרכח המורל. נהפוך הוא, סביר שהבעיה היא לא במורל. אם המגבר נכנס לפרוטקשן יש לבדוק נפילות מתח בנקודות שונות לפני ואחרי אלמנטים ולראות איפה יש נפילת מתח שבגללה המגבר קורס בכלל. אני מאמין שיש בעיה בעבודתו של המתקין ולא במורל, חיבורים לא נכונים, כבלים לא טובים, הארקה לא איכותית, או אולי אפילו מגבר תקול. אם המתקין הנוכחי לא מוצא את הבעיה, חפש לך מתקין אחר.

פורסם
הבעיה היא לא בהרכח המורל. נהפוך הוא, סביר שהבעיה היא לא במורל. אם המגבר נכנס לפרוטקשן יש לבדוק נפילות מתח בנקודות שונות לפני ואחרי אלמנטים ולראות איפה יש נפילת מתח שבגללה המגבר קורס בכלל. אני מאמין שיש בעיה בעבודתו של המתקין ולא במורל, חיבורים לא נכונים, כבלים לא טובים, הארקה לא איכותית, או אולי אפילו מגבר תקול. אם המתקין הנוכחי לא מוצא את הבעיה, חפש לך מתקין אחר.

 

או שפשוט המגבר לא מספיק חזק בשביל לעבור את ה45 עם הווליום שאני רוצה.

אני יודע שיש נפילות מתח לפי מה שהמתקינים אמרו ביניהם, אבל עדיין השאלה כמה ההבדלים בין עוד 20 וואט RMS ענקיים, שJBL 1004 יתן לי.

פורסם

תגיד, ניסית פעם לרוץ אחרי הצום של כיפור? מאמין שלא תתפקד כמו בשבוע שאכלת בו טוב.

אם יש נפילות מתח המגבר לא עובד בשיא שלו, גם אם תחליף ל1004 הוא לא ייתן לך 100 אחוז. תחזור למתקין, שילמת על התקנה אז מגיעה לך התקנה בלי נפילות מתח. אם עברת את זה ואתה עדיין לא מרוצה תחליף מגבר/סט.

פורסם
תגיד, ניסית פעם לרוץ אחרי הצום של כיפור? מאמין שלא תתפקד כמו בשבוע שאכלת בו טוב.

אם יש נפילות מתח המגבר לא עובד בשיא שלו, גם אם תחליף ל1004 הוא לא ייתן לך 100 אחוז. תחזור למתקין, שילמת על התקנה אז מגיעה לך התקנה בלי נפילות מתח. אם עברת את זה ואתה עדיין לא מרוצה תחליף מגבר/סט.

 

העניין שהנפילות מתח מגיעות אחרי ה47+ שזה הבנתי קורה לכל מגבר, שהוא נכנס לפרוטקשן ברגע שיש מתח גבוה, לא?

פורסם

אתה לא יכול לדרוש מהמגבר שלך יותר ממה שהוא מסוגל. הוא מפיק כוח שהוא מסוגל. כמובן שיש טווח שהוא מפיק סאונד שאפשר לקרוא לו יותר דיסטורשן מסאונד, אבל זה לא קשור לאיזה מספר מופיע לך על הצג ברדיו דיסק. המגבר שלך לא אמור לקרוס, גם לא בווליום גבוה, נקודה. אתה אמור לקבל סאונד מעוות לגמרי הרבה לפני שהמגבר שלך יקרוס באיזו שהיא צורה. המתקין שלך עשה עבודה חאפרית שהוא שחררמאותך ככה. אם הוא האשם או רכיב כלשהו אני לא יכול להגיד לך, אבל את הגורם אפשר למצוא רק ע"י בדיקה יסודית ולא דרך זריקת הערות בסגנון "מורל ככה וככה".

פורסם
אתה לא יכול לדרוש מהמגבר שלך יותר ממה שהוא מסוגל. הוא מפיק כוח שהוא מסוגל. כמובן שיש טווח שהוא מפיק סאונד שאפשר לקרוא לו יותר דיסטורשן מסאונד, אבל זה לא קשור לאיזה מספר מופיע לך על הצג ברדיו דיסק. המגבר שלך לא אמור לקרוס, גם לא בווליום גבוה, נקודה. אתה אמור לקבל סאונד מעוות לגמרי הרבה לפני שהמגבר שלך יקרוס באיזו שהיא צורה. המתקין שלך עשה עבודה חאפרית שהוא שחררמאותך ככה. אם הוא האשם או רכיב כלשהו אני לא יכול להגיד לך, אבל את הגורם אפשר למצוא רק ע"י בדיקה יסודית ולא דרך זריקת הערות בסגנון "מורל ככה וככה".

 

צודק, הם מצבר ישן(שנת 2009) יכול להיות גורם הבעיה?

פורסם

בהחלט. אני לא חשמלאי, אך תעביר חיפוש פה בפורום ובפורומים מחו"ל ותראה כמות גדולה מאוד של מגברים שקורסים בגלל מצבר זקן.

פורסם

מורל דוטק סט מעולה למחירו ועולה על הרבה סטים שעולים יותר !

 

הבעיה בכוונים של המערכת שלך ו/או בהתקנה.

 

תחליף מתקין או גש לאחד המפגשים של אודיו שאנשים יעזרו לך לכוון, על גבי הפורום אי אפשר לעזור הכל רק ספקולציות...

פורסם

1+

 

אני לא רואה סיבה לרוץ להחליף את המגבר, או את הסט, העוד 20 ואט זה לא מה שייתן לך עוצמה ברכב, כיוון נכון כן.

 

ועם כמה שה 1004 מומלץ הוא לא מגבר להיט, אל תאחז בו.

 

מגבר לא אמור להכנס לפרוטקשין בגלל ווליום גבוה.

SCANSPEAK


×
×
  • תוכן חדש...