Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4572 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני באמת מקווה שאין לי בעיה של מתח באוטו שגורמת למגבר להיכנס לפרוטקשן בעוצמה בסיסית כזו, ואני אעדכן היום בערב (:

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אם הוא על HI1\HI2 כוון אותו ל LOW ואז כוון גיין שנית

אתה יכול להעזר במערכת הלדים לכוון גיין שנימצאת על המגבר.

 

אם הוא על LOW אז כך זה אמור להיות.

גם כאן בדוק גיין בעזרת מערכת הלדים.

פורסם

אני לא מצליח לראות את זה איפה שהחיבורים , רשומים שם דברים אחרים והכבלים הדי עבים מסתירים את זה כנראה.

פורסם

אכן בדקתי והמתג על low, זה אומר שאין כבר מה לכוון את המגבר? אני מנסה להעלות תמונה של הכיוונים אבל הפורום לא נותן לי.

פורסם

עקרונית זה לא אמור להיות קשור לכוונים ,אלא אם כן הגיין אצלך סגור ואני בספק

סידרת ה-EZ של JBL היא סידרה חדשה ואין הרבה ניסיון עם המגברים הנ"ל

ממה שאני שמעתי באופן ספציפי על המגבר הנ"ל התגובות חלוקות

מה שאני יכול להגיד לך באופן ברור זה שהמגבר הנ"ל משמעותית חלש מה-JBL1004 מהדור הקודם.

פורסם

המגבר שיש לך בכלל לא בליגה של מגברי מדבקה

 

מגבר בססי של חברה מוכרת , שאמור לספק את הסחורה עם כיוונים נכונים והתקנה ראויה

H.U
CZ-500

AMP SAX 100.4 COMP
MLK165

AMP MONO1.2K SUB 2X
ES300

פורסם

למה למכור אותו ?

לא התקנתה אתמול ?

תחזור למתקין ותגיד לו שאתה לא מרוצה ושאתה רוצה להחליף מגבר ל -JBL1004.

 

בכוונים על חיתוך של 150HZ דווקא מכוון באופן שבו הרמקול יכול לתפקד חזק יותר.

למרות שהחיתוך צריך להיות ב-80HZ.

 

ניתקלתי באין ספור מערכות עם הדוטק אוביישן ולא הייתי אומר שמדובר בסט חלש

אני לא יודע מה הציפיות שלך או מה יש לחברים שלך.

פורסם

רציתי בהתחלה את ה1004 ולא היה לו, הוא שיכנע אותי לקחת את זה בטענה שאין הבדל גדול בסאונד ושה804 מתחמם פחות ויותר איכותי, החזר כספי לא אקבל ולכן אין לי ברירה אלא למכור


×
×
  • תוכן חדש...