Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4552 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני כל פעם מחדש נדהם מהדמיון של ספרי "חכמי חלם" להתנהלות גופים שונים בישראל. הפעם- חברת "נתיבי ישראל"

במקום לדבר על מכוניות, לשם שינוי הדיון הוא על התשתית, כי כביש גרוע יכול להיות אחראי לאסון תחבורה בדיוק כמו ואפילו יותר מליקוי רכב.

צפו בעצמכם-

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4466910,00.html

 

אני בטוח שמנפחים שם את העניין, אבל עדיין מדובר על מחדל לכל דבר. כספי המיסים של כולנו הולכים על עבודות ברמת ביצוע שבוייטנאם מחשיבים לנחותה, ואנחנו אוכלים אותה פעמיים, גם על תשלום וגם על סכנת חיים (בגשם השוטף- האם הייתם מנחשים שזהו מצב הכביש?)

 

מישהו עבר שם לאחרונה ויכול לתת דיווח קורה במציאות, ואינדיקציה עד כמה מגמתי באמת הדיווח של YNET?

  • תגובות 59
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

המצב שם כרגע ובשנים האחרונות לא טוב, סימונים לא ברורים על הכבישים ונהגים עצבניים מהרמזורים הבעיתיים שם.

 

מה שכן לא הבנתי איך אפשר לתרץ מחלף שקורס כ"הרבה גשם", מה היה קורה אם באמת היה נפתח הכביש והיו עוברות שם אלפי מכוניות ומשאית ביום, הכביש היה קורס תחת המשקל?

פורסם

ממה שעולה מהתשקורת בינתיים זה שעדיין לא סיימו את עבודות הפיתוח,

להדיוט המצוי זה מסתכם בשתי פטוניות סגולות על המדרונות, אבל בפועל

מדובר על מערכת גיאוטכנית שאמורה לדאוג לניקוז נכון ולמנוע ארוזיה של המדרונות.

 

נקודה נוספת, ניפוח רציני של התשקורת,זה לא "מחלף קרס" אלא כולה שקעו 3 מקטעי כביש באורך 3-4 מ' כל אחד,

מחלף זה מערך משולב של הרבה מערכות תשתית.

 

 

מבחינה בטיחותית (שזה הקריטריון לפתיחת המחלף) אין לזה שום משמעות.

רק בשביל לסבר את האוזן, גם אם המחלף לא היה נחנך בחגיגיות,

התוצאה של הסופה לא הייתה משתנה, למעט הבדל קטן, לא היית יודע מזה ולא היית יודע כמה הפרויקט עלה.

 

 

אתה חושב שזה מבנה הדרך שנפגע הכי הרבה מסופה?

פורסם

בשורה התחתונה קקי קורה - השאלה היא רק מי נושא באחריות ובתשלום על תיקון הנזק?

במקרה הזה אני מניח שהקבלן המבצע יתקן על חשבונו, ייתכן שהוא גם נקנס תחת תנאי החוזה.

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

פורסם
... נקודה נוספת, ניפוח רציני של התשקורת,זה לא "מחלף קרס" אלא כולה שקעו 3 מקטעי כביש באורך 3-4 מ' כל אחד, מחלף זה מערך משולב של הרבה מערכות תשתית.

 

מבחינה בטיחותית (שזה הקריטריון לפתיחת המחלף) אין לזה שום משמעות.

 

אין שום משמעות בטיחותית? רק כמה קטעים? זו ס כ נ ה גדולה !

נראה אותך עובר קטע כזה במהירות 50 קמ"ש, שלא לדבר על 90. אם לא תאבד שליטה מבהלה, עלול להגרם נזק לרכב בגלל התנודות. תון דעתך שלא כל העוברים שם מיומנים בנהיגת ראלי, וכלי הרכב שעוברים לא בדיוק הקשיחו את המיתלים.

 

לי המקום נראה כמו עוד חפיפיות, תשתית ירודה כי ככה זול יותר לקבלן המבצע, מהנדס מפקח שלא עשה את עבודתו בשטח אלא מהמשרד, רשות שהזמינה עבודה במאות מיליונים ולא טרחה לבדוק את הסחורה, בערך כמו שהיינו עושים פעם בצבא - אם מורחים צבע אז זה חדש ולא משנה מה יש מתחת השכבה החיצונית...

נדמה לי שהתימחור של 320 מיליון הוא מופרז, ולך תדע איפה נמצאים כמה מיליונים .

ילה גבר בא נראה! מר +1
פורסם

בצעדים קטנים אנחנו מתקרבים יותר ויותר לרוסיה. אבל שם לפחות ידוע שזה בגלל השחיטות, אצלינו זה "בגלל הגשם".

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
ממה שעולה מהתשקורת בינתיים זה שעדיין לא סיימו את עבודות הפיתוח,

להדיוט המצוי זה מסתכם בשתי פטוניות סגולות על המדרונות, אבל בפועל

מדובר על מערכת גיאוטכנית שאמורה לדאוג לניקוז נכון ולמנוע ארוזיה של המדרונות.

 

נקודה נוספת, ניפוח רציני של התשקורת,זה לא "מחלף קרס" אלא כולה שקעו 3 מקטעי כביש באורך 3-4 מ' כל אחד,

מחלף זה מערך משולב של הרבה מערכות תשתית.

 

 

מבחינה בטיחותית (שזה הקריטריון לפתיחת המחלף) אין לזה שום משמעות.

רק בשביל לסבר את האוזן, גם אם המחלף לא היה נחנך בחגיגיות,

התוצאה של הסופה לא הייתה משתנה, למעט הבדל קטן, לא היית יודע מזה ולא היית יודע כמה הפרויקט עלה.

 

 

אתה חושב שזה מבנה הדרך שנפגע הכי הרבה מסופה?

 

אוייש, תעשה לי טובה :roll:

 

מערכת הניקוז היא חלק מתשתית הכביש ואין דבר כזה שהיא "לא הייתה מוכנה" כמה ימים לפני פתיחת הכביש. אולי לא גמרו את הגינון או הפיתוח הנופי, אבל ניקוז? בולשיט של קברניטי מע"צ (לא סתם הם החליפו את השם, מיתוג חדש עאלק) לתרץ כשל יסוד חמור.

3 מקטעי כביש שקעו היום, יתר המקטעים ישקעו בעתיד, אין אפס. כשהתשתית דפוקה אז התשתית דפוקה.

 

איתמר

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

לא מבין על מה ההתלהמות, זה מחלף קיצי, בחורף יהיה סגור לתנועה ויפתח מחדש בקיץ.

גם ככה יורדים פה סה"כ כשלושה חודשים גשם, אז תסתדרו בלי, העיקר להיות ישראלים ולהתלונן.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם
ממה שעולה מהתשקורת בינתיים זה שעדיין לא סיימו את עבודות הפיתוח,

להדיוט המצוי זה מסתכם בשתי פטוניות סגולות על המדרונות, אבל בפועל

מדובר על מערכת גיאוטכנית שאמורה לדאוג לניקוז נכון ולמנוע ארוזיה של המדרונות.

 

נקודה נוספת, ניפוח רציני של התשקורת,זה לא "מחלף קרס" אלא כולה שקעו 3 מקטעי כביש באורך 3-4 מ' כל אחד,

מחלף זה מערך משולב של הרבה מערכות תשתית.

 

 

מבחינה בטיחותית (שזה הקריטריון לפתיחת המחלף) אין לזה שום משמעות.

רק בשביל לסבר את האוזן, גם אם המחלף לא היה נחנך בחגיגיות,

התוצאה של הסופה לא הייתה משתנה, למעט הבדל קטן, לא היית יודע מזה ולא היית יודע כמה הפרויקט עלה.

 

 

אתה חושב שזה מבנה הדרך שנפגע הכי הרבה מסופה?

 

במחלף לעולם לא אמור לשקוע שום דבר, השכבה התחתונה ביותר אמורה להיות בטון, מה יש לבטון לזלוג?

ניקוז ראשוני חייב להיות בזוויות האספלט כדי לנקז מים קודם כל מהנתיבים אל השוליים, גם את זה שמרו ליומיים האחרונים?

מילא נניח שנוצרים גלים כאלה אחרי כמה שנים (מתי פתחו את כביש 6? רק בחצי שנה האחרונה נוצרו גלים באספלט לפני מחלף דניאל לכיוון דרום ממש לפני המנהרה) בכביש שנמצא על הקרקע, אבל עוד לפני שמכונית אחת נסעה על האספלט ועל כביש שנמצא על מחלף בטון?!

 

מבחינה בטיחותית זה אומר שמישהו חיפף בעבודה, ומבחינה בטיחותית יכול להיות שהבטון בדיוק באותה רמה של השכבות התיכונות בכביש הזה, ומבחינה בטיחותית זה אומר שיש אפשרות שכל המחלף הזה יקרוס, כי מישהו חסך בחומרים ובעבודה.

זו המשמעות הבטיחותית.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

מראש - אין לנו מושג מה קרה שם וברור שמכמה כתבות ומידע סתמי כזה אי אפשר לדעת מה באמת הבעיה שם

ומה בדיוק שקע שם, זה יכול להיות מכל מיני סיבות,

גם כשל תיכנוני שנובע מעיבוד הנתונים והבדיקות של הקרקע ואיך שהתמודדו איתם,

או שזו הייתה עבודת פיקוח רשלנית, אין לדעת יצטרכו לבדוק את זה,

אם נציב שקע, אם סוללה התחילה לשקוע, אולי קרקע משוריינת שבוצעה בצורה לקויה, לכו תדעו מה קרה שם.

 

אי אפשר להאשים סתם באוויר.

 

 

so far so good so what

פורסם

רוכב בודד:

זה:

מבחינה בטיחותית (שזה הקריטריון לפתיחת המחלף) אין לזה שום משמעות.

 

מתייחס לזה:

מערכת גיאוטכנית שאמורה לדאוג לניקוז נכון ולמנוע ארוזיה של המדרונות.

 

 

m3x7r3m3:

במחלף/בכביש/בגשר לעולם משהו ישקע או יתרומם, זה יכול להיות מקומי וזה יכול להיות גלובלי,

חלק מהשקיעות צפויות וחלק לא.

 

איזו שכבה תחתונה אמורה להיות בטון? בכביש מתחת לאספלט יש מצעים דקים, מתחתם יש מצע מהודק ומתחתיו יש קרקע קיימת

 

אתמול שעלתי מישהו מהענף, מסתבר שכל המצעים מתחת לאספלט נשטפו (שעולה בקנה עם ההסברים על ההידוק הלקוי)

 

גליות באספלט, יש פרמטרים לגליות מותרת, אבל זה לא המקרה, זה סחף של שכבת הדקים, האספלט שם רק כי הוא מחזיק את עצמו, מתחתיו אין כלום.

 

איתמר:

תקרא שוב, אני מדבר על מערכת לייצוב מדרונות, לא מערכת הניקוז הכללית.

פורסם
בצעדים קטנים אנחנו מתקרבים יותר ויותר לרוסיה. אבל שם לפחות ידוע שזה בגלל השחיטות, אצלינו זה "בגלל הגשם".

 

בצעדים גדולים אנחנו מתרחקים מרוסים, רמת הפיקוח והבקרה על הפרויקטים הציבוריים היום בארץ הרבה יותר גבוהה מבכל שנות המדינה.

פורסם
בצעדים גדולים אנחנו מתרחקים מרוסים, רמת הפיקוח והבקרה על הפרויקטים הציבוריים היום בארץ הרבה יותר גבוהה מבכל שנות המדינה.

 

אז בעצם המקרה הזה הוא הצלחה מסחררת לא? מחלף ברמה גבוה , האוטובאן פותח את המכנס ומגלה ששלו קטן יותר.

גם המטרונית היא הצלחה.

 

אם כבר מדברים על פרויקטים ציבוריים הכי אני אוהב אז את איזור נתניה, בונים שם כבר שנים ועדיין אין כלום, זה פשוט מדהים.

איפה הפיקוח והבקרה? עושים בית זונות אחד גדול.

 

לבנות מחלף ולגלות שהוא מתפרק בגשם הראשון זאת לא הצלחה של אף אחד חוץ מהאדם שהכניס לעצמו כמה מיליונים לכיס.

דברים דומים קרו לרוסים כשהקבלן דרש סכום גבוה תמורת חומרים ועבודה איכותית והפועל חיפף, הדוגמאות שם רק צריך לחפש.

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם

ברור שיש כשל, רק צריך לבדוק באיזו חוליה הוא, אם התיכנון הביצוע או הפיקוח, או שילוב.

כמו שיצטרכו לבדוק עכשיו בחדרה עם המרפסת שקרסה במבנה חדש,

אם פירקו תמיכות מוקדם מידי, אם כמות הזיון תואמת לתוכניות, אם נלקחו קוביות בטון לבדיקה ומה התוצאות,

אם אולי מישהו פישל בתוכנית קונסטרוקציה ושם יש חוסר ועוד שלל אופציות.

 

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4468484,00.html

 

 

so far so good so what

פורסם
אז בעצם המקרה הזה הוא הצלחה מסחררת לא? מחלף ברמה גבוה , האוטובאן פותח את המכנס ומגלה ששלו קטן יותר.

גם המטרונית היא הצלחה.

 

אם כבר מדברים על פרויקטים ציבוריים הכי אני אוהב אז את איזור נתניה, בונים שם כבר שנים ועדיין אין כלום, זה פשוט מדהים.

איפה הפיקוח והבקרה? עושים בית זונות אחד גדול.

 

לבנות מחלף ולגלות שהוא מתפרק בגשם הראשון זאת לא הצלחה של אף אחד חוץ מהאדם שהכניס לעצמו כמה מיליונים לכיס.

דברים דומים קרו לרוסים כשהקבלן דרש סכום גבוה תמורת חומרים ועבודה איכותית והפועל חיפף, הדוגמאות שם רק צריך לחפש.

 

אתה מתכוון להמשיך לזרוק שטויות באויר או להביא דברים קונקרטיים לדיון הזה?


×
×
  • תוכן חדש...