Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הW של המגברים


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7912 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש חנויות שמוכרות מגברים מסויימים שגולת הכותרת שלהם היא בין 1000 ל1200 וואט

אך לא רושמים את הRMS

איך אני יכול לדעת כמה RMS יש למגבר אם לא רשום כמה RMS יש במגבר??

יש איזה נוסחה לחישוב RMS לפי הוואט של המגבר או משהו כזה

צריך עזרה ותשובה כדי שאוכל לדעת איזה מגבר באמת שווה קניה

אפשר לקנות מגבר של 1200 וואט אבל RMS שווה לביצים של הכלב של השכן שלי

מחכה לתשובות מהמומחים בפורום

תודה לכל העוזרים והמבינים בדבר!!!

,It's not how you stand by your car"

"It's how you race your car

 

,It doesn't metter if you win by inch or mile"

"!!!winning is winning

פורסם

הנתון שהחברות מצהירות אינו אומר דבר, (WATT MAX)

 

לגבי ה RMS, בתנאי שהחברה אמינה, הנתון יתן לו אנדקציה לגבי המוצר,

אם החברה לא אמינה, היא תכתוב, בדיוק מה שתרצה לשמוע,

ואין זה יעיד דבר לגבי המציאות..

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

כימעט תמיד(אם יש למגבר הזה אמא ואבא) אז יהיה רשום בהגדרות יצרן בחוברת שלו או באתר החברה ונכון אתה צודק שנתון הW שווה לתחת

אבל לפעמים בחברות המעפנות המספרים הם לא הכי מדויקים בעולם (יש בצורה סבירה ויש בהגזמה)

פורסם

וואט שהוא לא (XMAX) אלא P.M.P.O PEAK MUSIC POWER OUTPUT אכן שווה לתחת...

 

"נמדד" כך: המגבר בפול ווליום, לא מחובר לרמקולים. ומשם לוקחים קצה אחד וקצה שני.

חישוב גס של וואט RMS מחלקים ב 3 את (VMAX ) של היצרן.

לדוגמא: JL 12w7 מוצהר 2000W MAX לחלק 3 666W RMS .

 

שלומי

כל מערכת סטריאו, הנה התפשרות מול הדבר האמיתי.

פורסם
וואט שהוא לא (XMAX) אלא P.M.P.O PEAK MUSIC POWER OUTPUT אכן שווה לתחת...

 

"נמדד" כך: המגבר בפול ווליום, לא מחובר לרמקולים. ומשם לוקחים קצה אחד וקצה שני.

חישוב גס של וואט RMS מחלקים ב 3 את (VMAX ) של היצרן.

לדוגמא: JL 12w7 מוצהר 2000W MAX לחלק 3 666W RMS .

 

שלומי

מאיפה למדת את השטיה הזו?

 

ג'ניה

:king:

פורסם

תודה לכל המתעניינם

אני חושב שבהחלט נגעתי בנקודה רגישה בכל מה שקשור לעוצמת מגברים ובכלל לגבי כל המגברים

אז איך אני בעצם יכול לדעת אם נגיד יש לי את המגבר הבא:

http://www.pompa.co.il/index.php?1->EXPOSED_onClick_showItem^349,'normal_sales')

בתכלס רשום שהמגבר 1000 וואט אבל זה לא אומר כלום

כמה בתכלס יש לו RMS?

משהו מכיר את המגבר הזה?

מגבר טוב?

תנו לי פרטים על זה

אני חושב שבעניין חישוב הRMS צריך למצוא מדריך או משהו שממש מבין בזה וספץ בזה

,It's not how you stand by your car"

"It's how you race your car

 

,It doesn't metter if you win by inch or mile"

"!!!winning is winning

פורסם

המגבר הנל הינו חיקוי לחברת

BOSS AUDIO,

לכן אינו חברה אמינה ולכן אי אפשר להסתמך על הנתונים שלו.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

אז מה אחי?

אל מה אתה ממליץ

מגבר טוב ואיכותצי אבל שלא יקרע לי את הכיס

אין תקציב גדול מידי

יש משהו טוב שאתה מציע

אמין ואיכותי???

,It's not how you stand by your car"

"It's how you race your car

 

,It doesn't metter if you win by inch or mile"

"!!!winning is winning

פורסם

התקציב שלי הוא ככה

יש לי חבר שעבר לגור בUSA למשך חצי שנה בערך עובד שם וחוזר

דיברתי איתו ובישקתי שיביא לי רדיו דיסק MP3

ביקשתי פיוניר 4600 כי שמעתי שהוא טוב מאוד ואנשים אוהבים אותו

לא יודע בידיוק כמה זה יעלה שם

היה לי תקציב למגבר ב500

הבנתי שבסכום הזה אני יכול לקנות רק מגבר תוצרת עזה אז התקציב החדש שלי למגבר הוא בסביבות 700

גג 70 שקל

אולי יהיה לי תקציב יותר גדול מאוחר יותר

מה אפשר להציע ששווה את המחיר אבל משהו טוב???

,It's not how you stand by your car"

"It's how you race your car

 

,It doesn't metter if you win by inch or mile"

"!!!winning is winning

פורסם
התקציב שלי הוא ככה

יש לי חבר שעבר לגור בUSA למשך חצי שנה בערך עובד שם וחוזר

דיברתי איתו ובישקתי שיביא לי רדיו דיסק MP3

ביקשתי פיוניר 4600 כי שמעתי שהוא טוב מאוד ואנשים אוהבים אותו

לא יודע בידיוק כמה זה יעלה שם

היה לי תקציב למגבר ב500

הבנתי שבסכום הזה אני יכול לקנות רק מגבר תוצרת עזה אז התקציב החדש שלי למגבר הוא בסביבות 700

גג 70 שקל

אולי יהיה לי תקציב יותר גדול מאוחר יותר

מה אפשר להציע ששווה את המחיר אבל משהו טוב???

אחי, הייתי ממליץ לך בחום, שבמקום לזרוק את ה 700 שלך, תחסוך קצת ותיקח משהו שתהנה ממנו

לאורך זמן, ועדיף מחברה עם שם, ושיש לה אמא ואבא. סתם חבל על הכסף ועל העצבים.

 

שלומי

כל מערכת סטריאו, הנה התפשרות מול הדבר האמיתי.

פורסם
התקציב שלי הוא ככה

יש לי חבר שעבר לגור בUSA למשך חצי שנה בערך עובד שם וחוזר

דיברתי איתו ובישקתי שיביא לי רדיו דיסק MP3

ביקשתי פיוניר 4600 כי שמעתי שהוא טוב מאוד ואנשים אוהבים אותו

לא יודע בידיוק כמה זה יעלה שם

היה לי תקציב למגבר ב500

הבנתי שבסכום הזה אני יכול לקנות רק מגבר תוצרת עזה אז התקציב החדש שלי למגבר הוא בסביבות 700

גג 70 שקל

אולי יהיה לי תקציב יותר גדול מאוחר יותר

מה אפשר להציע ששווה את המחיר אבל משהו טוב???

אז אולי שחברך יקנה לך גם מגבר בארה"ב? הרבה יותר ישתלם לך, ותוכל לנצל את התקציב הנ"ל למגבר בכמה רמות יותר ממה שתוכל לקנות פה בארץ.

פורסם
רק תזכור בקשר לפיוניר שאתה רוצה מארה"ב שאלה ששם לא מתאימים לתדרי הרדיו של הארץ ותצטרך לעשות לו כיול כ400 שקל בערך
קודם כל, תלוי באיזו סדרה.

דבר שני, אפשר גם למצוא ב-150-200 שקל.

×
×
  • תוכן חדש...