Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4592 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מצורפת תמונה

מדובר במאזדה 3 2004

מאורר קטן שליד הסוויצט' , הוא עשה רעשים אז ניתקו לי אותו..

החשמלאי שניתק לי אותו אמר שהייתה לו מאזדה 3 וגם הוא ניתק ואין לו מושג למה זה שם.

IMG_20131129_141845.jpg

פורסם

אם אתה מתכוון לפתח אוורור משמאל לסוויץ' זה סתם חלק לא חשוב. אפשר לנתק.

על הדרך תנתק גם את האימובילייזר, הקודנית ושים כפתור התנעה כמו של מטוסים..

 

עכשיו ברצינות. זה חיישן לחות של מערכת המיזוג. החיישן גורם לפעולה אופטימלית של המערכת. אם מנתקים אותו/מכסים אותו וכו' המזגן לא יעבוד כמו שצריך.

אני לא הייתי סומך על בעל מקצוע שמחזיק את אותו הרכב וומנתק לך דברים סתם בלי לדעת מה הם.

VW MK5 Golf 2.0TDI

פורסם

כשאני מגיע לוויכוח עם מוסכניק, שאני אומר ש"ככה זה במקור\ככה כתוב בספר", אני אומר לו תעזוב הכל ואל תיגע בחלק הזה יותר.

 

לפעמים יש כאלה שחושבים שהם חכמים יותר מהמהנדסים של הרכב.

 

בדרך כלל במיקום הזה ממוקמים פתחי הסירקולציה הפנימית (שואבים אוויר מהחריצים האלה).

כמה מפה אמרו שזה חיישן כלשהו, אז כנראה שזה טעות לנתק אותו.

 

איך הוא הגיע לזה שיש בעיה עם חיישן הזה?

פורסם

ברוב המאזדות החיישן הזה מזמזם וזה בדרך כלל בתחילת נסיעה. אתה יכול לשלוף ולנקות אותו ולשמן אותו והוא לא יזמזם. או להחליף אותו לחדש במוסך מורשה.

החלק עולה כ 400 שקלים. רק תזכור שהזמזום בתחילת הנסיעה לא מעיד על שום בעיה. תחבר אותו בחזרה ואל תתייחס זה תקין.

פורסם

זה המאוורר של הבקרת אקלים.

יש לי את אותו הרעש במאזדה.

כרגע אני חי עם הרעש הזה.

 

תבדוק שהמזגן מתפקד כמו שצריך, כי לא רצוי לנתק מאווררים ככה סתם. אני מניח שיש סיבה לזה שהוא שם.

×
×
  • תוכן חדש...