Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

GTA יוצא לאייפון


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4591 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עדיין לא יצא, אמור לצאת בדצמבר:

 

Rockstar Games has announced the launch of "Grand Theft Auto: San Andreas" for iOS, Android, and Windows Phone devices this December.

http://mashable.com/2013/11/27/grand-theft-auto-san-andreas-ios-android/

 

יש לך עכשיו את GTA3 ו-GTA VICE CITY בIOS/אנדרואיד.

 

האמת שלדעתי הם די מיותרים שם - לא ממש נוח לשחק GTA על טאצ'סקרין - המשחקים האלה בנויים לקונסולות עם שלט או PC עם עכבר ומקלדת, וב-PC יש לך המון אפשרויות מודינג - אני זוכר שהייתי ממלא את הסאן אנדראס במכוניות אמריקאיות קלאסיות (ואז המשחק היה בקושי זז עם פנטיום 4 שהיה לי, אבל זה כבר סיפור אחר).

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
עדיין לא יצא, אמור לצאת בדצמבר:

 

 

http://mashable.com/2013/11/27/grand-theft-auto-san-andreas-ios-android/

 

יש לך עכשיו את GTA3 ו-GTA VICE CITY בIOS/אנדרואיד.

 

האמת שלדעתי הם די מיותרים שם - לא ממש נוח לשחק GTA על טאצ'סקרין - המשחקים האלה בנויים לקונסולות עם שלט או PC עם עכבר ומקלדת, וב-PC יש לך המון אפשרויות מודינג - אני זוכר שהייתי ממלא את הסאן אנדראס במכוניות אמריקאיות קלאסיות (ואז המשחק היה בקושי זז עם פנטיום 4 שהיה לי, אבל זה כבר סיפור אחר).

 

 

אבל הינה, הם הודיעו שהטאץ פאד שופר פלאים, בוא נחכה ונראה

לדעתי זה יהיה אשש :)

בעל סיאט איביזה גאה !

×
×
  • תוכן חדש...