Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האם יש כביש נהיגה שומם בישראל?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4590 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
מי קרא לי? :-)

בירחון "הגה" זצ"ל היה פעם סיקור ענק על כבישי הנהיגה הטובים בישראל. מכיון שפות"ש מחפש רק את הנטושים שבהם, אכתוב מניסיוני על כאלה שעונים להגדרה הזאת:

  1. כביש 12 - מעלה אילת. אומנם ביחס לכביש הערבה הוא שומם, אבל קח בחשבון שבאותה מידה יכול ליפול עליך מנחוס רציני כמו הלקסוס ההיברידית שנתקעה לפניי בפעם האחרונה שבה נסעתי בו וחירבשה לי את כולו. הקטע בן עשרת הקילומטרים שצמוד לאילת רצוף עקומות ושינויי גובה למכביר. לא להחמיץ!

מספיק?

מצד אחד ממש מסכים, מצד שני יש יותר תנועה ממה שהיה בעבר.

בחודש אוגוסט הייתי במילואים עם הרכב(ירדתי לאילת פעמיים ופעם אחת גם המשכתי משם הביתה) ונתקעתי אחרי אינספור רכבים צבאיים ואנשים אחרים שהחליטו ש-60 קמ"ש זה בסדר.

פורסם
מי קרא לי? :-)

בירחון "הגה" זצ"ל היה פעם סיקור ענק על כבישי הנהיגה הטובים בישראל. מכיון שפות"ש מחפש רק את הנטושים שבהם, אכתוב מניסיוני על כאלה שעונים להגדרה הזאת:

  1. כביש 98 מצומת חמת גדר לכיוון מבוא חמה. דיר באלכ: בערך חצי ק"מ מצומת חמת גדר יש שם חתיכת באמפ רציני, אם לא תאט מספיק לפניו אתה תמצא את עצמך עם ארבעה גלגלים באויר (ואם יש לך אלפא 147 אז כבונוס תקבל גם קרטר מפוצץ - מניסיון, לשמחתי לא שלי). חוץ מזה, זה קטע כמעט אלוהי, ואם אתה מתכונן היטב לבאמפ הזה אתה עוד עלול למצוא אותו די משעשע.

אם כבר מגיעים לשם, אז מומלץ להתחבר ל 789. הקטע מהפניה מ 92 ועד לבני יהודה, מספק כמה קשתות טובות. כדאי לעלות ולרדת.

בשילוב עם ההמלצה של אלעד, יש רינג לא רע...

הקטע שומם עם ראות מעולה. באחת הישורות יש "גל" אספלט שכדאי ללמוד אותו...

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

אני לא בעד התגרזנות בלילה,

חיות חוצות את הכביש,אנשים שנוסעים לאט בגלל חוסר בטחון ובכלל תשומת הלב כ"כ גבוהה גם ככה אז בחושך כשהראות

מהפנסים לא אידיאלית לא הייתי ממליץ.


×
×
  • תוכן חדש...