Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

משחק קולין מקריי 2005-מספר שאלות


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7909 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

 

גורלם של כל הג'ויסטיקים להעלות אבק אחרי התלהבות ראשונית של כמה ימים....

ממש לא...זה תלוי אם אתה חובב משחקי וידאו או לא.:type:

אני לא הפסקתי להשתמש בהגה במשך חודשים ארוכים......

בוא נגיד ככה, הוא מספק שעות על גבי שעות על גבי שעות של הנאה אם אתה חובב משחקי מירוצים. :wink:

 

אדם.

פורסם

SENTO אני ממש לא מסכים איתך,כיוון שיש לי את הג'וייסטיק של מייקרוסופט,ובמחשב הקודם שלי הייתי משחק בו חודשים בפיפ"א פשוט כי זה הרבה יותר נוח ממקלדת.

 

 

הפסקתי לשחק בו רק מכיוון שיש לי מחשב חדש והדרייבר של הג'וייסטיק לא מתאים ל-XP.

 

בהזדמנות זו,אם מישהו יכול לתת לי קישור לדרייבר לג'וייסטיק SIDE WINDER של מייקרוסופט שמתאים ל-WINDOWS XP אני אשמח ואפילו אודה מאוד...

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
SENTO אני ממש לא מסכים איתך,כיוון שיש לי את הג'וייסטיק של מייקרוסופט,ובמחשב הקודם שלי הייתי משחק בו חודשים בפיפ"א פשוט כי זה הרבה יותר נוח ממקלדת.

 

 

הפסקתי לשחק בו רק מכיוון שיש לי מחשב חדש והדרייבר של הג'וייסטיק לא מתאים ל-XP.

 

בהזדמנות זו,אם מישהו יכול לתת לי קישור לדרייבר לג'וייסטיק SIDE WINDER של מייקרוסופט שמתאים ל-WINDOWS XP אני אשמח ואפילו אודה מאוד...

אם אני לא טועה, XP אמור לזהות את הרכיב הזה. תנסה לתת ל XP למצוא את הדרייבר המתאים, אני חושב שהוא מובנה ב XP עצמו.

דני.

פיאסטה MK1 שנת 79 בשלבי שיפוץ ->[thread=41214]כאן[/thread]

מנוע:1L, ממוזגת+ תוספות.

פורסם

יש בהגה שלך רטט ?

 

 

250 שקל זה בערך טווח המחירים של ההגאים הרגילים ללא הרטט.

 

 

 

בכל אופן התרשמות שלי לאחר 3 ימים של שימוש בהגה-מאוד מהנה,משנה לגמרי את חווית המשחק במירוצי מכוניות.

 

ועוד התרשמות-המשחק קולין מקריי קשה בטירוף !!!

אני בקושי מצליח להשאיר את המכונית על המסלול,לכן חזרתי לשחק בניד פור ספיד אנדרגראונד כדי להתרגל שוב למירוצים בכלל ולהגה בפרט,ולאחר מכן אני אחזור לשחק בקולין מקריי בתקווה לסיים את המירוץ כשהמכונית נוסעת.....

 

אגב,שיא ההרס שלי היה כששיחקתי בקולין מקריי עם אודי A-3,והגעתי למצב שאחד הגלגלים עף לגמרי מהמקום,ובנוסף בגלל התאונות הרבות הלך לי הרדיאטור ואזל השמן למנוע,דבר שגרם לכך שכל החצי השני של המירוץ אני כל חצי דקה צריך להניע את המכונית מחדש,להמשיך לנסוע 10 שניות וחוזר חלילה (מה גם שלא יכולתי לנסוע מעל 40 קמ"ש בגלל שבשלב זה המכונית כבר היתה במצב תלת-אופן...).

 

 

משעשע משהו......:wink:

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

×
×
  • תוכן חדש...