Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4606 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש דבר שמעצבן אותי בזמן אחרון ואני פשוט חייב לפרוק את זה נמאס לי שמסנוורים אותי כל המכוניות עם אורות הכחולות (קסנון), למה שמים אותם זה ממש מציק בעין גם שזה מקורי באודי ובב.מ.וו אני נגד זה,ולמה לכל מי שיש גרמניות חדשות מותרת להדליק פנסי ערפל באופן קבוע כי זה נדלק לבד בעת הדלקת אורות חניה, למה לי אסור ולמה אני שונה מהם?

טוב זה הייתה פריקה שמזמן רציתי לפרוק את זה מרגיש לי מוזר אבל הייתי חייב.:oops:

הרכב שלי: שברולט ספארק 1.0 14'

 

פורסם

קסנון מקורי זה מעולה. לא מסנוור ונותן תאורה טובה יותר.

 

פנסי ערפל זה פוזה נטו, מי שנוהג ככה חושב שזה מגניב.

 

אור גבוה זו הבעיה האמיתית, יש כאלה שאוהבים כי הם רואים טוב ולא אכפת להם מאחרים. אם היה לך קסנון היית מראה להם מה זה לסנוור באור גבוה. :D

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
קסנון מקורי זה מעולה. לא מסנוור ונותן תאורה טובה יותר.

 

פנסי ערפל זה פוזה נטו, מי שנוהג ככה חושב שזה מגניב.

 

אור גבוה זו הבעיה האמיתית, יש כאלה שאוהבים כי הם רואים טוב ולא אכפת להם מאחרים. אם היה לך קסנון היית מראה להם מה זה לסנוור באור גבוה. :D

 

האמת שהדבר היחידי שמצאתי חכם קצת בפנסי ערפל שברגע שאתה פונה ימינה-שמאלה יש פנס ערפל אחד מואר שלפעמים זה טוב, רק חסר שיחזירו את הפנסים של הסיטרואן DS שמסתובבות עם הגה לתוך הפניה.

הרכב שלי: שברולט ספארק 1.0 14'

 

פורסם
יש דבר שמעצבן אותי בזמן אחרון ואני פשוט חייב לפרוק את זה נמאס לי שמסנוורים אותי כל המכוניות עם אורות הכחולות (קסנון), למה שמים אותם זה ממש מציק בעין גם שזה מקורי באודי ובב.מ.וו אני נגד זה,ולמה לכל מי שיש גרמניות חדשות מותרת להדליק פנסי ערפל באופן קבוע כי זה נדלק לבד בעת הדלקת אורות חניה, למה לי אסור ולמה אני שונה מהם?

טוב זה הייתה פריקה שמזמן רציתי לפרוק את זה מרגיש לי מוזר אבל הייתי חייב.:oops:

 

you jelly bro?

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

אורות ערפל לא נדלקים לבד, מה שנדלק זה ה-DRL שבחלק מהמכוניות קצת מעצבנים.

 

בשורה מגיעה עם ה-S החדשה של מרצדס, מערכת מצלמות מזהות מכוניות מתקרבות ובהתאם מחשב הרכב מכבה חלק מהלדים על מנת למנוע סינוור. אני מאמין שבתוך 5 שנים נראה את הטכנולוגיה הזאת ברוב המכוניות החדשות.

כמובן שהיתרונות של המערכת לא יבואו לידי ביטוי בישראל, הרי רוב רוכשי ה-S החדשה ירצו שכולם יראו את תאורת הלדים המדהימה שלהם במלוא הדרה ויכבו את המערכת...

פורסם

בבקשה: טכנלוגיה שמאפשרת לך גם להשתמש באורות גבוהים וגם לא מסנוורת בכלל

 

כל כך קר היום שראיתי פוליטיקאי מכניס את היידים רק לכיס הפרטי שלו.

פורסם

לפני שבוע בערך נסעתי בכביש 6 לצפון בחושך, והיו הרבה נהגים שנסעו על אור גבוה, וזה היה פשוט סיוט. פשוט הזזתי את המראה המרכזית למצב סנוור ושכחתי מהמסנוורים, אבל היו נהגים שנאלצו להפעיל 4 איתותים, אך הנהג המסנוור מאחור לא הבין או לא רצה להבין.

גם בשעות היום הרבה נוהגים על אור גבוה, או אור רגיל + ערפל ביחד, למשל השברולט ספארק הירוקה שאני רואה מולי כל יום בבוקר בכביש 66. זה לא מוסיף ליופי הרכב... אז תכבו את זה!

פורסם

אני אוהב ותומך באורות כאלו, אבל רק בתנאי שעושים עבודה טובה ובודקים 20 פעם אם צריך כדי לוודא שזה לא מסנוור אף אחד.

לגבי הפעמים שיצא לי לראות כאלו אורות זה כבר ממזמן לא ברכבים שנות ה90 תוצרת יפן אלא דווקא גרמניות או רכבים יפניים יוקרתיים וחדישים. הזוי ? לא יודע...לא אמורים לסנוור אז כנראה שכן.

פורסם

פנסי ערפל מאחור כן מסנוורים לפעמים ואם אין ערפל אין מה להדליק אותם בכלל.

בנגב יש לפעמים ערפל ואני משתמש בזה, בשגרה אני לא מפעיל את זה.

 

אורות גבוהים הרבה אנשים מפעילים מתוך קמצנות או עצלנות לתקן את אורות הדרך. זה מעצבן.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

מצטרף אל פותח השרשור, אני נוסע פעמיים בשבוע לכל אורכו של כביש 6, לרוב בשעות החושך, ואני פשוט סובל.

קסנון מקורי או כזה שהותקן בצורה טובה - זה נהדר (חבל שאין ברכב שלי), הבעיה מתחילה כאמור עם כל אלו ששמו קסנון בלי לדאוג לעדשה טובה, או כיוון, כאלו שהחליפו את הגוון המקורי של 4300K ל6000K וצפונה, יש גם כאלו שנוסעים עם אור שנראה כאור גבוהה, אבל בעצם זה אור נמוך עם פנס לא מכוון ותא מטען עמוס לעייפה עם 3 נוסעים במושב האחורי.

 

פנסי ערפל מפריעים, גם כשמישהו נוסע מאחור, וגם כשמישהו מגיע מלפנים.

 

לדעתי אם המשטרה במשך שבוע תתן דוחות למי שנוסע עם אור לא נכון, המדינה תצמצם את הגרעון ל-0!

פורסם

הרבה נהגים גם לא מודעים בארץ לגלגלת כיוון גובה התאורה, נוסעים עם תאורה מכוונת הכי גבוה ומסנוורים גם עם אורות רגילים.

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

פורסם

אם יתחילו לחלק פה דו"חות על העבירות של הנהגים הישראלים (ויש יותר מדי), הקופה של המדינה תהיה בלי גרעון בחיים, יוכלו לבטל את המע"מ והמיסים ולהוריד את המחיר של הדלק לחמישה שקלים. :lol::twisted:

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

×
×
  • תוכן חדש...