Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מאיזה גיל ניתן לשכור רכב בחו"ל ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4609 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כבר הרבה זמן מתבשל לי בראש הרעיון של לטוס לחו"ל ולשכור רכב נחמד(+) ופשוט להנות. עם עדיפות למדינות שבהן אפשר למצות את חווית הנהיגה עד תום!

עברתי על כל מני קישורים שמצאתי בגוגל אבל זה עדיין לא עונה לי על השאלה.

זה נע בין 21-25 מינימום

השאלה היא לאיזו מכוניות זה תקף ?

אני בן 22.

אם למשל בא לי לשכור Z4, אבארת' 500, M3, או אפילו 458. איפה ניתן לברר מה כן זמין עבורי ?

וגם אם הגיל לא תואם, קיימים יוצאים מן הכלל ?

פורסם

עהיין גיל המינימום לשכירת רכב בכלל או דגמים מסויימים בפרט משתנה בין מדינות וחברות השכרה. אין לך ברירה אלא לשוטט באתרים של חברות השכרה במדינות היעד הפוטנציאליות ולבחון את התנאים - גיל מימימום ועלויות התלויות בקבוצת הדגמים ובגיל הנהג, וכן לבדוק מגבלות העשויות להשפיע על בחירתך (למשל - אולי תוכל לשכור בגרמניה, אבל תהיה מוגבל לגרמניה וחלק משכנותיה - ויאסר עליך לקחת את הרכב, למשל, לאיטליה או צ'כיה).

כמוכן אתה חייב לודא כי יש בידך האמצעים הדרושים, כולל כרטיס אשראי בין לאומי עם מסגרת מתאימה (ולרכבי יוקרה - שני כרטיסים כאלה).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

בקארספורום מקפידים על עברית כהלכתה. ואני מנהל ב CF. והכותרת מטעה.

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם

חווית נהיגה יכולה להיות נהיגה רגועה בנופים מדהימים, נהיגה בכבישים מאוד טכניים לאו דווקא במהירות גבוה עם רכב מתגמל, נהיגה מאוד מהירה בכבישים רלוונטיים או בכלל לקחת יום מסלול.

 

אני לא יודע מה בדיוק עובר לך בראש שאתה מדמיין "חווית נהיגה", אבל תזכור שנהיגה סטייל ג'יימס בונד בכביש אלפיני דורשת מיומנות מאוד רבה מחד ומוכנות להתמודד עם שוטר אוסטרי/שוויצרי עצבני מאידך.

 

לפי דעתי תכוון לחופשה הכוללת השכרת רכב יחסית "סטנדרטי" אך מתגמל (בגילך יהיה לך כמעט בלתי אפשרי למצוא מכונית אקזוטית להשכרה) לנהיגה בכבישים היותר יפים של מרכז אירופה ולשלב בזה יום-יומיים של נהיגת מסלול עם הדרכה ומכוניות אקזוטיות.

 

תבדוק באתר של חברת סיקסט (במינכן, לציין שכנראה תוכל לקבל הצעות טובות יותר דרך הנציג הישראלי שלמה-סיקסט) - הם משכירים במוו סדרה 1 לגילאי 18 ומעלה, ללא הגבלת ק"מ ובמחיר נוח (רק לוודא שלא מדובר ב-114 דיזל החלושה - נראה לי שהם לרוב משכירים את ה-118 דיזל עם 140 כ"ס נאים וזמן תאוצה ל-100 קמ"ש ב-9 שניות). יש להם באתר גם סדרה 3 קופה מגיל 21 במחיר גבוה יותר ועם הגבלת ק"מ.

פורסם

בכל מקרה, אני גם בבדיקות של האם זה אפשרי וכדו', וכן יש היום המון רכבים שאפשר להשכיר מתחת לגיל 22.

יש המון אתרי השוואת מחירים של חברות מחו''ל, ששם אתה ממלא פרטים כולל המקום והגיל, ומביאים לך את האפשריות שיש לך.

בהצלחה.

פורסם

השכרת רכב בחו"ל אפשרית אצל חלק מהחברות החל מגיל 18 ומינימום של שנה רישיון.

מבחר הרכבים שאתה יכול לשכור משתנה בהתאם לגיל שלך ולוותק הנהיגה שלך אבל את זה תצטרך לבדוק מול החברות עצמן.

פורסם
כבר הרבה זמן מתבשל לי בראש הרעיון של לטוס לחו"ל ולשכור רכב נחמד(+) ופשוט להנות. עם עדיפות למדינות שבהן אפשר למצות את חווית הנהיגה עד תום!

עברתי על כל מני קישורים שמצאתי בגוגל אבל זה עדיין לא עונה לי על השאלה.

זה נע בין 21-25 מינימום

השאלה היא לאיזו מכוניות זה תקף ?

אני בן 22.

אם למשל בא לי לשכור Z4, אבארת' 500, M3, או אפילו 458. איפה ניתן לברר מה כן זמין עבורי ?

וגם אם הגיל לא תואם, קיימים יוצאים מן הכלל ?

 

אני בן 23 וגם אני ביררתי לגבי טיול שכזה (לנחות בגרמניה ולנסוע לצרפת)

בSixt אפשר לשכור מעל גיל 21 - BMW 1 קבריו, סדרה 5 , סדרה 3 קופה, מרצדס C-class, A-class , E-class

, כולם בגירסאות רגילות. לא M ולא AMG.

מעל גיל 25 ניתן לשכור BMW סדרה 3 קבריו, M3 קבריו\קופה, Z4, סדרה 6 קבריו\קופה, מרצדס SLK, אסטון מרטין DB9, פורשה boxster , 911.

 

בעיקרון לגילך וגילי זה נחמד סדרה 5 או 3 קופה.

בשביל פרארי זה מעל גיל 25 או אפילו 30.:shock:

CT200h

MX-5 :-P

Mini Cooper S - Sold

MX-5 - Sold:twisted:

×
×
  • תוכן חדש...