Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4618 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

אשמח לדעת אם למישהו יש מידע על אחת החברות האלה אשר מציעות לי הצעה טובה (והוגנת) לקניית רכב.

ראיתי כתבה לא מחמיאה על סאן קאר בנושא השכרה. אז גם אם אחליט ללכת עליהם אבדוק אותם טוב.

 

אגב ההצעה בשתי החברות: קיה פיקנטו 2012, 30K ק"מ, יד ראשונה מליסינג פרטי (נהג בודד). המחיר 60 אש"ח.

פורסם
שלום לכולם,

אשמח לדעת אם למישהו יש מידע על אחת החברות האלה אשר מציעות לי הצעה טובה (והוגנת) לקניית רכב.

ראיתי כתבה לא מחמיאה על סאן קאר בנושא השכרה. אז גם אם אחליט ללכת עליהם אבדוק אותם טוב.

 

אגב ההצעה בשתי החברות: קיה פיקנטו 2012, 30K ק"מ, יד ראשונה מליסינג פרטי (נהג בודד). המחיר 60 אש"ח.

 

ניתן להשיג את הפיקאנטו, לא 2012, אלה 2013! חדשה מהניילונים "0" ק"ם ב-70000 ש"ח, בכל מיני חב" ליסינג.

אז ההצעות שקבלת ממש לא אטרקטיביות.

פורסם

קיה פיקנטו... אוטומטית או ידנית?

 

האוטומטית אוכלת דלק כמו גדולה (מכונית גדולה, אני מתכוון...).

 

למה לקנות מחברת ליסינג/השכרה כשהשוק מלא מכוניות טובות?

רנו 9 83, רנו 11 87 (5 ש'!), רנו 19 95 (5 ש'!), מגאן 2001 (5 ש'!), סניק 2007 ועכשיו סיטרואן C4 2007.

פורסם
קיה פיקנטו... אוטומטית או ידנית?

 

האוטומטית אוכלת דלק כמו גדולה (מכונית גדולה, אני מתכוון...).

 

למה לקנות מחברת ליסינג/השכרה כשהשוק מלא מכוניות טובות?

 

הרכב הוא אוטומטי.

השוק ממש לא מוצף במכונית בבעלות פרטית מ-2012. וגם ההפרש במחירים משמעותי.

במידה ואני לא מתכנן להחליף את הרכב בשנתיים הקרובות, זה נראה לי משתלם (כמובן ובמידה והרכב שמור במצב טוב)

אני מפספס משהו?

×
×
  • תוכן חדש...