Jump to content

sovaor

  • פרסום הודעות

    15
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

1 נייטרלי

אודות sovaor

  • דירוג
    חדש בפורום (< 41 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. החלטנו לקנות C3 Shine Pack בעקבות המבצע בלובינסקי (10K מתחת למחירון). ההתלבטות היא בין צבע שחור לבין צבע כתום שמגיע גם עם ריפוד משודרג דמוי עור לכשנרצה למכור את הרכב, ההגיון אומר שמצד אחד פחות אנשים יחפשו רכב כתום אך מצד שני זה מייחד אותו ויכול לתת לו EDGE לעומת צבעים גנריים יותר. האם לדעת המנוסים ממני יש השפעה שלילית של צבע פחות נפוץ על ערך הרכב או ביקושו?
  2. מה לגבי אמינות וטיפולים? נתקלת במשהו חריג?
  3. תודה על התגובה! בעקבות מה שרשמת, כנראה אחפש C3 יד שניה אחרי מאי 18. תוכל לפרט לגבי 4? אני מניח שהרכב יהיה איתנו 4 שנים give or take
  4. אשמח לקצת תגובות 🙏🙏🙏 בינתיים קבעתי נסיעת מבחן בשישי.
  5. שלום לכולם, אני מחפש סופר מיני לאישה ולתינוק. לשימוש עירוני ונסיעות קצרות. ממש נדלקנו על ה-C3 (גרסת 2017) ומקריאה בפורום יש כמה שאלות פתוחות שרציתי לדעת: 1. בעיות ידועות ונפוצות: נתקלתי פה באנשים שהתלוננו על בעיה בגיר (שדורש עדכון תוכנה) וצניחת טורים. השאלה אם יש משהו שקורה בחלק גדול מהמכוניות שעליי לחשוש ממנו. מניח ש-5 שנות אחריות אמורות לתת לי ראש שקט יחסית. 2. מערכת בטיחות: ממה שראיתי בהודעה מ-2018. ה-C3 התחילה ללא מערכות מקוריות להתרעת מרחק, בלימת חירום והתרעה על סטיה מנתיב, אלא רק עם מוביליי. מאיזה שנה כבר קיימות המערכות הללו? 3. עלות תחזוקה: לא ראיתי מישהו שפירסם פירוט. האם היא משמעותית יקרה מהמתחרות האסייאתיות שלה? 4. (ואולי הכי מדאיג) היצע המכוניות: לעומת האיביזה או ה-I20, יש מעט מאוד C3 ביד 2. מניח שזה בגלל המוניטין הצרפתי. ב-2018 חלק מאנשי הפורום רשמו שצפויה ירידת משמעותית בעקבות כך. האם יש היום קצת יותר מידע לגבי התנהגות המחירים? הייתם ממליצים לקנות רכב בן שנה/שנתיים ולא חדש? מעבר לכך, אנחנו לוקחים בחשבון את העניין של חווית הנהיגה הפחות דינמית, רעידות בתחילת הנסיעה וכו'. לצרכים שלנו זה פחות קריטי. אם יש עוד פרמטרים שחשוב שאדע, אשמח לשמוע.
  6. שאלה נוספת, מה לגבי המחיר? 1135 ש"ח? סביר? המוסך הוא אכן מורשה, רק רציתי לדעת שהגיוני להחליף רפידות בלמים ודיסקיות אחרי 30K, כי אין לי באמת דרך לדעת אם היה צורך או שסתם "הכניסו" לי אותם על הדרך. תודה אנשים עזרתם לי המון!
  7. שלום לכולם, ברשותי קיה פיקנטו שקניתי מליסינג והגיע הזמן לעשות לה טיפול 30,000 במוסך מורשה (הטיפול הקודם נעשה אצל חברת הליסינג). הטיפול, שעלה 425 ש"ח הרגיל כולל: - אטם לפקק ריקון שמן - מסנן שמן - שמן מנוע - נוזל בלמים התוספות, שעליהן דורשים ממני עוד 1135 ש"ח: - רפידות בלם קדמי - מסנן אוויר (גם למזגן) - מסיר משקעי - צלחות בלם קדמי רציתי לשמוע את דעתכם לגבי התוספות- האם כולן נחוצות או שיש פה "ניפוח" של המוסך? ברור לי שזה משתנה מרכב לרכב ומנהג לנהג אבל האם זה הגיוני בסה"כ? אוכל לצרף צילום של הצעת המחיר של המוסך אם צריך, סה"כ 1560 ש"ח תודה לעוזרים!
  8. בשעה טובה מצאנו רכב שמתאים לנו דרך חברת ליסינג "פרי", בחוזה בינינו מופיע הסעיף הבא: " המוכר יעביר את הבעלות לקונה עד ליום גמר פרעון התשלום. המוכר מצהיר שהרכב משועבד לטובת בנק מרכנתיל ושהשעבוד יוסר עד תאריך גמר התשלומים". בנוסף, המוכר הבטיח לי שביום העברת הבעלות הרכב כבר לא יהיה משועבד. ממעט קריאה בפורום ראיתי שלא ניתן להעביר בעלות כאשר הרכב משועבד. אני צודק? האם זה הליך נורמלי? כדאי לבצע בדיקת שעבוד בדואר? טיפים/עצות לדברים שיש לשים לב אליהם יתקבלו בברכה.
  9. הרכב הוא אוטומטי. השוק ממש לא מוצף במכונית בבעלות פרטית מ-2012. וגם ההפרש במחירים משמעותי. במידה ואני לא מתכנן להחליף את הרכב בשנתיים הקרובות, זה נראה לי משתלם (כמובן ובמידה והרכב שמור במצב טוב) אני מפספס משהו?
  10. שלום לכולם, אשמח לדעת אם למישהו יש מידע על אחת החברות האלה אשר מציעות לי הצעה טובה (והוגנת) לקניית רכב. ראיתי כתבה לא מחמיאה על סאן קאר בנושא השכרה. אז גם אם אחליט ללכת עליהם אבדוק אותם טוב. אגב ההצעה בשתי החברות: קיה פיקנטו 2012, 30K ק"מ, יד ראשונה מליסינג פרטי (נהג בודד). המחיר 60 אש"ח.
  11. וואו איזה שתי תגובות מנוגדות... אינפינטי כמו שציינת נראה שהיתרונות עולים על החסרונות בקנייה מליסינג. overg, סיפור נוראי, מפחיד ליפול על אוטו כזה. עם זאת, אני די בטוח שאם הם העלימו ממך תאונה שעבר הרכב, ניתן לתבוע אותם על העלמת מידע. אשמח לשמוע חוות דעת של אנשים מחברות ליסינג אחרות.
  12. היי לכולם, אחרי הרבה התלבטויות החלטנו שאנו מחפשים לקנות את הפיקנטו משנתון 2010/2011. כרגע השאלה המרכזית היא דרך איזה בעלות לחפש, הנטייה היא לקנות מליסינג בגלל שני יתרונות: 1. מחיר זול יותר 2. אחריות לאחר קנייה, ובנוסף בניגוד לאדם פרטי הסיכוי שחברת ליסינג תעלים/תסלף נתונים נמוך יותר. היתרון היחיד שאני מוצא בקנייה מפרטי הוא שהרכב יהיו פחות "חרושים". אשמח אם תוכלו לרכז פה קצת יתרונות וחסרונות לכל דרך (כי בטוח שפיספסתי), ולהתייחס גם להאם יש הבדל במכירה עתידית של הרכב (בהנחה שנחליף שוב לאחר 5 שנים, give or take). תודה!
  13. מישהו? אשמח גם לשאלות מכווינות אם לא פירטתי מספיק
  14. שלום לכל המומחים, אני ממש לא מתיימר להבין ברכבים ולכן אשמח לעזרה: אני מעוניין לקנות לאישתי רכב שישמש ב-90% לנסיעות לעבודה בלבד (ר"ג-חולון) ואולי פעם-פעמיים בשנה לנסיעות צפונה. התקציב שלי הוא 60 אש"ח פלוס מינוס 10. 1. חובה אוטמט. 2. הרכב ישמש בעיקר נוסע או שניים. 3. אמינות הרכב מבחינת תקלות וחסכון בדלק. ההתלבטות הראשונית היא בקטגוריה- בין המיני לסופר מיני. כרגע ההרגשה שלי היא שהמיני יכולה להספיק. על איזה דגם בקטוגריה הייתם ממליצים? חוץ מזה, מה עדיף? לקנות חדש למרות ירידת הערך הצפויה? או לקנות מליסינג שזה סוג של הימור. תודה מראש לכל העוזרים.
×
×
  • Create New...