Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פורד פוקוס ST סטיישן .


איילון מוטורס
שימו לב! השרשור הזה בן 3815 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

באפשרותינו להביא לארץ פוקוס ST סטיישן.

רצינו להתייעץ איתכם לגבי הרכב, האם לדעתכם זה רכב שיכל לעניין, כדאי להביא אותו לארץ?

אם כן באיזה רמת גימור הייתם רוצים אותו? ובאיזה צבעים?

 

attachment.php?attachmentid=360006&stc=1&d=1383469953

image002[1].jpg

image003[2].jpg

image004[1].jpg

image011[1].jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 341
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לפי דעתי, מחיר יהיה הרבה יותר משמעותי מאיבזור או צבע.

הרכב יכול להיות מעניין ולעורר את התחרות בקטגוריה, בעיקר במשפחות בהן האישה מתנגדת לרכב 3 דלתות/5 דלתות בלי בגאז'.

כמה אימפרזות WRX סטיישן נמכרו בארץ?

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לבן עם מולטימדיה, חלונות אחוריים כהים (אבל לא שחורים, רק שלילדים לא תהיה שמש בעיניים) וגג. אם יש במחיר סביר - אני מזמין. ואני לא היחיד פה בפורום... לגבי רמת גימור מדוייקת, אם תוכלו לפרט את האפשרויות אוכל לתת תשובה מלאה יותר.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אשמח לראות את הרכב הזה בישראל.

 

עם זאת, לדעתי מבחינה עסקית זו לא תהיה הצלחה מסחררת.

הדבר הכי דומה שנמכר פה אם זכור לי נכון זו האוקטביה RS סטיישן.

כמה היא יחידות ממנה נמכרו? מעט.

צריך לזכור שאין הרבה ישראלים שיהיו מוכנים לוותר על מקדם ה"שופוני" כאשר הם קונים רכב בסגנון ההוטהאצ'.

 

בשורה התחתונה הכל שאלה של מחיר, אם היא תתומחר במחיר נמוך מזה של המונדיאו אקובוסט 240 אז כנראה שהיא תהיה אלטרנטיבה הגיונית להרבה מאוד מכוניות גם כרכב פרקטי, גם כרכב חזק וספורטיבי וגם ככזאת שתתאים לאנשים שלא מחפשים להתבלט עם צבע אפור משעמם או כאלה שרוצים שיסתכלו עליהם עם צבע כתום זוהר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שההשוואה לאוקטביה RS ול- WRX היא שגויה, משום שמדובר על לפני חצי עשור עד עשור, לפני פריצת הסטיישן את מחסומי הליסינג, שמאז הוא דגם מאוד מבוקש, אצל כל היצרנים. לנו, זה טבעי להחליף GTI ב- ST SW. ביקשתי אגב מפורד אבל הם לא הסכימו. נכון הוא, אבל, שבמחיר גבוה יש כבר סטיישנים לא רעים ממילא, כמו האינסגניה. מצד שני, זה לא בדיוק אותו דבר.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דוקא אני אוהב את הרעיון.

יהיה משעשע לראות אותה בין כל הפוקוס-סטיישן-ליסינג.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם הייתי קונה, הייתי קונה סטיישן.

זה אוטו שעושה הכל. פרקטי, וכייפי.

מה גם שלדעתי בתצורת סטיישן הרכב נראה טוב יותר, בכל הגרסאות.

!AWDSOME

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שההשוואה לאוקטביה RS ול- WRX היא שגויה, משום שמדובר על לפני חצי עשור עד עשור, לפני פריצת הסטיישן את מחסומי הליסינג, שמאז הוא דגם מאוד מבוקש, אצל כל היצרנים. לנו, זה טבעי להחליף GTI ב- ST SW. ביקשתי אגב מפורד אבל הם לא הסכימו. נכון הוא, אבל, שבמחיר גבוה יש כבר סטיישנים לא רעים ממילא, כמו האינסגניה. מצד שני, זה לא בדיוק אותו דבר.

אף אחד לא קונה פוקוס ST בליסינג.

תבין, שהישראלי הממוצע קונה רכב סטיישן הוא צריך להתנתק ממליון סטיגמות שנוגעות לדימוי העצמי שלו ולשבור מחסומים פסיכולוגים.

כשיהיה לו רכב סטיישן הוא יתייג את עצמו כאיש משפחה, הוא כבר לא יהיה הכי מרשים על הכביש, הוא כבר לא יוכל לעשות עיניים לבלונדה ברמזור וכו' וכו' וכו'. עצוב? נכון. אבל זה ישראלי ממוצע.

בדיוק בגלל דימויים כאלה כל הג'יפונים מככבים, מכיוון שהם נותנים את הפרקטיות בלי לוותר על הפוזה שכל כך חשובה לישראלי המצוי.

על אחת כמה וכמה כאשר ניגשים לרכוש הוטהאצ', מרכיב הפוזה חשוב בד"כ פי כמה וכמה ללקוח הפוטנציאלי.

 

בגלל זה אני חושב שעניין המחיר ישחק פה תפקיד מאוד גדול והיא חייבת להיות אלטרנטיבה אמיתית במחיר הגיוני ולא להיות מתומחר כרכב נישה כושל אי שם במעמקי ה-220+ אלף ש"ח.

רק אם היא תתומחר בכמה אלפי שקלים פחות מהמונדיאו אקובוסט 240 יהיה לה פוטנציאל אמיתי מול משפחתיות, רכבי מנהלים, ג'יפונים בסגנון הקשקאי וכו'.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא נכון- המון עובדים לוקחים רכבי סטיישן בליסינג.

בשנים האחרונות רכיב סטיישן באמת פרצו למעלה בנושא זה.

 

כמו שאר המגיבים פה- הכל עניין של מחיר. הן האוקטביה והן ה-WRX נחלו כישלון גם בגלל מחיר גבוהה מידי. אם הפוקוס תגיע במחיר סביר אז יהיה פה רכב מאוד מעניין.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סטיישן או לא סטיישן, האלמנט הקריטי פה הוא המחיר. תן מחיר גבוה יותר מגולף GTI ולא תמכור כמעט כלום (תראה מה קרה לדלק מוטורס עם ה-ST).

 

אגב, שני הסנט שלי לגבי ה-ST סטיישן: ננהגת כמעט אותו הדבר כמו הגרסה הרגילה, אבל פחות יפה משמעותית.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אף אחד לא קונה פוקוס ST בליסינג.

תבין, שהישראלי הממוצע קונה רכב סטיישן הוא צריך להתנתק ממליון סטיגמות שנוגעות לדימוי העצמי שלו ולשבור מחסומים פסיכולוגים.

 

זה היה נכון בעבר. זה בדיוק מה שכבר "נשבר".

 

כשיהיה לו רכב סטיישן הוא יתייג את עצמו כאיש משפחה, הוא כבר לא יהיה הכי מרשים על הכביש, הוא כבר לא יוכל לעשות עיניים לבלונדה ברמזור וכו' וכו' וכו'. עצוב? נכון. אבל זה ישראלי ממוצע.

 

רוב הרוכשים של רכבים כאלה הם כבר או שהם בגיל של, "אנשי משפחה" (או שהם מובילים טיסנים ;-) )

 

בדיוק בגלל דימויים כאלה כל הג'יפונים מככבים, מכיוון שהם נותנים את הפרקטיות בלי לוותר על הפוזה שכל כך חשובה לישראלי המצוי. על אחת כמה וכמה כאשר ניגשים לרכוש הוטהאצ', מרכיב הפוזה חשוב בד"כ פי כמה וכמה ללקוח הפוטנציאלי.

 

הג'יפונים מחליפים בעיקר רכבי מנהלים או משפחתיות גדולות. אין חובב רכבי ספורט שמחזיק בחניה גי'פון, אלא אם הוא בנוסף או כזה שעולה כפול מרכב הספורט. על כל פנים, נתוני המכירה של ה- GTI אמורים להראות לך שיש לזה שוק לא קטן. וגם עליה לא ממש רואים שהיא GTI.

 

בגלל זה אני חושב שעניין המחיר ישחק פה תפקיד מאוד גדול והיא חייבת להיות אלטרנטיבה אמיתית במחיר הגיוני ולא להיות מתומחר כרכב נישה כושל אי שם במעמקי ה-220+ אלף ש"ח.

רק אם היא תתומחר בכמה אלפי שקלים פחות מהמונדיאו אקובוסט 240 יהיה לה פוטנציאל אמיתי מול משפחתיות, רכבי מנהלים, ג'יפונים בסגנון הקשקאי וכו'.

 

אתה צודק באמירה הראשונה. אם כיום אפשר לקבל (לפני שהם מחכים שנה...) ST ב- 200K, מהיבואן הרשמי, אז ברור שמעל לזה לא רבלנטי, ושהמחיר חייב להיות מעניין. מצד שני, השוואה לקשקאי גם לא רלבנטית.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סטיישן או לא סטיישן, האלמנט הקריטי פה הוא המחיר. תן מחיר גבוה יותר מגולף GTI ולא תמכור כמעט כלום (תראה מה קרה לדלק מוטורס עם ה-ST).

 

אגב, שני הסנט שלי לגבי ה-ST סטיישן: ננהגת כמעט אותו הדבר כמו הגרסה הרגילה, אבל פחות יפה משמעותית.

 

מה אתה מבין, בכלל, ברכבים? ;-)

נראית מעולה הסטיישן.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה עניין של טעם וריח...

 

אבל אני יכול להבין למה הסטיישן נראית טוב יותר בעיניים של אדם נשוי עם שני ילדים :wink:

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3815 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...