Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4621 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

 

כמו שרשמתי בכותרת באורות לא נדלקים בשני הצדדים, את המנורות בדקתי ואיתן הכל בסדר.

לאן אני ממשיך מכאן כדי לאתר את הבעיה? לא בדקתי פיוזים כי לא תיארתי לעצמי שיש פיוז שאחראי על שני מנורות.

אם אני צודק אז אני צריך לאתר את היוניט ששולט בזה אני רק לא בטוח איך הוא אמור להיראות ואיפה בדיוק לחפש אותו.

 

אשמח לכל הכוונה,

יבגני

Subaru BRZ 2018 MT

פורסם

הפיוז נבדק והוא תקין אז לא נשארו עוד אופציות.

רק כדי להיות בטוח האם זה החיישן? (bמצא מתחת לתיבת האויר)

*תמונה מצורפת

image.jpeg

Subaru BRZ 2018 MT

פורסם

לפחות לפי מה שניתן לראות בתמונה, כן - זה החיישן.

 

פתח סוויץ' ובדוק שב*אחד* מתוך שני החוטים יש לך פלוס קבוע (נורת ביקורת תידלק).

ברגע שאתה מכניס לרברס, בשני החוטים צריך להיות פלוס (הנורה תידלק אם תבדוק כל אחד מהם בנפרד)

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

איציק דוגה רבה על ההסבר!

רק לסגור לי פינה אחרונה, אני בודק את המתח בלי לנתק כלום? בנקודת הכניסה של החוטים למחבר?

 

יבגני

Subaru BRZ 2018 MT

פורסם
איציק דוגה רבה על ההסבר!

רק לסגור לי פינה אחרונה, אני בודק את המתח בלי לנתק כלום? בנקודת הכניסה של החוטים למחבר?

 

יבגני

 

ע"מ לבדוק הזנת מתח ראשונית (פלוס קבוע) אתה יכול לנתק את הקונקטור ולבדוק על המחבר שיש באחד הפינים פלוס. שים לב לא לבדוק בצורה שתהרוס את הפינים או תרחיב אותם. בדוק בחוכמה ובעדינות.

ע"מ לבדוק שהיוניט עובד אתה צריך לחבר מחדש את הקונקטור ליוניט ולבדוק על החיווט או בחלקו האחורי של הקונקטור עם נורת ביקורת בעל רגל דקה מספיק - שיש לך מתח בשני החוטים.

 

את היוניט אתה יכול לבדוק גם בנפרד באמצעות אוהם-מטר כאשר הקונקטור מנותק. במצב של הילוכים קדמיים תהיה התנגדות אין סופית, במצב של הילוך R צריך להיות קצר (התנגדות 0 אוהם או מאוד קרוב לזה).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

רק לסגור לי פינה אחרונה, אני בודק את המתח בלי לנתק כלום? בנקודת הכניסה של החוטים למחבר?

 

יבגני

 

אם תנתק את הכבלים, איך תדע האם החיישן מתפקד?

 

בסה"כ תפקיד החיישן הוא לקצר בין שני החוטים הנכנסים אליו, כשבגיר משולב הליוך רוורס.

 

רוורס לא משולב - נכנס (+).

רוורס משולב - חיישן אמור להיות מקוצר - נכנס (+) ויוצא (+).

 

 

פורסם

טוב חברים קודם כל המון תודה על העזרה וההנחיה!!

אכן החיישן הוא האשם נבדק גם החיווט ונראה שאין בעיה שם כמו שציפיתי.

עכשיו רק נשאר להזמין אחד חדש ולהחליף.

אז עוד 2 שאלות לי

 

1. מצאתי את החיישן הזה באיביי האם הוא מתאים והאם יש אחר יותר מומלץ?

2. באיזה מומנט אני סוגר את ההברגה כאשר אחליף?

 

תודה,

יבגני

Subaru BRZ 2018 MT

פורסם

בדקת כמה עולה בארץ ? למיטב זכרוני זה חלק שעולה עשרות שקלים ואולי אפילו יצא לך יותר זול מלהזמין מחו"ל.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

האמת שלא,

פשוט ללכת לחנות חלפים ולבקש חיישן אורות רוורס?

אני לא יודע אם צריך מק"ט או לא...

 

יבגני

Subaru BRZ 2018 MT

×
×
  • תוכן חדש...