Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב קטן, ידני , עד 30K


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4644 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רקע:

אני סטודנט, בן 26, הרכב הראשון והנוכחי שלי זה פז'ו 205 98 1.4 ידני, יש לי אותו חודש מלפני שהשתחררתי משירות סדיר (קצת מעל ל5 שנים).

תגידו מה שתגידו על צרפתיות, האוטו לא ראה מוסך חוץ מטיפולים שוטפים, כך שלא אפסול צרפתיות חדשות יותר.

אבל הרכב כבר מיושן ועשה את שלו, למרות שמבחינת פלסטיקה אנשים תמיד נדהמים שהוא לא מפורק.

 

אני מחפש רכב משנתון קצת יותר גבוה (2005+), שאני אחזיק בו גם תקופה ארוכה (5 שנים)

אז כל הרכבים שרציתי בעבר כשחיפשתי רכב בסוף השירות הצבאי נפסלים מבחינת חיי מדף ושנתון.

הרכב משמש אותי גם לנסיעות עירוניות, וגם לבין עירוניות, בערך חצי חצי מהזמן (לא המרחק).

 

עכשיו הדבר הכי חשוב לי שהרכב יהיה "כיפי", ואני מתכוון לכך שתהיה חווית נהיגה, מושג שאולי קצת קשה להסביר.

אני נורא נהנה לנהוג בפז'ו הישנה שלי, לעומת זאת, כשאני עוזר לאמא שלי לפעמים ומסיע אותה בסוזוקי איגניס האוטו' שלה

הנסיעה מרגישה נורא משעממת, וגם האחיזה וההתנהגות של האוטו על הכביש לא מרגישה לי טוב.

חוויתי את אותה חוויה גם עם מספר רכבים ידניים ואוטומטיים אחרים במסגרת נסיעות בעבודה, וגם יצא לי להנות מנהיגה ברכב אוטו', כך שאני לא מדמיין...

 

האופציה הראשונה שעולה לי לראש כרגע היא סיאט איביזה.

 

אופציה מעניינת שראיתי זה הקליאו 3 (למרות שלא ראיתי רכב ישן יותר מ2011 למכירה) שמאוד מזכירה את קליאו בי שרציתי בעבר.

 

סוזוקי סויפט?

 

מזדה 2\3 האצ'בק? (למרות שאני לא סגור אם יש ידני)

 

ויש את הגרמניות שיקר לתחזק

פולו,גולף, קורסה

 

ויש כמובן את האופציות הבאנליות

פיאט פונטו, פורד פיאסטה.

 

אשמח לשמוע תגובות, תודה.

פורסם

ידני אוטומט?

אתה מחפש רכב יותר ספורטיבי או חסכוני?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

,

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

כנראה שחפרתי יותר מדי ולא הייתי מספיק ברור...

 

ידני בלבד, יותר ספורטיבי.

 

מה לגבי קיה פיקנטו?

אולי למשוך עוד שנה עם הפז'ו ואחרי הלימודים לקנות חדשה מסוכנות ב65K?

פורסם

מסוכנות לא תקבל רכב ספורטיבי,בכזה מחיר אלו הרכבים עם ביצועים סבירים.

ב30K אתה יכול לבדוק את פיגו 206 XS.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

×
×
  • תוכן חדש...