Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4649 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

 

אשמח להשתמש קצת בניסיון של חברי הפורום, מה הדרך הכי זולה להגיע באפריל לדבלין?

הבנתי שפעם היו גם טיסות ישירות של ארקיע אבל בוטלו

 

תודה

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

יש טיסות ישירות רק בחודש אחד בחופש הגדול.

 

לגבי אפריל חפש פה: http://www.skyscanner.com/

 

יש טיסות זולות אבל גם ההמתנה בין הטיסות היא בהתאם ויכול להיות שצתטרך להזמין בשתי חברות שונות (שאולי יותר זול אבל אז זה לא טיסת קונקשן).

טסתי מספיק פעמים בין ישראל לדבלין ואני ואשתי מעדיפים את KLM ואייר פרנס (תכלס אותו דבר).

בעדיפות לבצע את ההזמנה בחברה אחת ככה שיהיה לך קונקשן כמו שצריך.

 

דבר איתי לפני אפ יבוא לך - אשמח להפגש עם חברי פורום מידי פעם. :-)

:turn-l:מכונאי וחשמלאי אופנועים מוסמך :turn-l:

פורסם

בכיף :)

 

תודה רבה!

 

לא יצא לי עדיין לטוס בטיסת קונקשן, מה המשמעות של טיסה שהיא לא קונקשן, מה החסרונות?

 

הגיוני שהזול ביותר שמצאתי שם זה קרוב ל 700 דולר?

פורסם

בקונקשן אתה עובר דרך שדה תעופה במדינה שלישית כלשהי. זה אומר שזמן ההגעה שלך ליעד מתארך באופן כללי, בהתאם לזמן של הקונקשן, ואתה צריך לרוץ בשדה תעופה במדינה שאתה לא מכיר, ולחפש מאיפה אתה ממריא לטיסה הבאה.

כשאתה מזמין טיסה כזו, אתה צריך לוודא שזמן הקונקשן (כלומר הזמן שאתה מבלה על הקרקע בשדה התעופה הנוסף) הוא הגיוני. שעה בין הנחיתה להמראה הבאה זה המינימום של המינימום כדי לוודא שיש לך זמן לרדת מהמטוס, למצוא מאיפה אתה ממריא הלאה ולהגיע לשם (בחלק מהמקומות אתה ממש צריך לנסוע בתוך שדה התעופה, וזה לוקח זמן).

מנגד, אם יש קונקשן של איזה 12 שעות, זה אומר שאתה מתייבש את הזמן הזה בשדה התעופה או אולי צריך להזמין גם חדר לישון בו אם זה בלילה וכו'.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
יש טיסות ישירות רק בחודש אחד בחופש הגדול.

 

לגבי אפריל חפש פה: http://www.skyscanner.com/

 

יש טיסות זולות אבל גם ההמתנה בין הטיסות היא בהתאם ויכול להיות שצתטרך להזמין בשתי חברות שונות (שאולי יותר זול אבל אז זה לא טיסת קונקשן).

טסתי מספיק פעמים בין ישראל לדבלין ואני ואשתי מעדיפים את KLM ואייר פרנס (תכלס אותו דבר).

בעדיפות לבצע את ההזמנה בחברה אחת ככה שיהיה לך קונקשן כמו שצריך.

 

דבר איתי לפני אפ יבוא לך - אשמח להפגש עם חברי פורום מידי פעם. :-)

כמו הסיסמא של דפי זהב - תן לאצבעות ללכת במקומך.

תתחיל באתרים כגון אקספדיה ואידרימס.

שלב שני - נסה באתרי החברות המוכרות, בעיקר האירופיות השונות. באתרים אלה תמצא גם טיסות משולבות של חברות הקשורות בבריתות או הסכמי קודשייר.

השלב השלישי - בדוק באתרי חברות הלואו-קוסט כמו איזיג'ט וריאן-אייר, או חברות סדירות זולות שאינן מופיעות באקספדיה ודומיה כגון אייר-ברלין. שים לב שבחלק מהחברות יהיה עליך לבצע הזמנות נפרדות לקטע מהארץ לאירופה ומהיעד האירופי לדאבלין, עם כל החסרונות הנובעים מכך שמדובר בכרטיסים נפרדים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אז אם אני מזמין מ2 חברות שונות, אני בעצם יורד מהמטוס, אוסף את המזוודה עושה צ'ק אין באותה מדינה ומתחיל תהליך חדש של טיסה למדינה אחרת? או שזה מסודר שאני לא אצטרך לעשות את זה?

פורסם
אז אם אני מזמין מ2 חברות שונות, אני בעצם יורד מהמטוס, אוסף את המזוודה עושה צ'ק אין באותה מדינה ומתחיל תהליך חדש של טיסה למדינה אחרת? או שזה מסודר שאני לא אצטרך לעשות את זה?

 

קצת יותר מורכב:

אם אתה מזמין את הטיסה - על כל קטעיה - מחברה אחת בדרך כלל המזוודות יעברו באופן ישיר ממטוס למטוס, בעודד שאתה תרד מהמטוס, תחפש את הגייט לטיסת ההמשך ותצטרך לעבור לאותו גייט - בדרך כלל תעבור בדרך גם ביקורת דרכונים (לא בטוח לגבי אירלנד כיון שהיא אינה חברה בהסכם שנגן) וביקורת ביחונית. היתרון הוא שאם הטיסה שלך מתאחרת באחריות החברה למצוא לך טיסה חלופית מוקדם ככל האפשר. שים לב שבמרבית השדות הגדולים יהיה עליך לעבור טרמינלים או אגפים כיון שהטיסות התוך אירופיות יוצאות מאיזור שונה מהטיסות מחוץ לאירופה, אם כי לא מדובר בכלל ברזל, והמרחקים יכולים להגיע למאות מטרים ואפילו קילומטרים (במקרה זה יש הסעות או רכבות פנימיות בין הטרמינלים).

בניגוד לכך אם אתה מזמין כרטיסים נפרדים בשתי חברות עליך לבצע הליך מלא של צ'ק אאוט (כולל ביקורת דרכונים ואיסוף מזוודות) ואז צ'ק אין (מסירת מזוודות, בידוק בטחוני ואם אתה יוצא מהשנגן - בחלק מהמדינות גם ביקורת דרכונים).

זמן סביר לקונקשן בשדות אירופיים הוא שעה וחצי - שעתיים. בשדות בינוניים ומסודרים (למשל - ציריך) אפשר גם בפחות (נדמה לי שהמינימום שם הוא 45 דקות, ובהחלט מספיק), בשדות גדולים עדיף יותר זמן (למשל CDG בפריז).

באה"ב הסיפור יותר מורכב אבל זה נושא לדיון אחר.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אין לאיזיג'ט או WIZZ AIR טיסות לשם? אם כן, אתה יכול לטוס במחירים נמוכים יחסית.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

תודה sperial,

 

וואו!

 

זה נשמע די גרוע (כשזה טיסות נפרדות ללא קונקשן), הבעיה היא שעם קונקשן המחירים גבוהים בהרבה.

 

טוב אני אנסה למצוא משהו.

 

תודה רבה לכולם

פורסם
תודה sperial,

 

וואו!

 

זה נשמע די גרוע (כשזה טיסות נפרדות ללא קונקשן), הבעיה היא שעם קונקשן המחירים גבוהים בהרבה.

 

טוב אני אנסה למצוא משהו.

 

תודה רבה לכולם

בדקתי באתר של איזיג'ט - אפשר להוריד אותו מהרשימה.

הסיפור של הקונקשן לא בעייתי במיוחד, בשום מקרה לא יוצע לך קונקשן בלתי אפשרי. אני מניח שגם מביאים בחשבון אירורים קלים, שבעצם משוקללים בלו"ז של כל טיסה. התהליך של כניסה ויציאה מלאים עלול להיות בעייתי וצריך להביא בחשבון המתנה מייגעת - היו מקרים שבהם המזוודות היו בידי 15-20 דקות מפתיחת דלת המטוס (ת"א, וינה), והיו מקרים שבהם ז ארך קרוב לשעתיים (אמסטרדם, מינכן). אם אתה רוצה להזמין טיסות נפרדות עליך להביא בחשבון תהליך ממושך של מעבר (גם הצ'ק אינן לוקח זמן), ולחשוב היטב אם הזמן היותר ארוך והסכנה של אובדן הרטיס השני במקרה של איחור בטיסה הראשונה שווה לך את החסכון במחיר הכרטיס לעומת כרטיס משולב.

ד"א - יש דברים הזויים. השבוע חיפשתי כרטיסי טיסה לליסבון. כרטיס לליסבון דרך פריז או דרך אמסטרדם עלה פחות מאשר כרטיס לפריז בלבד או לאמסטרדם בלבד - באותן טיסות!

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

ככלל החברות שמחברות אמורות לדאוג לזה. אתה תמיד יכול לברר את זה בדלפק של החברה הרלוונטית, כשתמריא מנתב"ג או כאשר תנחת ביעד הביניים.

אתה גם לא אמור לעשות צ'ק אין מלא, אלא אם אתה יוצא מהאיזור שבו אתה אמור לשהות במהלך הקונקשן, שזה אותו האזור שאליו מגיע מי שעובר את הצ'ק אין והבידוק הבטחוני בשדה התעופה עצמו.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
אז איך בעצם אני יודע שהטיסות שאני מזמין הן טיסות שבהן אני לא צריך להעביר את המזוודות ולא צריך לעשות צק אאוט וצק אין מלא?

פשוט מאד: בכרטיס הטיסה הטיסות יצויינו ברצף. בהצעה גם יצויין זמן ההמתנה. בצ'ק אין יוצמדו למזוודות תויות של היעד הסופי אם כי יעד(י) הביניים יצויינו בקטן.

נזכרתי עכיו בעוד שני דברים שצריך לשים לב אליהם:

1. זמן המתנה - ציינתי שאסור שיהיה קצר מדי. מצד שני - אינך רוצה להמתין 12 שעות בין טיסות. אמנם במקרה כזה יש אפשרות לצאת מהשדה לעיר לכמה שעות, אבל זה מתיש וטיסה של 5 שעולת במסלול ישיר או 9 שעות עם קונקשן הופכת ל-24 שעות ויותר. לכן הקפד לבדוק את זמן הקישור, שלא יפחת משעה - שעתיים ולא יעלה על 4-6 שעות, אלא אם אין ברירה אחרת.

2. קישור בין שדות שונים באותה עיר - אתה עלול להתקל בהצעות כאלה. לאיסטנבול ופריס, למשל, שני שדות בין לאומיים וללונדון חמישה. קישור מסוג זה יעלה לך הרבה שעות כיון שצריך לצאת מהשדה הראשון, לנסוע לשני (ונסיעה כזו יכולה לארוך מספר שעות, השבוע קראתי באיזה מקום שבאיסטנבול יכול להיות מדובר ב-5 שעות) ואז לעשות צ'ק אין. המנע מכך בכל מחיר, אלא אם בכוונתך לשהות יותר מיום ביעד הביניים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 


×
×
  • תוכן חדש...