Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אבארט' 500C


dor1234
שימו לב! השרשור הזה בן 3894 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפי מה שהבנתי זה קשור כי הגיר במצבו הרגיל לא מוצא חן בעיניו כ"כ אך כאשר מעבירים למצב ספורט/ידני או מה שזה לא יהיה - אזי מצב הגיר משתפר - אבל(!) יחד עם שיפור בגיר באותו מצב ספורט גם ההגה נהיה קשיח יותר לדבריו וזה לא נוח לו

 

נכון, לזה התכוונתי. תודה.

אני מניח שמי שרוכש את הרכב בעיקר בשביל הכיף ונסיעות מחוץ לעיר, נושא הרובוטי פחות בא ליידי ביטוח וזה באמת נשמע כיף להעביר הילוכים בפדלים על ההגה וכו', אבל מי שקונה את הרכב ומתכוון לנסוע בו לא מעט בתוך העיר - הפיכת ההגה לקשיח + הגיר הזה, פשוט לא עובד כל כך. ולא אתחיל לדבר על זה שהנהגים הישראלים לא סובלניים ושניה אחת עתה עומד ברמזוז כשהתיבה נכנסת להילוך, ישר מצפצפים לך...אבל זה כבר סיפור אחר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחרי שהתנסיתי אישית בגיר הרובוטי, אני יכול להגיד שלטעמי הוא ממש לא משהו, בעיקר בתחילת הנסיעה. מצאתי את עצמי ממתין שתי שניות עד שהרכב יצא מהמקום. אולי בנסיעה עצמה זה יותר טוב אבל עדיין מבחינתי לא היה כיף. הגיר הידני עדיף.

הבאג הכי גדול של הגיר הזה הוא התנועה העירונית. הזמן שבו אני מוצא אותו יותר טוב הוא דווקא בנהיגה ספורטיבית שם, במצב ספורט, הוא מעביר הילוכים הרבה יותר מהר מכל נהג עם גיר ידני.

גם אני מעדיף גיר ידני ורוב המכוניות שלי ידניות אבל זה עדיין לא מוריד מהיתרון של הרובוטי בנהיגה ספורטיבית. לא סתם רכבי הספורט עוברים בהמוניהם לגירים רובוטיים.

 

לפי מה שהבנתי זה קשור כי הגיר במצבו הרגיל לא מוצא חן בעיניו כ"כ אך כאשר מעבירים למצב ספורט/ידני או מה שזה לא יהיה - אזי מצב הגיר משתפר - אבל(!) יחד עם שיפור בגיר באותו מצב ספורט גם ההגה נהיה קשיח יותר לדבריו וזה לא נוח לו

במצב ספורט קורים לגיר כמה דברים, בין השאר הוא מעביר את ההילוכים מהר יותר. ברובוטי חד מצמדי כמו באבארט זה אומר העברה ברוטאלית ומורגשת יותר. אישית אני חושב שזה כיף אבל יש גם את האופציה להעברה איטית ופחות מורגשת למי שרוצה.

אגב, את הדור הראשון של הגיר הזה יש לי ב147. שם עם הזמן לומדים לשחק עם הרגל על דוושת הגאז בזמן העברת הילוכים כך שהם הופכים להיות כמעט לא מורגשים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבאג הכי גדול של הגיר הזה הוא התנועה העירונית. הזמן שבו אני מוצא אותו יותר טוב הוא דווקא בנהיגה ספורטיבית שם, במצב ספורט, הוא מעביר הילוכים הרבה יותר מהר מכל נהג עם גיר ידני.

גם אני מעדיף גיר ידני ורוב המכוניות שלי ידניות אבל זה עדיין לא מוריד מהיתרון של הרובוטי בנהיגה ספורטיבית. לא סתם רכבי הספורט עוברים בהמוניהם לגירים רובוטיים.

 

 

במצב ספורט קורים לגיר כמה דברים, בין השאר הוא מעביר את ההילוכים מהר יותר. ברובוטי חד מצמדי כמו באבארט זה אומר העברה ברוטאלית ומורגשת יותר. אישית אני חושב שזה כיף אבל יש גם את האופציה להעברה איטית ופחות מורגשת למי שרוצה.

אגב, את הדור הראשון של הגיר הזה יש לי ב147. שם עם הזמן לומדים לשחק עם הרגל על דוושת הגאז בזמן העברת הילוכים כך שהם הופכים להיות כמעט לא מורגשים.

 

והוא נחשב אמין אגב? ואכן, מחוץ לעיר הגיר מאוד מהנה, אבל בתוך העיר זה די בלתי נסבל לטעמי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3894 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...