Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7913 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברה !

מזמן לא כתבתי כאן ..אבל מוטב מאוחר מאשר..

שאלה שמציקה לי וגורמת לי פשוט לשנוא את האוטו וליסוע כמו זקנה(בלי להעליב)

באוטו מותקנת בקרת אחיזה (או משיכה לא קריטי) שניתנת לביטול , כאשר היא פעילה היא מסרסת לחלוטין כל נסיון מינימלי להנאה (כן כן אני יודע מה אתם הולכים להגיד, מודע לזה.) אכ הבעיה המרגיזה היא שגם כאשר היא מנותקת כל נסיון קטנטן כזה ממש אבל ממש לא ברוטלי נתקל בהבהובים של נורית אדומה עם סימן קריאה(!) כאילו האוטו אומר לך "חביבי תרגע" אבל זה מילא , מה שמציק זה שההבהוב מלווה בצפצוף תואם . מוכר למישהו? האם זה לא חסר כל טעם ברכב שלפחות מגדיר עצמו כספורטיבי? האם ניתן לבטל צפצוף / הבהוב זה? אולי ישנה בעיה במערכת אצלי ברכב?

שוב אני רוצה להדגיש שלא מדובר פה במצב קיצוני, גם בנסיעה בכיכר במהירות של 20 קמ"ש או ברקס לא עדין בטירוף זה קורה.!!

אודה לכל מי שיוכל להאיר את עיני .

ולא , בחייאת אל תגידו לי למכור את האוטו...

:roflmao: People drive big cars cause to make up for their small c0cks :roflmao:
פורסם
אהלן חברה !

מזמן לא כתבתי כאן ..אבל מוטב מאוחר מאשר..

שאלה שמציקה לי וגורמת לי פשוט לשנוא את האוטו וליסוע כמו זקנה(בלי להעליב)

באוטו מותקנת בקרת אחיזה (או משיכה לא קריטי) שניתנת לביטול , כאשר היא פעילה היא מסרסת לחלוטין כל נסיון מינימלי להנאה (כן כן אני יודע מה אתם הולכים להגיד, מודע לזה.) אכ הבעיה המרגיזה היא שגם כאשר היא מנותקת כל נסיון קטנטן כזה ממש אבל ממש לא ברוטלי נתקל בהבהובים של נורית אדומה עם סימן קריאה(!) כאילו האוטו אומר לך "חביבי תרגע" אבל זה מילא , מה שמציק זה שההבהוב מלווה בצפצוף תואם . מוכר למישהו? האם זה לא חסר כל טעם ברכב שלפחות מגדיר עצמו כספורטיבי? האם ניתן לבטל צפצוף / הבהוב זה? אולי ישנה בעיה במערכת אצלי ברכב?

שוב אני רוצה להדגיש שלא מדובר פה במצב קיצוני, גם בנסיעה בכיכר במהירות של 20 קמ"ש או ברקס לא עדין בטירוף זה קורה.!!

אודה לכל מי שיוכל להאיר את עיני .

ולא , בחייאת אל תגידו לי למכור את האוטו...

 

בוקר טוב,

 

אצלנו בפביה מותקנת מערכת דומה (ASR) וגם אנחנו מנתקים אותה כל הזמן.

רק פעם אחת קרה שהנורה נדלקה , בעליות של פרוייד. רק נדלקה! לא היה שום ציפצוף.

אצלנו הנורה נדלקת , רק במקרים שלקחת את האוטו רחוק מידי.

 

הכי טוב שתקפוץ למוסך הקרוב אליך שיבדוק עם הכל תקין.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

העניין הוא שממש ממש לא צריך לקחת את האוטו רחוק.להפך לפעמים בפניות ב 10 קמש הצפצוף מתחיל ובפניות מעט יותר רציניות הוא לא.

 

מישהו מכיר /התנסה בזה?

האם אפשר לבטל רק את הצפצוף עצמו (לנתק את ה"רמקול ")?

:roflmao: People drive big cars cause to make up for their small c0cks :roflmao:
פורסם
העניין הוא שממש ממש לא צריך לקחת את האוטו רחוק.להפך לפעמים בפניות ב 10 קמש הצפצוף מתחיל ובפניות מעט יותר רציניות הוא לא.

 

מישהו מכיר /התנסה בזה?

האם אפשר לבטל רק את הצפצוף עצמו (לנתק את ה"רמקול ")?

 

כמו שאמרתי - הכי טוב שתיקח את האוטו למוסך.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

תראה אצלי זה גם קורה, יש לי סיאט איביזה טורבו 2002, וכאשר אני מבטל את ה TCS ישר נלדת נורה בלוח שעונים של (!) אם סימול כזה...אבל בלי רעש עד כמה שזכור לי, וזה קורה גם בעמידה לכן זה לא אומר משהו על הנסיעה או משהו אלא בכללי שמומלץ עד מאוד ליסוע עם זה, עדיין לא הרגשתי הבדל בכח של הרכב עם זה ובלי זה...

פורסם
אהלן חברה !

מזמן לא כתבתי כאן ..אבל מוטב מאוחר מאשר..

שאלה שמציקה לי וגורמת לי פשוט לשנוא את האוטו וליסוע כמו זקנה(בלי להעליב)

באוטו מותקנת בקרת אחיזה (או משיכה לא קריטי) שניתנת לביטול , כאשר היא פעילה היא מסרסת לחלוטין כל נסיון מינימלי להנאה (כן כן אני יודע מה אתם הולכים להגיד, מודע לזה.) אכ הבעיה המרגיזה היא שגם כאשר היא מנותקת כל נסיון קטנטן כזה ממש אבל ממש לא ברוטלי נתקל בהבהובים של נורית אדומה עם סימן קריאה(!) כאילו האוטו אומר לך "חביבי תרגע" אבל זה מילא , מה שמציק זה שההבהוב מלווה בצפצוף תואם . מוכר למישהו? האם זה לא חסר כל טעם ברכב שלפחות מגדיר עצמו כספורטיבי? האם ניתן לבטל צפצוף / הבהוב זה? אולי ישנה בעיה במערכת אצלי ברכב?

שוב אני רוצה להדגיש שלא מדובר פה במצב קיצוני, גם בנסיעה בכיכר במהירות של 20 קמ"ש או ברקס לא עדין בטירוף זה קורה.!!

אודה לכל מי שיוכל להאיר את עיני .

ולא , בחייאת אל תגידו לי למכור את האוטו...

 

מהיכרות קרובה עם המערכת ובהנחה שאתה באמת מתכוון לנהיגה רגועה,הדבר הראשון שאתה צריך לדעתי לבדוק,זה מצב הצמיגים שלך.

חוסר אויר באחד הצמיגים או שחיקה גדולה יותר "יבלבלו" את המערכת שמתוכנת לפעול במצב של איבוד אחיזה באחד הגלגלים או כשהיא מאתרת סטייה ברדיוס הסיבוב של גלגל אחד בהשוואה לאחר.

אם הכול תקין לאחר בדיקה מעמיקה,גש למוסך מורשה.

לא מכיר את המערכת הספציפית באיביזה אבל בהנחה שגם לי יש סיאט והם דומות,ציפצוף לא אמור להיות,אלא אם כן בלם היד משוך בנסיעה,אצלי בכול אופן מלבד דלק (וחוסר נוזל שמשות!) זו הפעם

היחידה שהיא מצפצפת.

בניתוק המערכת לא צריכה להיות התערבות בכלל,למעט ציפצוף בלם היד.

יש הטוענים שגם בעת ניתוק,המערכת נשארת פעילה במצב מינימלי מאוד.

לאחר בדיקות מעמיקות בנושא באופן אישי,אין כל שחר לטענה הזאת.

עוד דבר בסיאט (ואני מניח שבכל VAG) הוא שילוב ה TCS וה ESP בלחיצת כפתור אחת.

יכול גם להיות מצב במערכות החדשות בו אתה מבטל את פעולת ה ESP בלחיצת כפתור אך ה TCS ממשיך לפעול מה שאומר שקיימת בקרת משיכה עד 50 קמ"ש,ולכן קורה לך מה שקורה לך בכיכרות.

להזכירך TCS אחראי על ריסון סיבסוב הגלגלים במהירויות עירוניות עד 50 קמ"ש,וה ESP היא בקרת אחיזה בכל מהירות,שכשהיא פועלת,היא יכולה לבלום כל אחד מארבעת הגלגלים עד התיישרות עם קו הסיבוב,ולעיתים תוך כדי ריסון כוח המנוע.

×
×
  • תוכן חדש...