Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4654 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה ממש עוול לא להעלות לארץ את גרסת ה-1.8 עם תיבה ידנית, הרבה קונים פוטנציאלים היו מוכנים לשים ידם על הדגם הזה עם התיבה הזאת.

 

היום, שלושה חודשים לאחר מעשה, אני יכול לספר שלא היה לי קל למכור את הלאון 1.4 הידנית שלי, לא בגלל ש"אין שוק", אלא בגלל שרוב הרוכשים הפוטנציאלים חיפשו את הגרסא החזקה יותר עם מנוע ה-1.8 ליטר.

 

כמובן שיש יתרונות גם למנועים הקטנים יותר (למשל חיסכון בדלק , מחיר טוב יותר), אבל ספציפית לגבי הלאון של סיאט, רוב הרוכשים מתעניינים בדגם ה-1.8 ליטר (ידני או אוטומט, לא משנה) ואני מציין זאת כבעל ניסיון.

 

בכל אופן, חכו למבצעים.

Kia Niro, 1.6 (141), Hybrid Crossover, Rich Espresso, 2017

  • תגובות 112
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

 

"זה מה שהצלחנו לקבל מהיצרן. יש ביקוש עצום לרכב באירופה".

 

 

נא הסבר - הכוונה שה 1.8 ידנית נחטפת באירופה ולא נשארו פירורים לעם הנבחר?

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

וואלה. בדיוק קלטתי בחתימה שלך שאתה מתעסק בתחום. :-)

עכשיו כשאתה אומר פתאום החישוקים נראים גדולים מאוד (אולי אפילו 19'?) - בכל מקרה, עדיין נראית מעולה.

We are the Human Race

פורסם

מאוד ברור שמדובר בהדמייה. אפשר לשים לב שקו החיתוך של השתקפות התאורה דועך ולא מסתיים בחיתוך ( כמו שקורה במציאות ).

 

נראית טוב. מזכירה מאוד את ה A3. אם כי עיצוב הפנים חסר השראה.

פורסם

לגבי הרכב, העיצוב החיצוני נראה נחמד מאוד אך תא הנוסעים.. שממה ושיממון.

ניחא האפרוריות שלו, אך הוא גם לא נראה איכותי.

 

לגבי המחיר, אני ממש לא מבין מה כל כך אטרקטיבי בו.

בכלל, אני לא מבין את התמחורים של כלל המכוניות של סיאט בארץ.

 

אתמול התעניינתי באיביזה לאישה.

ראיתי את דגם ה-1.2 אוט' הבסיסי והוא נראה לי פשוט עלוב (מה זה בקרת המזגן הזו? נראה כמו הפקדים של המאוורר גינה שלי..), מחיר 103K ש"ח על הכביש (כולל חישנים, מלוטי-מדיה).

מעליו יש את דגם הביניים שלא מוסיף יותר מידי מבפנים (נשארים עם אותם פקדים של מאוורר גינה) ורוב השינויים הם באסטטיקה החיצונית של הרכב (מראות, חישוקים, פנסים..).

מעליו יש את הדגם הכי מאובזר (FR) אשר מציע אבזור באמת אחלה ומשנה את כל מראה הרכב (בעיקר תחושה איכותית יותר מבפנים). מחיר על הכביש, 111K ש"ח..

 

ליד הסיאט עמדה לה הטולדו החדשה.

הרכב נראה (ומרגיש) הרבה יותר איכותי מהאיביזה, בעל מנוע 1.4TSI חזק משמעותית מהאיביזה, מאובזר כמעט כמו האיביזה FR (מינוס גג פנורמי ועיצוב מושבים), מרווח הרבה יותר מהאיביזה (אין בכלל מה להשוות), שימושי הרבה יותר מהאיביזה (אני מניח שבתא המטען ניתן להכניס את האיביזה..), והדובדבן שבקצפת - זול יותר מהאיביזה! מחיר על הכביש של 109K ש"ח..

 

ועכשיו, בואו נשווה את הלאון החדשה לאותה טולדו.

אני מניח שהטולדו לא פחות מרווחת, בעלת תא מטען גדול יותר, בעלת מנוע 1.4+גיר אוט', מראה מכובד יותר, נוחות אין לי מושג, עיצוב תא נוסעים נאה יותר (לטעמי), והמחיר? זול יותר מלאון 1.2 ידנית!!

 

אז תגידו לי אתם, איפה פה ההיגיון?!

פורסם

רכב עם מפרט טוב אבל כמו שאמרו חייבים להתאפק למבצעים. מאוד מאוד מאוכזב מפנים הרכב. זה סיאט מ-2009 שמכרו בחול שההבדל היה כפתורים חשמליים ולא מכני כמו שמכרו כאן.

החיים הם כמו....

פורסם
לגבי הרכב, העיצוב החיצוני נראה נחמד מאוד אך תא הנוסעים.. שממה ושיממון.

ניחא האפרוריות שלו, אך הוא גם לא נראה איכותי.

 

לגבי המחיר, אני ממש לא מבין מה כל כך אטרקטיבי בו.

בכלל, אני לא מבין את התמחורים של כלל המכוניות של סיאט בארץ.

 

אתמול התעניינתי באיביזה לאישה.

ראיתי את דגם ה-1.2 אוט' הבסיסי והוא נראה לי פשוט עלוב (מה זה בקרת המזגן הזו? נראה כמו הפקדים של המאוורר גינה שלי..), מחיר 103K ש"ח על הכביש (כולל חישנים, מלוטי-מדיה).

מעליו יש את דגם הביניים שלא מוסיף יותר מידי מבפנים (נשארים עם אותם פקדים של מאוורר גינה) ורוב השינויים הם באסטטיקה החיצונית של הרכב (מראות, חישוקים, פנסים..).

מעליו יש את הדגם הכי מאובזר (FR) אשר מציע אבזור באמת אחלה ומשנה את כל מראה הרכב (בעיקר תחושה איכותית יותר מבפנים). מחיר על הכביש, 111K ש"ח..

 

ליד הסיאט עמדה לה הטולדו החדשה.

הרכב נראה (ומרגיש) הרבה יותר איכותי מהאיביזה, בעל מנוע 1.4TSI חזק משמעותית מהאיביזה, מאובזר כמעט כמו האיביזה FR (מינוס גג פנורמי ועיצוב מושבים), מרווח הרבה יותר מהאיביזה (אין בכלל מה להשוות), שימושי הרבה יותר מהאיביזה (אני מניח שבתא המטען ניתן להכניס את האיביזה..), והדובדבן שבקצפת - זול יותר מהאיביזה! מחיר על הכביש של 109K ש"ח..

 

ועכשיו, בואו נשווה את הלאון החדשה לאותה טולדו.

אני מניח שהטולדו לא פחות מרווחת, בעלת תא מטען גדול יותר, בעלת מנוע 1.4+גיר אוט', מראה מכובד יותר, נוחות אין לי מושג, עיצוב תא נוסעים נאה יותר (לטעמי), והמחיר? זול יותר מלאון 1.2 ידנית!!

 

אז תגידו לי אתם, איפה פה ההיגיון?!

 

טולדו באה עם פחות פוזה

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם

הטולדו היא רכב לשווקים מתפתחים, בדיוק כמו סקודה ראפיד ופיג'ו 301.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
הטולדו היא רכב לשווקים מתפתחים, בדיוק כמו סקודה ראפיד ופיג'ו 301.

 

 

נו ואם הבן אדם אומר שרכב לשווקים מתפתחים מרגיש יותר איכותי, אז מצב של איביזה וליאון לא כל כך טוב. :lol:

 

אגב המחירון של טולדו 118K, אז 109 על הכביש זה מבצע או משהו?


×
×
  • תוכן חדש...