Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4653 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אם יש נקודה מביכה במיוחד בלאון החדשה, הרי היא מתייחסת ל-1.4 והבחירה של צ'מפיון במנוע הישן, בעל 122 כוחות הסוס במקום במנוע החדש, המוצע באוקטביה, לו 140 כ"ס.

 

זה אותו סיפור בגולף 7, גם היא עם 122 כ"ס. אני מניח שבצ'מפיון לא התכוונו לרגע לתת ללאון יותר כוח מהגולף, בפחות כסף.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

  • תגובות 112
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

6 עמודי תגובות, ואין אף השוואה למשפחתית אחרת מלבד הגולף.

 

נראה לי שבהשוואה כזו, הלאון תראה הרבה פחות אטרקטיבית במחירים שהיא מוצעת בהם.

קחו למשל את המגאן...

פורסם
זה המנוע המתקדם עם ניתוק צילינדרים בשיוט? מעניין שהם החליטו להביא אותו רק באוקטביה (למה?!). להזכירך גם הגולף מגיעה עם המנוע הישן.

 

באוקטביה ובלאון המנוע החדש מוצע ללא המערכת הנ"ל(ACT). בגולף(בחו"ל) יש עם או בלי, לצד מנוע ה-122.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם
זה אותו סיפור בגולף 7, גם היא עם 122 כ"ס. אני מניח שבצ'מפיון לא התכוונו לרגע לתת ללאון יותר כוח מהגולף, בפחות כסף.

 

אבל הם נתנו לאוקטביה, שעולה פחות מהגולף.

 

מן הסתם, במבצע הראשון על הלאון, גם ה-1.8(180 כ"ס) תהיה זולה יותר מהגולף 122, מה שלא יפריע לפופולריות של זו האחרונה.

 

תשאל את אשתו של בר72, את ידידי המרצה להיסטוריה, שכבר 30 שנה מחליף גולף אחת באחרת או את השכנה חמוצת הפנים שלי, שמחליפה גולף בגולף מדי 3 שנים - ותמיד בלבן או בכסף. עבור שפוטי הגולף, השאלה איזו מכונית לקנות בכלל לא קיימת.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

תשאל את אשתו של בר72, את ידידי המרצה להיסטוריה, שכבר 30 שנה מחליף גולף אחת באחרת או את השכנה חמוצת הפנים שלי, שמחליפה גולף בגולף מדי 3 שנים - ותמיד בלבן או בכסף. עבור שפוטי הגולף, השאלה איזו מכונית לקנות בכלל לא קיימת.

וכך גם הגולף דור 12 תראה כמו הנוכחית, בשיפורי עיצוב כאלו ואחרים.

לזכותה של הגולף יאמר שהדור השישי שלה היה המוצלח ביותר, וכקומפקטית היא היתה כמעט נטולת חסרונות.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
וב-GTI ליסינג אדישן במאה אלף יותר אין את רוב האבזור הזה ואפילו גלגלים קטנים ומכוערם יותר. :twisted: ודגם 1.8 עם ביצועי קו ישר כמעט כמו ה-GTI הקודמת. (הבדל של 0.2-0.3 שניות למאה)

 

באמת שמת את הgti והלאון באותו משפט ... בסדר

VW Scirocco TSI :twisted:

פורסם

^

שים לב שדיברתי על קו ישר ואבזור בלבד.

 

באוקטביה ובלאון המנוע החדש מוצע ללא המערכת הנ"ל(ACT). בגולף(בחו"ל) יש עם או בלי, לצד מנוע ה-122.

 

מוזר, לפי הנתונים מחוץ לעיר צריכת דלק של אקוטביה עם 1.4 יותר טובה במעט מזו עם 1.2. אז עם ניתוק הצילינדרים אין צריכת דלק בכלל? :lol: לא הצלחתי למצוא הוכחה לקיום המערכת הזאת בסקודה ממקור רציני, אז כנראה שאתה צודק.

פורסם
אבל הם נתנו לאוקטביה, שעולה פחות מהגולף.

 

מן הסתם, במבצע הראשון על הלאון, גם ה-1.8(180 כ"ס) תהיה זולה יותר מהגולף 122, מה שלא יפריע לפופולריות של זו האחרונה.

 

תשאל את אשתו של בר72, את ידידי המרצה להיסטוריה, שכבר 30 שנה מחליף גולף אחת באחרת או את השכנה חמוצת הפנים שלי, שמחליפה גולף בגולף מדי 3 שנים - ותמיד בלבן או בכסף. עבור שפוטי הגולף, השאלה איזו מכונית לקנות בכלל לא קיימת.

 

לא שהם עושים קניה כזו רעה. או לפחות, בוא נגיד שהם לא עושים קניה יותר רעה מאלו שמחליפים סיטרואן אחת באחרת (כי זה נוח, אפילו שזה ממזמן לא) או אלפא אחת באחרת.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

מי שקונה גולף 7 במקום 6, זה אותם אנשים שירוצו להחליף אייפון 5 באייפון 5S, שזה אותו חרא.

 

נ.ב. לאחר שישבתי בלאון החדשה בגרסתה המאובזרת בפרנקפורט, אני יכול לומר שמדובר על רכב משעמם ואפור, בפנים ובחוץ. לגבי הניהוג, עיתונות הרכב הגרמנית מספרת שהוא בסדר, כלומר משעמם ואפור

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם
מי שקונה גולף 7 במקום 6, זה אותם אנשים שירוצו להחליף אייפון 5 באייפון 5S, שזה אותו חרא.

 

זו דווקא השוואה טובה מאוד. מדובר בשני המקרים באבולוציה איטית וממוקדת, שיוצרת מוצרים מובילים לאורך זמן, עם קהל משתמשים נאמן משהו. הם מוצרים יקרים יותר, וממילא לא מתוכננים לכבוש את רוב השוק, אבל בעיני מי שקונה אותם אין להם תחליף אמיתי.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם
מי שקונה גולף 7 במקום 6, זה אותם אנשים שירוצו להחליף אייפון 5 באייפון 5S, שזה אותו חרא.

 

ומה אם אני אגיד לך שחלק מהאנשים מסתפקים היום באייפון 4 כי בכל מקרה לא קיים תחליף ראוי (שאינו אייפון כמובן)?

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם
ומה אם אני אגיד לך שחלק מהאנשים מסתפקים היום באייפון 4 כי בכל מקרה לא קיים תחליף ראוי (שאינו אייפון כמובן)?

 

חחחח כלכך נכון , האנדרואיד מערכת שנתקעת ואף פעם לא עובדת חלק, שלא נדבר על איכות האפליקציות ...

לעניינו אשמח לראות השוואה בין קיה סיד ללאון

אוטו-מאניה :-)

פורסם

לעניינו אשמח לראות השוואה בין קיה סיד ללאון

העניין הוא שבהשוואות שעושים העיתונאים אין התייחסות בציונים (ואולי כי אי אפשר לכמת את זה) לתחושות שהרכב מעניק. לשבת בגולף זה משהו אחר מלנסוע ביפנומטית או קוריאנומטית פחונית. עוד לא נסעתי בלאון החדשה, אבל אני בטוח שיש משהו בתחושת האיכות הגרמנית שהוא לא בר השוואה בכלל.

We are the Human Race


×
×
  • תוכן חדש...