Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4674 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קיה ספורטאז' 2013 חדשה, בשלוש רמות גימור שונות, במחיר החל מ 19,500$ בלבד!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

אה, אופס, פלוס 131% מיסוי, לא כולל משלוח ושאר ה"הטבות" של המדינה :cry:

פורשה קאיין

לנד קרוסר

ועוד ועוד

עד מתי ספטמבר 08.:(

פורסם

שוב פעם אתה רוצה להיכנס לדיון\וויכוח מדוע מחירי המכוניות בארץ הם יקרים לעומת חו"ל?

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם

תקנה אותה כשהיא בת שנתיים שלוש,

אותו הרכב בדיוק(עם מספר טיפה אחר על השעון) וחצי מחיר :)

לא רואה שום סיבה לקנות רכב חדש-זהו טמטום.

אני מנסה לחשוב על תשובה שלא תוציא אותי גייז, לא תגרום לי לתאר לך את הג'ונסון שלי ולא תזכה אותי בהתראה. אין כזו.
פורסם
Apple ועדיין פראיירים לא מתים והמדינה ממשיכה להעלות רכבים חדשים כל שנה יותר ויותר מהשנה הקודמת לה.

 

ואני מרוצה מזה :)

כי תוך שנתיים וחצי אני קונה רכב שעלה 280-300אלף ב150 אלף והתמורה גדולה.

 

לקנות רכב ספורט חדש חזק זה בגדר בלתי אפשרי עבור רובנו.

אני מנסה לחשוב על תשובה שלא תוציא אותי גייז, לא תגרום לי לתאר לך את הג'ונסון שלי ולא תזכה אותי בהתראה. אין כזו.
פורסם
Apple ועדיין פראיירים לא מתים והמדינה ממשיכה להעלות רכבים חדשים כל שנה יותר ויותר מהשנה הקודמת לה.

כי היום לקנות רכב זה לא קשה,תנאי המימון נוחים,ההחזרים החודשים לא גבוהים ואנשים קונים,וגם אני קניתי חדש.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

ואם כבר אליבבא- בכלום כסף אתה קונה רכב חשמלי קטן כמו סמארט ושוכח מעלויות דלק ואחזקה, לפחות למי שצריך רכב שני רק לשימוש עירוני לסידורים וכו'- נסיעות ארוכות אפשר בתחבורה ציבורית.

ואל תתחילו עם הבטיחות- זה תחליף לקטנוע בעיר ובטוח שהוא ישימור על הנהג טוב יותר במיקרה של מיפגש לא סימפטי.

מחיר סביב 20K~30K.

http://www.alibaba.com/product-gs/1228166969/Fashional_2_seats_mini_electric_car.html

 

לא הייתם רוצים בתור צעצוע למבוגרים?

 

רק לשים לו שלט רחוק ו... :-)

 

610976269_292.jpg

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
כי היום לקנות רכב זה לא קשה,תנאי המימון נוחים,ההחזרים החודשים לא גבוהים ואנשים קונים,וגם אני קניתי חדש.

 

גם אני יכול לקנות רכב שעולה 50+- א"ש ולעמוד בכך.

אני מדבר על רכבים קצת יותר יקרים. שההפרש ביניהם לבין חו"ל הוא ענק כגון מה שכתוב כאן בכותרת.

 

ועדיין אתה משלם על רכב קטנצ'יק כ 50 א"ש כשבמחיר הזה בחו"ל, יכלת לקנות רכב משפחתי חדש. או ספורט משומש משנתון גבוה.

Opel Adam S 2017

פורסם

ידעתם שכאשר היא רק שווקה המאזדה 3 2.0 ליטר הייתה יותר זולה ב2000 פאונד מגולף בסיסית בבריטניה? אצלנו בארץ ה1.6 עולה כמעט כמו גולף.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
אתה מרוצה מזה, אך במדינות רבות ה150K ששמת על משומשת יקנו לך את אותו הרכב רק עם ניילונים .

 

לא מבין מה זה משנה.

זה לא שהיא נוסעת פחות טוב.

אני מנסה לחשוב על תשובה שלא תוציא אותי גייז, לא תגרום לי לתאר לך את הג'ונסון שלי ולא תזכה אותי בהתראה. אין כזו.
פורסם

Apple אתה רציני בתגובות שלך או שאתה סתם צוחק?

רכב חדש עם 0 ק"מ על השעון שלא עבר טיפול או בלאי, לעומת רכב שיושב 4 שנים על הכביש ועבר כבר 60-70 אלף ק"מ שמי יודע איך טופל? צריך לעשות את ההשוואה הזו בכלל?

Opel Adam S 2017

פורסם

מה מטרת כל השירשור המטומטם הזה?!. זה שיש רכבים זולים יותר בארה"ב זה ידוע בערך מהתקופה שקולומבוס גילה את אמריקה :roll:

 

 

תקנה אותה כשהיא בת שנתיים שלוש,

אותו הרכב בדיוק(עם מספר טיפה אחר על השעון) וחצי מחיר :)

לא רואה שום סיבה לקנות רכב חדש-זהו טמטום.

 

אתה פרייאר כמעט בדיוק כמו קונה רכב חדש. שילמת היום 150 אלף ש"ח על רכב בן 3 ומחוץ לתקופת האחריות שלו. אתה באמת חושב שעוד 3 שנים שתבוא למכור הרכב שלך לא יהיה שווה כמט חצי ממה ששילמת עליו?.

 

רכב בממוצע יורד 45-40 אחוז בערך כל 3 שנים (כמובן שאותם אחוזים מסכום קטן יותר קצת פחות כואב), איך שלא תהפוך את זה זאת המציאות וכדי שתכירו בה כל אותם חיים בסרט שהם לא פרייארים כי קנו משומש בן שנתיים ודפקו את המערכת. רוצה דוגמא שקרובה אליך? תסתכל במחירון של לקסוס IS250, רכב עם מוניטין טוב לכל הדעות. שנת 2011 מחירון על פי יד 2 הוא 144 אלף. מחירון 2008 לאחר 3 שנים הוא 90 אלף כמעט 40 אחוז. וזה עוד על מותג עם מוניטין מצוין. אתה חושב שהאינפיניטי שלך תיהיה שווה יותר מזה עוד 3 שנים צר לי לאכזב אותך, שלא נדבר על זה שבמו אוזניי שמעתי G37 כמעט חדשה עם כמה אלפי ק"מ שהמנוע שם תקתק למוות.

 

רוצים באמת לדפוק את המערכת? תקנו רכב ישן שקרוב לגריטה ב-3 אלף ש"ח. שמשהו רציני יתקלקל תגרטו, עד אז כולכם פרייארים שקונים חדש או משומש. רכב זה מוצר צריכה ולא תוכנית חיסכון בבנק.

פורסם
Apple אתה רציני בתגובות שלך או שאתה סתם צוחק?

רכב חדש עם 0 ק"מ על השעון שלא עבר טיפול או בלאי, לעומת רכב שיושב 4 שנים על הכביש ועבר כבר 60-70 אלף ק"מ שמי יודע איך טופל? צריך לעשות את ההשוואה הזו בכלל?

 

עם ספר טיפולים ועבר בדיקה מסודרת,

אני בסכום הזה לא אקנה רכב חדש יותר טוב,

אז איך בדיוק אני פראייר?

 

אתה שומע הרבה דברים וככל הנראה שומע מהת*ת,

זה מנוע ותיק יחסית ככה שאת השטויות שלך שמור לעצמך.

אני מנסה לחשוב על תשובה שלא תוציא אותי גייז, לא תגרום לי לתאר לך את הג'ונסון שלי ולא תזכה אותי בהתראה. אין כזו.
×
×
  • תוכן חדש...