Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4676 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היה ברשותי אייפון 3, עדכנתי גרסא והוא ננעל! הכלתי לחברה (אורנג') והם פתחו לי אותו. את המכשיר מכרתי יום שישי האחרון.

היום הבחור שקנה ממני מתקשר ואומר שהמכשיר אינו מקבל אף סים. (אני מאמין לו, בהתחשב בזה שאחרי שהמכשיר נפתח לא בדקתי זאת, ויצאתי מנקודת הנחה שהמכשיר חזר כמו שהיה בעבר sim free)

 

לא נעים לו מול הבחור. התחייבתי שהמכשיר תקין. מה עליי לעשות כדי שהמכשיר ישוב להיות sim free כמו בעבר?

יש לציין שמלבד זאת המכשיר במצב מעולה! הכל עובד.

רק לסדר את הבעיה הקטנה(אני מקווה) כדי שהלקוח יהיה מרוצה

 

אודה לכל עזרה

"אם אי פעם המהירות תהרוג אותי , אל תבכו , כי אני אחייך". פול ווקר ז"ל

פורסם
רק ליצור קשר שוב עם אורנג' לפי מספר הIMEI של המכשיר.

מה זה המספר הזה?

את הטלפון קניתי באופן חוקי ב2010 מבנדם שקנה מאורנג'

באופן הכי פשוט מה עליי לעשות?

"אם אי פעם המהירות תהרוג אותי , אל תבכו , כי אני אחייך". פול ווקר ז"ל

פורסם

נראה לי שאחרי שאורנג מבצעים פתיחה בסהכ נדרש לחבר את המכשיר לאייטיונס ולחכות שתתקבל הודעה שהמכשיר נפתח, במידה ולא מתקבלת שום הודעה נדרש לעשות שוב פעם ריסטור לגרסא האחרונה.

אני לא בטוח במה שרשמתי כי ממזמן עזבתי את עולם האייפונים.

בהצלחה.

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם
נראה לי שאחרי שאורנג מבצעים פתיחה בסהכ נדרש לחבר את המכשיר לאייטיונס ולחכות שתתקבל הודעה שהמכשיר נפתח, במידה ולא מתקבלת שום הודעה נדרש לעשות שוב פעם ריסטור לגרסא האחרונה.

אני לא בטוח במה שרשמתי כי ממזמן עזבתי את עולם האייפונים.

בהצלחה.

 

זה מעט מרגיע. תודה רבה! אני מקווה שאכן זה המצב והקונה יצליח לפתוח את המכשיר

ולהוציא שיחות

"אם אי פעם המהירות תהרוג אותי , אל תבכו , כי אני אחייך". פול ווקר ז"ל

פורסם

Slava צודק, היית צריך לוודא את זה לפני שמכרת את המכשיר.

 

בכל מקרה, אתה יכול לבדוק שהמכשיר באמת UNLOCKED לפי מספר ה IMEI, באתר הזה:

 

http://iphoneimei.info

 

כדי להשיג את ה IMEI, בקש מהקונה שהמכשיר אצלו כרגע, להיכנס להגדרות-כללי-אודות. או לחילופין, להכנס לחייגן ולהקיש כוכבית-סולמית-06-סולמית.

Stay Dirty

פורסם
Slava צודק, היית צריך לוודא את זה לפני שמכרת את המכשיר.

 

בכל מקרה, אתה יכול לבדוק שהמכשיר באמת UNLOCKED לפי מספר ה IMEI, באתר הזה:

 

http://iphoneimei.info

 

כדי להשיג את ה IMEI, בקש מהקונה שהמכשיר אצלו כרגע, להיכנס להגדרות-כללי-אודות. או לחילופין, להכנס לחייגן ולהקיש כוכבית-סולמית-06-סולמית.

 

אל דאגה במידה והבחור יסתבך מיותר לציין שכספו יוחזר.

"אם אי פעם המהירות תהרוג אותי , אל תבכו , כי אני אחייך". פול ווקר ז"ל

פורסם

או לחילופין חילופין חילופין המספר רשום על מגירת הסים

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
×
×
  • תוכן חדש...