Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4676 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חמודים, היום יש לי פולו 16V שנת 2000

אחרי חמש שנים+ אני שוקל להחליף את פול שלי לרכב ידני שיתן לי לפחות את אותה חווית נהיגה

רק צעיר וחסכוני יותר.

אני נהג שלוחץ ולכן פול שלי שותה ליטר דלק כל כ-9 ק"מ ואת זה אני מחפש לשפר.

 

הדרישות: רכב ידני, זריז עד כמה שאפשר אבל חסכוני מנגד וכמובן עם שיק :twisted:

אני נוהג בממוצע 12,000 ק"מ חצי מהם בנסיעות בינעירוניות ארוכות והשאר בשטחים עירוניים.

אשמח לרעיונות מעניינים !

-פולו 16V 6N שנת 2000, -סקודה אוקטביה  2015, גולף 2018,  סופרב 2020

-איוניק 5 עלית

פורסם

אתה חייב להתפשר קצת כדי לקבל מה שאתה רוצה , אין אגדה כזאת מהיר חזק וחסכוני בדלק , בינתיים ..

אולי תוכל לחפש לך TYPE R של הונדה ביד שתים , רכב חזק שבהחלט יגרום לך ללחוץ כל פעם עד הVTEC אם זה מה שאתה מחפש

HONDA Civic 4doors | AT | 125Bhp | SOHC VTEC AT 6800 RPM:evil:

פורסם

שים לב, אני לא מחפש 0 ל-100 ב 7 שניות, אני מחפש רכב שידע גם לזוז כשהגז נלחץ.

כשאני אומר חסכוני בדלק אני לא מתכוון 1 ל-19 אני מתכוון כיוון של 1 ל- 13

 

ותמיד יש טריידאוף, אני לא חושב שהקליו ספורט הוא אחד מהם, לא רק שהוא לא חסכן הוא גם לא חוסך על הביוקר :wink:

-פולו 16V 6N שנת 2000, -סקודה אוקטביה  2015, גולף 2018,  סופרב 2020

-איוניק 5 עלית

פורסם

לשפר את ה1:9 שלך יהיה אפשרי רק עם רכב דיזל או שינוי סגנון הנהיגה.

 

206 1.6 מכונית מעולה ועונה על כל דרישותיך, פרט לחיסכון בדלק. היא אולי תשתה קצת פחות מהפולו בגלל שתצטרך ללחוץ אותה קצת פחות ממה שאתה רגיל בפולו.

חסרונות, היא קצת מיושנת, אז פלסטיקה ובטיחות לא מהשורה הראשונה מתוך מה שאתה יכול לקנות בתקציב.

יתרונות, תשאיר לך המון עודף (אתה יכול לקנות אחת נורמלית גם בחצי מהתקציב).

 

עוד אופציות הן האחיות פאביה/איביזה 1.6, החיסרון בהן שהן לא יתנו לך את אותה ההרגשה של רכב קטן וזריז כמו הפולו הנוכחית שלך או ה206.

היתרונות הם איכות חומרים, נוחות ובטיחות משופרות. יש גם רמות גימור ספורט שיהיו יחסית עשירות באיבזור.

מבחינת צריכת דלק, שוב, אני לא מאמין שיהיה הבדל גדול מהמצב הנוכחי.

 

על סיויק ידנית חשבת? יש מעטות כאלה ויש להן מנוע מאוד כיפי.

תהיה לך פה קפיצת מדרגה משמעותית בכל הנוגע לנוחות ואולי אפילו חיסכון בדלק מחוץ לעיר (יש 6 הילוכים).

בגירסת ה5 דלתות גם תקבל עיצוב מיוחד ובגאז' מעולה.

חסרונות, הן פחות חדות וכיפיות מהקטנות, יקרות לקניה ואולי גם יהיו קצת יקרות לאחזקה. הן גם גדולות יותר (במיוחד גירסת 4 דלתות).

 

הייתי ממליץ גם על B3 2 ליטר, אבל סביר שצריכת הדלק תהיה גבוהה יותר.

×
×
  • תוכן חדש...