Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4690 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

שיכניסו אותו להרבה זמן.

רוצח!

אני מנסה לחשוב על תשובה שלא תוציא אותי גייז, לא תגרום לי לתאר לך את הג'ונסון שלי ולא תזכה אותי בהתראה. אין כזו.
פורסם

יש פה אידיוט שקפץ לפני רכב נוסע, והנהג אשם?!

 

הפוגע לא הסיט את הרכב לכיוון הנפגע. ההפך, הוא תמרן להמנע ממנו, מרגע שראה אותו. לפני כן הוא תמרן לנתיב השמאלי שנפתח, כדי לעקוף את המשאית, לפני שהנפגע בכלל ירד מרכבו, ולא בטוח בכלל בכלל שהוא ראה אותו לפני שהתפרץ לכביש (שים לב לסלעים). מרגע שהנפגע נראה לנהג בוודאות, לא נותר זמן אפילו ללחוץ על הבלם.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
יש פה אידיוט שקפץ לפני רכב נוסע, והנהג אשם?!

 

הפוגע לא הסיט את הרכב לכיוון הנפגע. ההפך, הוא תמרן להמנע ממנו, מרגע שראה אותו. לפני כן הוא תמרן לנתיב השמאלי שנפתח, כדי לעקוף את המשאית, לפני שהנפגע בכלל ירד מרכבו, ולא בטוח בכלל בכלל שהוא ראה אותו לפני שהתפרץ לכביש (שים לב לסלעים). מרגע שהנפגע נראה לנהג בוודאות, לא נותר זמן אפילו ללחוץ על הבלם.

 

הוא אפילו לא לחץ עליהם.

אני מנסה לחשוב על תשובה שלא תוציא אותי גייז, לא תגרום לי לתאר לך את הג'ונסון שלי ולא תזכה אותי בהתראה. אין כזו.
פורסם
הוא אפילו לא לחץ עליהם.

 

אין לו זמן.

מרגע שאתה רואה סיבה לבלום ועד שאתה מתחיל לבלום עוברת שנייה, במקרה הטוב.

אתה צריך לשים את עצמך בנקודת המבט של הנהג.

שים לב שרגע לפני הפגיעה הוא כן מנסה להמנע ממנה.

 

תקרא שוב את מה שכתבתי בהודעה הקודמת.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
יש פה אידיוט שקפץ לפני רכב נוסע, והנהג אשם?!

 

הפוגע לא הסיט את הרכב לכיוון הנפגע. ההפך, הוא תמרן להמנע ממנו, מרגע שראה אותו. לפני כן הוא תמרן לנתיב השמאלי שנפתח, כדי לעקוף את המשאית, לפני שהנפגע בכלל ירד מרכבו, ולא בטוח בכלל בכלל שהוא ראה אותו לפני שהתפרץ לכביש (שים לב לסלעים). מרגע שהנפגע נראה לנהג בוודאות, לא נותר זמן אפילו ללחוץ על הבלם.

מצטרף לדעה.

לפי נסיבות האירוע (כפי שרואים בסרטון) לא היה לנהג הפוגע הרבה מה לעשות, אם בכלל.

 

לא הבנתי לפי מה הסיקו שהופעת הנפגע גרמה לנהג להגביר את מהירות הנסיעה.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם

סביר להניח שהוא היה עסוק עם המראות כי הוא גם היה באמצע מעבר נתיב. (לא שצריך להפסיק להסתכל על הכביש כשעוברים נתיב אבל אי אפשר ממש להאשים אותו).

 

שהנדרס יילך להזדיין. הוא לא יכול לקפוץ ככה לכביש, במיוחד עם הסלעים האלו.

זה היה בלתי נמנע.

פורסם

כן ראה אותו, לא ראה אותו, אתם מתעלמים לחלוטין מזה שלאחר שדרס אותו, לא טרח כלל לא לעצור ולא להגיש עזרה.

 

הוא לא סתם הפקיר פצוע שהוא דרס (לא משנה כלל באילו נסיבות), הוא הפקיר פצוע שהוא ידע את הזהות שלו ואיתו היה מסוכסך ורב בדיוק לפני הדריסה (שימו לב בסרטון שהנדרס בעצם רודף ברכבו אחרי הדורס) ועו"ד טוב מלביש אותו להרבה שנים בכלא על נסיון הריגה,

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אתה מתעלם לגמרי מהעובדה שרואים בסרטון בבירור שהוא לא דרס אותו בכוונה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

הוא לא דרס אותו בכוונה, הוא הפקיר אותו בכוונה.

 

קראת את הכתבה? הנה האשמה שלו:

 

אך כל זה לא מנע מבית המשפט לשחרר למעצר בית את עודה אלנססרה, שמואשם בהפקרה לאחר פגיעה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

זה ברור שהתאונה הייתה בלתי נמנעת והנפגע הוא מחבל מתאבד לכל דבר,מי האדיוט שרץ לאמצע הכביש ככה?!

אבל אין שום ספק שצריך להעניש את הנהג על ההפקרה,ולא,לא במעצר בית טיפשי אלה משהו הרבה יותר חמור.

Seat Ibiza 3d 2010 כרגע...

ובעתיד...אלפא אלפא אלפא ואלפא!

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

האשימו אותו בדיוק על מה שעשה. אי אפשר להאשים אותו על זה שהמטומטם ההוא קפץ לו לכביש מבין הסלעים.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
הוא לא דרס אותו בכוונה, הוא הפקיר אותו בכוונה.

 

קראת את הכתבה? הנה האשמה שלו:

 

זאת האשמה שלו: כתב האישום שהגישה פרקליטות מחוז דרום נגד אלנססרה בן ה-55 מייחס לו עבירות של הפקרה, שהעונש עליה עלול להגיע ל-14 שנות מאסר, חבלה בכוונה מחמירה וחבלה במזיד.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı


×
×
  • תוכן חדש...