Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4694 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הי

 

צריך ייעוץ..

אתמול המיאטה 2004 שלי התחממה פעמיים מלווה בשריקות של הרצועה ומים מבעבעים במיכל עיבוי.

החנתי אותה בצד מיד וגררתי אותה הבוקר למוסך.

במוסך הראו לי שיש מעיין צינור מתכת היוצא מבית הטרמוסטט ונפער בו חור.

המכונאי הסביר שבשביל להגיע לחלק זה יש לפרק הרבה חלקים ובנוסף החלקים לא זמינים בארץ לכן עלול גם לקחת זמן לא קצר ולעלות הרבה.

 

לפני זמן מה אותו מוסך ביצע מעקף משום שהרדיאטור שמייצר חום לנהג נסדק והוסר

השאלה שלי היא האם יש קשר בין הטיפול הקודם של המעקף לבעיה הנוכחית אנסה להביא תמונות טני בסמארטפון

 

תודה מראש

העיקר שתהיה ידנית

פורסם
הי

 

צריך ייעוץ..

אתמול המיאטה 2004 שלי התחממה פעמיים מלווה בשריקות של הרצועה ומים מבעבעים במיכל עיבוי.

החנתי אותה בצד מיד וגררתי אותה הבוקר למוסך.

במוסך הראו לי שיש מעיין צינור מתכת היוצא מבית הטרמוסטט ונפער בו חור.

המכונאי הסביר שבשביל להגיע לחלק זה יש לפרק הרבה חלקים ובנוסף החלקים לא זמינים בארץ לכן עלול גם לקחת זמן לא קצר ולעלות הרבה.

 

לפני זמן מה אותו מוסך ביצע מעקף משום שהרדיאטור שמייצר חום לנהג נסדק והוסר

השאלה שלי היא האם יש קשר בין הטיפול הקודם של המעקף לבעיה הנוכחית אנסה להביא תמונות טני בסמארטפון

 

תודה מראש

 

אין קשר בין הרדיאטור של המזגן לבין מה שיש לך כרגע

 

ופעם הבאה אל תלך למוסך הזול ביותר שאתה מוצא

×
×
  • תוכן חדש...