Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4672 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי מורל דוטק 6

עם מגבר Kicker zx650.4

HU פיוניר 1450

סאב ROCKFORD P2

בשבועיים שלוש הראשונים שמעו ממש סבבה ופתאום שמתי לב שיש מין תדרים/צלילים בטווטרים שפתאום עושים רעש מוזר צורם כזה. די קשה להסביר אבל בהתחלה זה לא היה.

הגיין לא ממש גבוה ואני לא שומע מוזיקה חזק בכלל יחסית למה שהרמקולים יכולים להוציא.

מה זה יכול להיות?

פורסם

קצת קשה לעזור לך מבלי לדעת מהו בדיוק הרעש או איך נשמעת הצרימה.

האם היא נשמעת משני הטוויטרים או רק מאחד מהם ?

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

אולי כיוון המערכת יכול לעזור, אולי באמת אחד הטוויטרים בעייתי.

השאלה החשובה כאן, האם ה"רעש" הוא מאחר הטוויטרים או משניהם?

פורסם

הרעש משניהם

בהתחלה לא הייתה שום בעיה זה התחיל אחרי שבועיים שלוש בערך

זה רעש שמגיע בצלילים מסויימים - די גבוהים אני חושב אבל זה לא אמור לקרות.

פורסם

יכול להיות שהמגבר עושה את הבעיה?

כי גם ברכב הקודם עם רמקולים שונים הייתה לי בעיה דומה לזאת.

פורסם

אל תחשוב, תבדוק, תנתק (או באלאנס ברדיו) את צד שמאל, ותקשיב לשיר, תנתק (או באלאנס ברדיו) את צד ימין ותקשיב, תהיה בטוח במידע שאתה נותן לנו, אנחנו לא יכולים לעזור על פי ניחושים.

JL Audio

פורסם

טוב בדקתי עכשיו וזה רק טוויטר ימין

באוטו הקודם היו רמקולים שונים עם מנחת , מערכת מקורית ואותו מגבר

באותו הזה יש רמקולים שונים , יש HU של פיוניר ואותו מגבר.

ואותה הבעיה

פורסם

לא הצלחתי להתרשם היטב מההקלטה, אך אם ה עצות שהובאו לך כאן לא הועילו, אני ממליץ לנסות ולבודד את הבעיה.

נסה להחליף את הטוויטרים לזוג אחר, או לחילופין לקחת את הטוויטרים והקרוס ולחבר אותם ברכב אחר, או אפילו על מגבר ביתי ולראות אם הבעיה חולפת או לא.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

בעיה דומה אצלי לא משנה כמה הורדתי גיין עדיין יש את הצרימה הפיתרון היחיד זה להנמיך את הטרבל דרך הרדיו דיסק אבל זה פחות טוב

בהתחלה הטויטרים לא צרמו.

×
×
  • תוכן חדש...