Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4695 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

היום העירו לי ששני הצמיגים הקדמיים שחוקים לגמרי, ואכן כך המצב, הם שחוקים בעיקר בצד החיצוני של כל גלגל קדמי. כדאי לציין שזה הרכב הראשון שלי(קיה ריו 2010) ואשמח אם תוכלו לענות לי על כמה שאלות:

א. יש סיבה למה זה קורה? כלומר איך למנוע את זה להבא? או שזה הגיוני שזה סתם קורה ככה עם הזמן? שלש שנים לגלגלים ראשונים נראה לי מעט מדי...

ב. בהנחה שצריך להחליף את הצמיגים, יש עוד איזה טיפול שצריך לעשות בנוסף? אמרו לי שצריך לעשות גם כיוון פרונט אבל ראיתי שאנשים כותבים שזה לא ממש הכרחי...

ג. כמה העסק אמור לעלות? אני ממש לא מבין בסוגי צמיגים וכו', מצידי שישימו לי אותם צמיגים כמו שיש לי עכשיו...

ד. למישהו כאן יש המלצה על מקום טוב, מקצועי ונחמד באיזור חיפה שלא שוחט בכיס להחלפת צמיגים?

 

תודה רבה לכולם מראש!!!

פורסם

אני מכיר תופעה דומה כמו שציינת אבל שהצמיגים נשחקים בחלק הפנימי.

זאת הייתה תופעה מוכרת.כנראה בגלל הצמיגים. (צמיגים של "קומו"). ומאז שהוחלפו צמיגים זה לא חזר על עצמו. מה שאומר שזה לא הפרונט. אבל בכל מקרה כדי לבדוק פרונט. מכון אמין שיראה שאין מה לכוון או שהסטייה קטנה הוא לא יחייב אותך סתם.

כל סוף הוא התחלה חדשה, העצב הוא סימן שבקרוב תבוא שמחה...

פורסם

שלום,

לא רשמת כמה ק"מ עבר הרכב.

האם אתה בודק לחץ אויר באופן קבוע וממלא אויר לפי הוראות היצרן?

האם אתה אוהב לתקוף פניות במהירות?

 

במידה אתה נוהג רגוע ולא נוסע עם חוסר אויר, כן תעשה כיוון פרונט. אמור לעלות כ 250 ש"ח . זה יאריך חיים לצמיגים הבאים.

לגבי הצמיגים - לא רשמת את המידות.

בעיקרון, תקנה צמיגים מחברות ידועות ורציניות:

YOKOHAMA

KLEBER

BRIDGESTONE

PIRELLI

GOODYEAR

CONTINENTAL

TOYO

MICHELIN

צמיגים טובים אמורים לעלות לרכב שלך כ 350 -400 ש"ח לצמיג (בערך, כי מידה מדוייקת לא סיפקת).

3 שנים לצמיגים קדמיים זה סביר.

-

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

ממליץ לך להחליף את הצמיגים הקדמיים לצמיגים איכותים + לבדוק את הצמיגים האחורים אם הם שחוקים/יבשים/ישנים.

בנוסף בצע כיוון פרונט בלי קשר כדי שלא תגמור על הצמיגים החדשים.

בהעלותי::smilecolr:hihi:

Ford cortina mk5 1982 2100cc

Ford focus 2013 titanum

פורסם

אתה נוסע המון!

בדרך כל צמיגים מקוריים מחזיקים מעמד עד 90 אלף ק"מ.

אני מאמין שגם האחוריים סיימו את הקריירה (בגלל היובש והסדקים).

ובגלל שאתה נוסע כל כך הרבה, אני ממליץ לך לקנות צמיגים איכותיים, כדי שלא תצטרך להחליף אותם בעוד שנה וחצי.

 

אחד מאלה:

KLEBER HP3

YOKOHAMA A.DRIVE

GOODYEAR DURAGRIP

MICHELIN ENERGY SAVER

כאשר העדיפות ל MICHELIN

את המחירים תראה כאן:

 

http://tires4u.co.il/?x=x&iGarageID=&sc=&m=0&search=1&ar=0&r=14&a=70&s=175&CarType=1&page=1&OrderBy=&AscDesc=

 

 

ועוד דבר - בגלל שהרכב שלך מודל 2010, אתה מחוייב לקוד מהירות שרשום לך ברישיון (מינימום).

זאת אומרת, אם רשום לך קוד H, אינך יכול להרכיב צמיגים בעלי קוד מהירות T או S.

אל תקנה צמיגים בני יותר משנה (תאריך ייצור מודפס על הצמיג) - תבדוק לפני שמרכיבים.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

×
×
  • תוכן חדש...