Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4701 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חשבתי על האפשרות הזאת, אבל שאר המגיבים פה הציעו להחליף כבל אז אני שואל בשביל לעשות זאת כמו שצריך.

renault clio 2001 1.4 16V- מתה.

seat ibiza 2001 1.6 - נמכרה.

volkswagen passat 2002 2.0- עדיין איתנו =]

פורסם

השאלה היא למה אתה קורא "כמו שצריך": למה שמקובל לעשות, או למה שנדרש מבחינה טכנית.

 

אני עניתי ביחס למה שנדרש מבחינה טכנית כדי לפתור את הבעיה שהזכרת - חימום והמסה של הנתיך. אם לא היו לך בעיות של מתח נמוך במגברים, אין צורך להחליף לחוט עבה יותר. בדיקה פשוטה - אחרי שתסדר את הענין של המגע הרופף, והנתיך לא יתחמם, תפעיל את המערכת בעצמה בינונית ומעלה במשך חמש דקות לפחות. אם החוט של הפלוס לא מתחמם - אין צורך לשדרג אותו.

 

דני

פורסם
השאלה היא למה אתה קורא "כמו שצריך": למה שמקובל לעשות, או למה שנדרש מבחינה טכנית.

 

אני עניתי ביחס למה שנדרש מבחינה טכנית כדי לפתור את הבעיה שהזכרת - חימום והמסה של הנתיך. אם לא היו לך בעיות של מתח נמוך במגברים, אין צורך להחליף לחוט עבה יותר. בדיקה פשוטה - אחרי שתסדר את הענין של המגע הרופף, והנתיך לא יתחמם, תפעיל את המערכת בעצמה בינונית ומעלה במשך חמש דקות לפחות. אם החוט של הפלוס לא מתחמם - אין צורך לשדרג אותו.

 

דני

 

הסבר פשוט ויעיל, תודה.

renault clio 2001 1.4 16V- מתה.

seat ibiza 2001 1.6 - נמכרה.

volkswagen passat 2002 2.0- עדיין איתנו =]

×
×
  • תוכן חדש...