Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יחס דוחה מנציג שירות של השחר + אבחנה לקויה ומוזרה + שפשוף מעצבן לרכב , פיתרון של רון


sciPoPo
שימו לב! השרשור הזה בן 3996 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

2.טעות באבחנה, יכול לקרות אצל כל מוסך והיות ולא המשכת את התיקון לפי האבחנה השגויה

אז לא ניתן לומר "מה היה אילו".

 

לא חסרים סיפורים על אנשים שהוציאו בצורה זו אלפי שקלים ופתרו את הבעיה אצל רון ב-5 דקות ולפעמים ללא עלות.

 

4.נותרנו, עם היחס השלילי של יועץ השירות לשיטתי זו הבעיה היחידה העולה מתלונתך

היות וככלל נותן שרות צריך להיות אדיב תמיד אולם יכול יועץ השירות לטעון:

 

"מדובר, בלקוח מזדמן אשר מתקשר להציק כל 5 דקות מודד אותי בדקות מתי אני חוזר אליו

ומשמיץ אותי בפני הפקידות לכן איבדתי מסבלנותי"

 

1. גם בלקוח מזדמן צריך לטפל טוב כי זה בעצם לקוח פוטנציאלי.

2. גם אם הלקוח לא יחזור, זה היחס שתקבל בכל מקום בעולם ללקוח מסוג זה?

 

דבר אחרון,

סוף-סוף מצאתי דבר שלילי לומר על רון: הוא פתח מוסך בעיר הלא נכונה :wink: .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 58
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

זה שמדובר בלקוח מזדמן או אפילו בלקוח נודניק לא מצדיקה את התנהגות יועץ השירות.

 

לגבי מה היה קורה אילו היה מתקן זו שאלה שאי אפשר להתייחס אליה. גם אם ב 90% מהמקרים הלקוח אוכל אותה עדיין זה לא אומר שגם כאן יהיה אותו הדבר. אדם זכאי עד שהוא מוכיח אחרת.

 

אני גם לא קונה את הסיפורים שלרון אף פעם לא קורה אבחנה שגויה או תיקון חוזר. זה קורה לכל מי שעובד והשאלה היא רק מי נושא באחריות ואיך. פשוט לאור מה שאני קורא כאן על רון אני מאמין שהוא פשוט לוקח אחריות מלאה (מעולם לא הייתי אצלו, אין לי VAG ואני לא גר בסביבה).

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה שמדובר בלקוח מזדמן או אפילו בלקוח נודניק לא מצדיקה את התנהגות יועץ השירות.

 

לגבי מה היה קורה אילו היה מתקן זו שאלה שאי אפשר להתייחס אליה. גם אם ב 90% מהמקרים הלקוח אוכל אותה עדיין זה לא אומר שגם כאן יהיה אותו הדבר. אדם זכאי עד שהוא מוכיח אחרת.

 

אני גם לא קונה את הסיפורים שלרון אף פעם לא קורה אבחנה שגויה או תיקון חוזר. זה קורה לכל מי שעובד והשאלה היא רק מי נושא באחריות ואיך. פשוט לאור מה שאני קורא כאן על רון אני מאמין שהוא פשוט לוקח אחריות מלאה (מעולם לא הייתי אצלו, אין לי VAG ואני לא גר בסביבה).

 

כמובן שאני לא מצדיק, פשוט אני טוען שבכל סיפור יש לשמוע את 2 הצדדים זה הכל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא חסרים סיפורים על אנשים שהוציאו בצורה זו אלפי שקלים ופתרו את הבעיה אצל רון ב-5 דקות ולפעמים ללא עלות.

 

 

 

1. גם בלקוח מזדמן צריך לטפל טוב כי זה בעצם לקוח פוטנציאלי.

2. גם אם הלקוח לא יחזור, זה היחס שתקבל בכל מקום בעולם ללקוח מסוג זה?

 

דבר אחרון,

סוף-סוף מצאתי דבר שלילי לומר על רון: הוא פתח מוסך בעיר הלא נכונה :wink: .

 

קרמר כל מה שאתה טוען נכון, אולם אתה לא יודע מה היחס שהלקוח קיבל

עד, שלא נשמע את תגובת המוסך שמן הסתם לא תבוא כנראה...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קרמר כל מה שאתה טוען נכון, אולם אתה לא יודע מה היחס שהלקוח קיבל

עד, שלא נשמע את תגובת המוסך שמן הסתם לא תבוא כנראה...

 

אני יוצא מנקודת ההנחה שפותח השירשור מספר את האמת ולא מנסה להכפיש את המוסך המדובר.

ד"א, השם שלי מופיע בכינוי, וזה לא קרמר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני יוצא מנקודת ההנחה שפותח השירשור מספר את האמת ולא מנסה להכפיש את המוסך המדובר.

ד"א, השם שלי מופיע בכינוי, וזה לא קרמר.

 

 

אין ספק שהוא אומר את האמת אבל גם לו אין שוםיכולת לדעת איך המוסך היה נוהג אם התקלה לא היתה נפתרת אחרי החלפת המדחס.

 

לגבי השם BIGFOOT זה שם פרטי או שם משפחה? :lol:

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה לכולם על התגובות.

 

כמה דברים שהייתי רוצה להבהיר - אינני חושב שלהתקשר שלוש ואפילו ארבע פעמים מהרגע שהכנסתי את האוטו למוסך עד שעה 3 בצהריים לאותו בנאדם, הופך אותי ללקוח בעייתי. או נודניק.

איך אוכל לדעת מה קורה עם האוטו ומתי הוא יהיה מוכן בלי שאבדוק? הרי אמרו שיחזרו, וזה לא קרה.

אבל בכל מקרה הייתי צריך לתכנן לעצמי את הזמן כדי להגיע למוסך.

 

שוב, ההתנהלות של שחר איתי הייתה הוגנת, אני חלילה לא מחפש להכפיש וחשבתי המון אם לעלות בכלל את הפוסט הזה.

מבחינתי זהו שירשור פריקת עצבים על יום לא נעים בלשון המעטה שעברתי במוסך מורשה, שהתחיל בכלל בהחלפת מכטרוניקס , שהמשיך באבחנה הזוייה בביטחון מלא שהפיתרון הוא החלפת מדחס, ביחס דוחה, במכה ברכב, ומנגד, חוויה נעימה ופיתרון של מוסך אחר.

אני לא מחפש להמליץ, או לא להמליץ על מוסך השחר.

זהו הסיפור האישי שלי, וכל אחד יכול לקחת אותו לאן שבא לו.

ברור לי שלא מעט אנשים מבסוטים מהמוסך הזה ומבחינתם זהו מוסך הבית שלהם.

אני אפילו יכול להבין למה, ההתנהלות של שחר היא ללא דופי.

 

אבל בחייאת ראבק, הכנסתי רכב במצב מושלם וקיבלתי אותו בחזרה עם מכה, אז מה אם הוצע לי תיקון כזה או אחר, זה לא משנה את העובדה שפשוט מפחיד להכניס רכב למוסך, אין לך מושג איך הוא יחזור אלייך.

אתה מגיע למוסך כדי לתקן את הרכב, לא כדי להסב לו נזק ולתקן את התיקון.

להגיד שקורה שנותנים אבחנה לקויה, וקורה שדופקים לך את הרכב, וקורה שיועץ שירות מתנהג אלייך לא לעיניין.

זה פשוט לא נכון , שום דבר מאלה לא אמור לקרות.

"יאללה בירי".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למזלי אני נשאר עם המנהג שלי, אני לוקח יום חופש מהעבודה באותו יום של הטיפול ונשאר עם המוסכניקים.

פעם אחת הם בטעות שברו לי פלסטיק, בלי ויכוח הם החליפו אותו, אם לא הייתי לידם כנראה שעד היום הוא היה שבור.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דברים קורים, אין מה לעשות, אנחנו בני אדם. אני מסכים איתך לגבי הנציג, שההתנהגות שלו

דיי מחפירה, אבל כמו שציינת, שחר נתן יחס טוב, וגם פתרון למכה, בלי להתווכח איתך.

יכול להגיד לך שקרה לי בעבר שרכב שנכנס לטיפול פעם ראשונה במוסך שהפנו אותי אליו,

יצא עם פגיעה בדלת האחורית, כולל פס הקישוט.

פניתי ישר לבעל המוסך, שאחרי 5 שניות הבין שזה קרה אצלו, התנצל, נכנס איתי למשרד,

הזמין פס קישוט חדש, וקבע איתי לשבוע אחרי, כדי שיתקנו את זה.

קורה, אין מה לעשות. להגיד לך ששמחתי? לא, אפילו כעסתי על הפגיעה בדלת. אבל יותר ממה

שהוא עשה, מה הוא יכול לעשות? מאז ועד היום אני נשארתי לקוח שלו, והמלצתי עליו ללא מעט

אנשים, וכל פעם הוא מוכיח לי ששווה להיות לקוח שלו, כי הם אנשים אמינים, שאתה יכול להשאיר

אצלם את הרכב בלי פחד, ותמיד יתנו לך חוות דעת מדויקת, ואם לא בטוחים במשהו, פשוט יגידו

לך את זה, ויבקשו עוד זמן כדי לבדוק את הבעיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכנסת רכב, טיפלו במה שצריך ונתנו אבחנה לתיקון (שהיתה מוטעית). אבחנה מוטעית זה דבר שקורה אצל כל בעל מקצוע ואם הם היו נסוגים ומזכים או לא את זה אנחנו לא יכולים לדעת (יש סיכוי שהיו מחליפים ואחר כך אומרים שיש עוד בעייה ויש את אותו הסיכוי שאחרי ההחלפה היו אומרים שזה לא משם ומחזירים את החלק שלך ללא חיוב על מה שנעשה).

שי, אני לא מסכים עם דברייך. לזהות האם הרעש נובע ממדחס תקול או מאלטרנטור או ממשאבת מים זה דבר בסיסי ביותר ולא צריך להיות מכונאי עם 20 שנות ניסיון. פשוט נראה לי מכונאי חסר ניסיון או חובבן קבע שהמדחס מרעיש ולא משאבת המים.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מכיר את הרכב הספציפי אבל אין דבר כזה שאין דבר כזה. לפעמים מפספסים גם בדברים הפשוטים.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שי, אני לא מסכים עם דברייך. לזהות האם הרעש נובע ממדחס תקול או מאלטרנטור או ממשאבת מים זה דבר בסיסי ביותר ולא צריך להיות מכונאי עם 20 שנות ניסיון. פשוט נראה לי מכונאי חסר ניסיון או חובבן קבע שהמדחס מרעיש ולא משאבת המים.

 

+1

אכן, האבחנה של מדחס מרעיש היא פשוטה מאוד.

אני לא מאמין שניתן לטעות בזה אם מקדישים לזה יותר משניה.

אני מניח שמי שנתן את האבחנה פשוט האזין לקונצרט למשך שניה ואז פסק, ללא השקעה של ממש באבחון הבעיה.

לפעמים זה נובע סתם מעודף בטחון עצמי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

להגיד שקורה שנותנים אבחנה לקויה, וקורה שדופקים לך את הרכב, וקורה שיועץ שירות מתנהג אלייך לא לעיניין.

זה פשוט לא נכון , שום דבר מאלה לא אמור לקרות.

אתה צודק ב-100 אחוז.המוסך צריך לשנות את דרכיו ולהתנצל בפנייך.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הנסיונות להחליף מדחס תקין בגלל דיאגנוזה רשלנית (במקרה הטוב) יכולים להסביר את גישת היצרן במקרים כאלה, כלומר שיסרב להחליף חלקים על חשבונו וינסה להתנער.

Peugeot 406 2L turbo 1998 Škoda Octavia RS 245 2018

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3996 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...