Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4719 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי חבר'ה,

 

אני מאד קרוב לרישיון וכבר חושב ברצינות על קניית רכב. מכיוון שאני כבר בן 24, אחרי הטסט כבר לא יהיה צורך במלווה ואני אוכל לקנות כבר אוטו יום אחרי הטסט. אז הקריטריונים הם כאלה:

 

אוטו אמין זה מבחינתי הכי חשוב (בעיקר בגלל שאני לא אסע הרבה ואין לי כח לטיפולים כל שני וחמישי). שיהיה בטיחותי ושעלות התחזוקה שלו לא תהיה גבוהה מדי. עם ידני לא תהיה לי בעיה...

בגדול אני מכוון לסופר מיני/משפחתי, מעדיף שנתון מתקדם יחסית, משהו כמו 08-9, אלא אם כן יהיה משהו אטרקטיבי (שוב, אין לי ככ מושג ברכבים והאוטו היחידי שאני נוסע עליו זה קורולה ידנית 08 בלימודי נהיגה).

הרציתי חיפוש ביד 2, ואלה פחות או יותר דברים שאפשר להביא בתקציב שלי (כולן בשנתונים שציינתי):

מזדה 3, לנסר, פוקוס, פאביה, אקסנט, פג'ו 207, 307, מגאן, C4, גטס (אבל הבנתי שעדיף לוותר), פולו, מזדה 2, קיה ריו, סיריון, איביזה, פונטו גרנדה... אולי אפילו להמשיך עם קורולה?

 

מה מבין אלה נראה לכם מתאים לצרכים שלי? האם זה נכון שעדיף לוותר על האירופאיות בגלל שהן לא הכי אמינות (ככה הרבה אומרים)?

 

תודה רבה מראש.

פורסם

רכב ראשון : חפש מה שיותר פשוט ומה שיותר זול , תשתפשף שנה ואז תעלה כיתה

בד״כ נהגים חדשים משתפשים על רכבים של ההורים או על טרנטות ב5,000. אני לא ההיתי מחפש רכב ישר ב40,000. זה סכום לא קטן

בו בטח ליבי ונעזרתי

פורסם

גבר, אני בן 24, לא ילד בן 17 שמוציא רישיון בשביל לעשות דאווינים. אני קונה אוטו בשביל נוחות, לא בשביל לעשות פוזות על הכביש.

פורסם

חבר שלי היה באותו מצב גם בגיל בסופו של דבר קנה יונדאי גטס שנת 08 לא מתלונן בנתיים(כבר שנה וקצת אצלו),

רכב נחמד טיפולים לא יקרים.

תמיד אפשר למצא יותר טוב אבל זאת גם הצעה בהצלחה

8)
פורסם
גבר, אני בן 24, לא ילד בן 17 שמוציא רישיון בשביל לעשות דאווינים. אני קונה אוטו בשביל נוחות, לא בשביל לעשות פוזות על הכביש.

 

הכוונה היתה לחוסר נסיון בנהיגה ולא לגיל.

גבר.

בו בטח ליבי ונעזרתי

פורסם

הגיל ועוד איך קשור, כי אתה מדבר על ילדים שלוקחים את הרכב מההורים ונוהגים בשכיבה, עושים עקיפות מסוכנות ומה לא... במקרה כזה גם אני לא הייתי ממליץ לקנות לאותו צוציק אוטו ב 40 אלף, גם אם מאיפשהו יש לו את הכסף. מה זה חוסר ניסיון? אתה מדבר כאילו נרשמתי למירוץ של F1. נהיגה זו לא תורה מסיני...לא רואה טעם לקנות רכב ב 5 וכעבור שנה לקנות ב... כמה? 40 אפשר, או לעלות בהדרגה ל 10, 15, ואז בעוד כמה שנים להגיע ל 40? לא מבין את ההגיון הזה...

 

בקיצור, מי שיכול, שייתמקד בנושא עצמו... תודה.

פורסם
הגיל ועוד איך קשור, כי אתה מדבר על ילדים שלוקחים את הרכב מההורים ונוהגים בשכיבה, עושים עקיפות מסוכנות ומה לא... במקרה כזה גם אני לא הייתי ממליץ לקנות לאותו צוציק אוטו ב 40 אלף, גם אם מאיפשהו יש לו את הכסף. מה זה חוסר ניסיון? אתה מדבר כאילו נרשמתי למירוץ של F1. נהיגה זו לא תורה מסיני...לא רואה טעם לקנות רכב ב 5 וכעבור שנה לקנות ב... כמה? 40 אפשר, או לעלות בהדרגה ל 10, 15, ואז בעוד כמה שנים להגיע ל 40? לא מבין את ההגיון הזה...

 

לא התכוונתי לפגוע אבל דבריך מקוממים אותי. אני לא יודע אם זה המקום לדיון אבל נהיגה היא כן תורה מסיני .

באמתחתי ממוצע של 60,000 ק״מ בשנה ( אני עובד כאיש מכירות בחברות שונות משנת 2001, תעשה חשבון תראה שזה הרבה)

ואני אומר לך שלנהוג בכבישי האץ היום זה פרויקט. הבעיה שזה שלימד אותך נהיגה, לימד אותך לעבור טסט ולא באמת לנהוג. יש מצבים מסויימים בכביש שלהתמודד איתם לומדים רק מנסיון. אני מאחל לך נסיעה בטוחה ושקטה, אל כשתראה כמה דפוקים נוסעים בכביש תבין שהנסיון חשוב.

ודרך אגב, גם אני אחרי הרבה מאוד ק״מ עדיין חוצה מהירויות שאסור לדבר עליהם, אז באמת שהגיל הוא לא הבעיה.

בו בטח ליבי ונעזרתי

פורסם
הגיל ועוד איך קשור, כי אתה מדבר על ילדים שלוקחים את הרכב מההורים ונוהגים בשכיבה, עושים עקיפות מסוכנות ומה לא... במקרה כזה גם אני לא הייתי ממליץ לקנות לאותו צוציק אוטו ב 40 אלף, גם אם מאיפשהו יש לו את הכסף. מה זה חוסר ניסיון? אתה מדבר כאילו נרשמתי למירוץ של F1. נהיגה זו לא תורה מסיני...לא רואה טעם לקנות רכב ב 5 וכעבור שנה לקנות ב... כמה? 40 אפשר, או לעלות בהדרגה ל 10, 15, ואז בעוד כמה שנים להגיע ל 40? לא מבין את ההגיון הזה...

 

בקיצור, מי שיכול, שייתמקד בנושא עצמו... תודה.

 

ידידי היקר, כנהג חדש אתה יותר מועד לפורענות כי הדברים שנהג ותיק נתקל בהם ולמד להתמודד איתם אתה עוד לא יודע בכלל שקיימים (וזה לא נאמר כדי להמעיט בערכך או משהו דומה. זו פשוט עובדה שכמעט כל נהג חדש לא מסכים איתה וכמעט כל אלה שלא הסכימו איתה מסכימים איתה אחרי כמה שנים על הכביש).

 

לדעתי סדר העדיפויות לנהג חדש צריך להיות קודם כל בטיחות ואחר כך כל השאר.

 

אני הייתי מתמקד בחיפוש איזו פונטו כי יחסית הן בטיחותיות, אמינות סבירה (אבל גם אם יש כבר תקלה הן זולות במוסך) ולא יכאב יותר מידי הלב במכות שהיא תחטוף (וכולנו דפקנו את הרכבים בהתחלה).

 

הגטס אמינה יותר, פחות נוחה ושותה יותר דלק.

 

ה C4 מציעה תמורה טובה למחירה, בטיחותית מאוד ודי אמינה. קח בחשבון הוצאות גבוהות יותר בטיפולים.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

Hijo, אוקי, נגיד.אבל מה אכפת לך אם זה ב 5 אלף או 40? בסופו של דבר זה יוצא מהכיס שלי.

כולה ביקשתי המלצות לגבי רכבים עד 40, לא לקרוא הרצאות על נהגים חדשים.

 

נייט דרייבר, תודה

פורסם

קודם תחליט על כיוון משפחתי/ קטן/מיני בנזין/ דיזל יופי/ כוח/ נוחות וכו וכו

באופן כללי אם הנסועה לא גבוהה אני ממליץ בחום על רכב אמריקאי. הם חזקים, בטיחותיים,יושבים טוב מאוד על הכביש, מאובזרים,מלאי כוח ועוצמה. הכוונה לתוצרת usa ולא קוריאה.

 

בתור נהג חדש הייתי ממליץ כמו קודמי על פונטו ספייס . רכב פשוט, זריז ונוח לנהיגה. גם חסכוני.

בו בטח ליבי ונעזרתי

פורסם

מכל האופציות שלך אני חושב שמתאים לך מאזדה 3 מאחר ואתה מחפש נוחות, יחד עם זאת פאביה זה רכב מומלץ מאוד מה שכן יעלה לך טיפה יותר יקר בטיפולים.

מעבר לזה מה שחברי הפורום מנסים לומר לך שבתור נהג חדש יש פאשלות שגם לי קרו בתור התחלה בין אם זה לקחת רוורס ולהכנס באיזה משהו שלא שמת לב אליו או לשפשף איזה רכב בטעות בחניה וזה קורא!! אין מה לעשות רק הנסיון ילמד אותך, לכן ממליצים לך על רכב פשוט! ואם אתה אומר שלא מפריע לך הרי זה יוצא מהכיס שלך אז מה איכפת לנו?... אז שיערב לך אתה יכול להתחיל לנהוג בקורבט אחרי הכל כל שריטה יוצאת מהכיס שלך.

בהצלחה עם הרכב החדש.

בסופו של יום כולם זורקים ז#ן על כולם בכביש. רק שהז#ן של האוטובוס גדול יותר.
פורסם

תודה רבה חברים.

 

HIJO,

 

הכיוון הוא סופרמיני או משפחתי. הנסועה אכן לא תהיה גבוהה... כשאתה אומר רכב אמריקאי, לאיזה דגם בדיוק אתה מתכוון? נגיד פוקוס 08-09, איך הוא? יהיה אמין וטוב?

פורסם

פוקוס זה לא אמריקאי. שברולט מאליבו/ אימפלה/ אלרו זה אמריקאי. מתאפיינים בד״כ במנועים גדולים ומידות רחבות

פוקוס 08/09 הוא רכב מצוין אבל לא בטוח שנכנס בתקציב ורובם יוצאי ליסינג והשכרה

בו בטח ליבי ונעזרתי

פורסם
גבר, אני בן 24, לא ילד בן 17 שמוציא רישיון בשביל לעשות דאווינים. אני קונה אוטו בשביל נוחות, לא בשביל לעשות פוזות על הכביש.

 

חייב להתחייס לתגובה הזו שלך. זה לא עניין של דאווינים שאתה הולך או לא הולך לעשות. במידה ואתה קונה רכב בסכום כזה ללא ניסיון (רב) קודם אתה תשפשף את הרכב אפילו בחניות בתקופה הראשונה ולא משנה כמה זהיר תנסה להיות. ככה זה, אנשים בד''כ לומדים מטעויות. ואני אומר לך את זה רק בגלל שהייתי בסירה הזאת והרכב הראשון שלי עלה 60K וכל מכה הכי קטנה בטמבון או שפשוף הכי עדין זה כאב לב והרגשה מאוד לא נעימה. עכשיו עם הידע הזה תעשה מה שבראש שלך. הלוואי ומישהו היה מסביר לי את אותו הדבר לפני שקניתי רכב ראשון יקר.

×
×
  • תוכן חדש...