Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4722 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
,יושבים טוב מאוד על הכביש,

אפשר הסבר למונח?

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם
חייב להתחייס לתגובה הזו שלך. זה לא עניין של דאווינים שאתה הולך או לא הולך לעשות. במידה ואתה קונה רכב בסכום כזה ללא ניסיון (רב) קודם אתה תשפשף את הרכב אפילו בחניות בתקופה הראשונה ולא משנה כמה זהיר תנסה להיות. ככה זה, אנשים בד''כ לומדים מטעויות. ואני אומר לך את זה רק בגלל שהייתי בסירה הזאת והרכב הראשון שלי עלה 60K וכל מכה הכי קטנה בטמבון או שפשוף הכי עדין זה כאב לב והרגשה מאוד לא נעימה. עכשיו עם הידע הזה תעשה מה שבראש שלך. הלוואי ומישהו היה מסביר לי את אותו הדבר לפני שקניתי רכב ראשון יקר.

 

אבל תסכים איתי, ותקן אותי אם אני טועה (שוב, אני לא מבין גדול ברכבים, אלא מדבר מתוך הגיון), שתחזוקה של רכב שנקנה ב 5-10K ועם 12-15 שנה על הכביש, היא הרבה יותר יקרה מאחזקה של אוטו "בריא" בן 4-6 שנקנה ב 40-45K?

 

HIJO,

 

ראיתי שבדגמים שהבאת יש נפח מנוע עצום יחסית לדגמים ששמתי עין עליהם (1.4-1.6), יש מצב שתסביר לי מה ההבדל נגיד בין 1.4 ל 1.6 ל 2.4, ומה זה בכלל נפח מנוע?

פורסם

מצטער על ההקפצה, אבל מה דעתכם על ספארק?

 

נכון שהיא מיני ואני מחפש משהו באיזור הסופר מיני או משפחתית קטנה, אבל אני מוכן להתפשר אם השנתון מספיק גבוה (בסכום שהקצבתי לעצמי אפשר להביא 2011 עם ק"מ נמוך)

פורסם
אבל תסכים איתי, ותקן אותי אם אני טועה (שוב, אני לא מבין גדול ברכבים, אלא מדבר מתוך הגיון), שתחזוקה של רכב שנקנה ב 5-10K ועם 12-15 שנה על הכביש, היא הרבה יותר יקרה מאחזקה של אוטו "בריא" בן 4-6 שנקנה ב 40-45K?

 

יש מידת אמת בדבריך, אבל זה בעיקר עניין של מזל. במידה ותבדוק את הרכב במכון אמין שאתה בוחר (לא המוכר מייעץ לך) ואז מקבל דוח של כל הצרות של הרכב, לאחר מכן הולך ובודק במוסך כמה יעלה לך לסדר את כל הדברים ההכרחיים כדי שהרכב ישרת אותך לתקופה יפה. כן זה תהליך מעט יותר ארוך ומייגע ללא שום ספק ואנשים יעדיפו ללכת על שנתון גבוהה יותר על מנת לחסוך לעצמם את הכאב ראש, אבל לך תדע ותיפול על רכב חדיש יותר שסובל מבעיה שעלולים לא לאבחן או לעשות לך קומבינה ותהיה באותו הסיפור רק עם רכב יקר בהרבה. הבחירה בידיך עכשיו.

פורסם
אפשר הסבר למונח?

 

הכוונה לרכבים מהסוג הכבד יותר שמשקלם הכללי כבד יותר מ״העפיפונים״ שב120 קמ״ש הרכב מתנתק מהכביש.

וולוו זה דוגמא לרכב שיושב טוב על הכביש.מזדה לאנטיס דוגמא לרכב שלא.

אבל תסכים איתי, ותקן אותי אם אני טועה (שוב, אני לא מבין גדול ברכבים, אלא מדבר מתוך הגיון), שתחזוקה של רכב שנקנה ב 5-10K ועם 12-15 שנה על הכביש, היא הרבה יותר יקרה מאחזקה של אוטו "בריא" בן 4-6 שנקנה ב 40-45K?

 

HIJO,

 

ראיתי שבדגמים שהבאת יש נפח מנוע עצום יחסית לדגמים ששמתי עין עליהם (1.4-1.6), יש מצב שתסביר לי מה ההבדל נגיד בין 1.4 ל 1.6 ל 2.4, ומה זה בכלל נפח מנוע?

לעניין האחזקה, לא התכוונתי שתתקע עם טרנטה במשך שארית חייך ( עד 120) אלא לשנה הקרובה או עד שתרגיש בטוח ומשופשף.

ולגבי סוג הרכב, כדי לא ליפול עם אחזקה יקרה, אפשר לחפש רכבים פשוטים ואמינים. סובארו למשל. אפילו dl משנות ה90 או פיאט אונו. רכבים של ״דלק וסע״

לגבי נפח המנוע : גודל המנוע נמדד ביחידות סמ״ק ולכן נקרא נפח. ככל שהרכב גדול יותר או שצריך יותר כוח להניע אותו, ישתול בו היצרן מנוע בעל נפח גדול יותר. יש מקרים הפוכים, לדוגמא ברכבי ספורט או קונספט שהרכב קטן ונפח המנוע הוא גדול על מנת ליייצר יותר כוח סוס מהמנוע= יותר כוח= יותר מהירות= ביצועים יותר טובים. זה על. רגל אחת. רכב עם מנוע 2.4 יהיה חזק יותר ולפעמים מהיר יותר מרכב 1.6. איפה זה מורגש? בעליות, בפתיחות מהמקום, בהאצות לצורך עקיפה וכו

מצטער על ההקפצה, אבל מה דעתכם על ספארק?

 

נכון שהיא מיני ואני מחפש משהו באיזור הסופר מיני או משפחתית קטנה, אבל אני מוכן להתפשר אם השנתון מספיק גבוה (בסכום שהקצבתי לעצמי אפשר להביא 2011 עם ק"מ נמוך)

הספארק היא גיר רגיל והיא מאוד קטנה. מעבר לזה לדעתי עניין של טעם. לי היא לא היתה נוחה

בו בטח ליבי ונעזרתי

פורסם

ויקטור,מצד שני אפשר לעשות את אותה בדיקה גם לרכב החדש יותר, וככה בוודאטת לא יהיה לי כאב ראש לזמן מה.

 

Hijo,

 

הדגמים האלה עם מנועים גדולים נראים לי כבדים וגדולים. אני מחפש משהו יותר קומפקטי ונייד.

תודה על המידע על ספארק. יש מיני שכן טובה ומרווחת (יחסית לקטגוריה) בתקציב שלי?

ועוד שאלה, לגבי "יושב טוב על הכביש", איזה מהדגמים שכתבתי בגובה הראשונה כן יושבות טוב על הכביש? איך הפונטו גרנדה בנושא הזה (שמתי לב שכולם פה בפורום משבחים אותה)?

 

שוב פעם תודה רבה.

×
×
  • תוכן חדש...