Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2333 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בגדול מדובר באותה טכניקה של מצמד כפול, מצד אחד קראתי על בעיות ברכבי VAG עם הDSG , לעומת זאת לא זוכר על בעיות עם ת.אוטומטית ברכבים החדשים של יונדאי וקייה. כל זאת מתוך פזילה לרכישת I30 חדשה, מה דעתכם האם האיכויות והבעיות זהות בשני דגמי התיבות האלה.

פורסם

שיווק הדגמים האלו של יונדאי/קיה החל רק ממש לאחרונה. וחלק גדול מהם בליסינג - כלומר בידי לקוחות ביקרתיים פחות שלא הולכים בעצמם למוסכים ובעיקרון לא איכפת להם.

 

במקרה של פולקסווגן, השיווק של התיבה הזו נמשך כבר די הרבה שנים וחלק נכבד מהרכבים בידי לקוחות פרטיים, שהם יותר מעורבים ובעלי דרישות גבוהות.

 

ולכן לא ניתן להשוות אמינות, לפחות עד שלא יצבר ניסיון של כמה שנים עם התיבה של יונדאי.

 

 

פורסם

הם התחילו לשווק רכבים עם גיר רובוטי ? תזכירו לי כשארצה להחליף את הרכב הנוכחי שלי לא להתקרב אליהם .. :wink::roll:

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
שיווק הדגמים האלו של יונדאי/קיה החל רק ממש לאחרונה. וחלק גדול מהם בליסינג - כלומר בידי לקוחות ביקרתיים פחות שלא הולכים בעצמם למוסכים ובעיקרון לא איכפת להם.

 

במקרה של פולקסווגן, השיווק של התיבה הזו נמשך כבר די הרבה שנים וחלק נכבד מהרכבים בידי לקוחות פרטיים, שהם יותר מעורבים ובעלי דרישות גבוהות.

 

ולכן לא ניתן להשוות אמינות, לפחות עד שלא יצבר ניסיון של כמה שנים עם התיבה של יונדאי.

 

הוסף לכך שוק שיפורים וקליינטורה "ספורטיבית" אשר אינם נותנים הרבה הנחות למכניקה...

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
הם התחילו לשווק רכבים עם גיר רובוטי ? תזכירו לי כשארצה להחליף את הרכב הנוכחי שלי לא להתקרב אליהם .. :wink::roll:

 

תוכל לפרט מה הסיבה

פורסם

אין מה לפרט, זו סטיגמה שנוצרה עקב מספר רב יחסית של תקלות שהיו בתיבה רובוטית של פולקסווגן.

 

בכלל לא בטוח שתיבה של יונדאי תסבול מכמות כזו של תקלות גם.

 

כמן שכתבתי, תיבה שלא מזמן יצאה לשוק ואין הרבה ניסיון איתה.

 

 

פורסם
הI30 לא הגיעה עד היום עם DCT וגם לא ידוע לי על תכנון להביא כזו בזמן הקרוב. היונדאי היחיד בארץ שמצויד בDCT זה הוולוסטר האטמוספרי.

 

וולוסטר זה רכב פוזה נטו,שום דבר לא מעבר-עניין של טעם ועיצוב.

לי יש כיום I30 עם גיר 4 הילוכים אוטומטי,שבמהירות 110 קמ"ש כבר מתחיל מעט לצעוק.(הכל תקין פשוט הרכב עובד על סל"ד גבוה-כבר ב-100 קמ"ש 3,000 סל"ד) ומאוד מעניין אותי איך ה-6 הילוכים של הI35 /I30 -האם יותר חסכוני ?

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
בגדול מדובר באותה טכניקה של מצמד כפול, מצד אחד קראתי על בעיות ברכבי VAG עם הDSG , לעומת זאת לא זוכר על בעיות עם ת.אוטומטית ברכבים החדשים של יונדאי וקייה. כל זאת מתוך פזילה לרכישת I30 חדשה, מה דעתכם האם האיכויות והבעיות זהות בשני דגמי התיבות האלה.

 

בקיה זאת פעם ראשונה שהם יוצאים עם מצמד כפול ולכן עוד מוקדם לדעת אם יש בו בעיות. בפורד פוקוס למשל יש עם המצמד הכפול שלהם בעיות שעדין לא נפתרו. ב-DSG מצד אחד היו הרבה בעיות (בדגם7) אבל מצד שני הם פתרו אותן אז השאלה שלך צריכה להיות בין משהו שעדין לא הוכיח את עצמו (לכאן או לכאן) לבין משהו בשל שעבר את שלב מחלות הילדות.

פורסם

לדעתי יונדאי ויקיה ישבו בצד ולמדו מטעויות של אחרים עד שהחליטו לצאת על הגיר כפול המצמדים שלהם, בכל זאת מעניין איך הגיר שלהם יפעל כאן בארץ ואם תהיה לו אלרגיה למזג אוויר חם כמו לגיר של פולקסוואגן

פורסם
בקיה זאת פעם ראשונה שהם יוצאים עם מצמד כפול ולכן עוד מוקדם לדעת אם יש בו בעיות. בפורד פוקוס למשל יש עם המצמד הכפול שלהם בעיות שעדין לא נפתרו. ב-DSG מצד אחד היו הרבה בעיות (בדגם7) אבל מצד שני הם פתרו אותן אז השאלה שלך צריכה להיות בין משהו שעדין לא הוכיח את עצמו (לכאן או לכאן) לבין משהו בשל שעבר את שלב מחלות הילדות.

איך אתה יודע שהם פתרו את הבעיות?

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם

הדיון לכשעצמו מאד מענין ומקווה שיתוספו עוד תגובות. למעשה פתחתי בנושא מפני שאני חושב על שידרוג ל I30 החדשה שעד כמה שהבנתי מצוידת ב DCT. התקשרתי לכמה סוכניות והתשובות שקבלתי היו לא לענין עד כדי מה אני מבלבל להם את המוח.בקיצור האם I30 החדשה מצוידת בת.פלנטרית מהדור הישן עם 6 הילוכים, או ב DCT.

×
×
  • תוכן חדש...