Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4733 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב

 

אחרי ימים של חפירות על נושא הדייטלינג שדיי חדש לי התבלבלתי בין כל סוגי האוטמי צבע המומלצים

 

ההתלבטות בין :

 

Meguiars #21 Synthetic Sealant v2.

 

Menzerna Power Lock Polymer Paint Sealant

 

Finish Kare 1000P

 

Chemical Guys JetSeal109

 

ראיתי שכולם עושים עבודה טובה , השאלה מי הכי טוב, אני איישם את הווקס ידנית לרוב, למרות שיש לי מכונה פשוטה.

 

כעיקרון הרכב שלי בורדו, אבל אם אוכל ליישם את זה גם על סוגים שונים של צבע , מה טוב

 

דבר נוסף, האם כדאי להזמין מהאתרים הנ"ל ?

 

autogeek

 

cleanyourcar

 

אם יש אתרים נוספים אשמח לשמוע עליהם

 

נ.ב

 

מה הדרך הכי טובה לשטוף את האוטו אחרי טיול שטח כשהג'יפ מלא חול ?

 

בתמונה הג'יפ אחרי ווקס של קראפלן

IMG_20130623_192708.jpg

Suzuki Jimny

פורסם
ערב טוב

 

אחרי ימים של חפירות על נושא הדייטלינג שדיי חדש לי התבלבלתי בין כל סוגי האוטמי צבע המומלצים

 

ההתלבטות בין :

 

Meguiars #21 Synthetic Sealant v2.

 

Menzerna Power Lock Polymer Paint Sealant

 

Finish Kare 1000P

 

Chemical Guys JetSeal109

 

ראיתי שכולם עושים עבודה טובה , השאלה מי הכי טוב, אני איישם את הווקס ידנית לרוב, למרות שיש לי מכונה פשוטה.

 

כעיקרון הרכב שלי בורדו, אבל אם אוכל ליישם את זה גם על סוגים שונים של צבע , מה טוב

 

דבר נוסף, האם כדאי להזמין מהאתרים הנ"ל ?

 

autogeek

 

cleanyourcar

 

אם יש אתרים נוספים אשמח לשמוע עליהם

 

נ.ב

 

מה הדרך הכי טובה לשטוף את האוטו אחרי טיול שטח כשהג'יפ מלא חול ?

 

בתמונה הג'יפ אחרי ווקס של קראפלן

 

לגבי האוטמים אין חייה כזו הכי טוב. שלושה מהאוטמים שציינת מעולים והרביעי גם טוב (לא מכיר ביקורות רבות על המוצר של מגיוורס אבל הוא יעשה את העבודה)

 

הסיבה שאין דבר כזה הכי טוב היא מכיוון שהתוצאות משתנות מאדם לאדם ולרוב תלויות בהכנה לפני האוטם, בצורת היישום, בצורת הניגוב, במצב האוויר (חום של צהריים לא טוב, יישום לפני הלילה בעייתי בגלל הלחות והטל של הבוקר)

 

קנה מוצר שהתחברת אליו מבחינת ביקורות, אופן יישום, מראה, מחיר.

 

תוכל ליישם כל אוטם על כל צבע. לצבע שלך תברר מי מהאוטמים נותן הכי הרבה עומק (כי יש לך צבע כהה ומיוחד), פשוט תקיש בגוגל את שמות האוטמים ותראה תמונות.

 

כדאי להזמין בחול במידה וזה משתלם כלכלית, תעשה סקר שוק. לגבי האתר האמריקאי הוא לא רלוונטי במידה והנך מחפש לשלוח לארץ (מינימום הזמנה 100$ ומחיר שילוח אסטרונומי), קח בחשבון שיש בארץ מספר יבואנים ולכן תמיד תבדוק מה מציעים בשוק המקומי.

 

הדרך הכי טובה לנקות לאחר טיול גיפים.

 

התזה עם צינור לשחרור לכלוך (להשקיע בשלב הזה) (מים פושרים רק יעזרו)

Prewash בעזרת חומר כלשהו שירכך את הלכלוך שנותר. (מים פושרים רק יעזרו)

שטיפה עם צינור

אולי תצטרך לחזור על שלב ה prewash

חומרים ייעודים להסרת מזהמים יעזרו

שיטת 2 דליים.

:wink: if it's not clean enough :arrow: add some elbow grease

**Warning, this post may contain sarcasm ... it's your decision to get upset about it**

בבקשה לא לשלוח לי ה.פ עם שאלות שרלוונטיות לפורום דיטיילינג :nono:

פורסם

יש לי ניסיון עם הסינטטי של meguiars.

אני לא יכול להשוות אותו לאוטמים אחרים מאחר ולא היו לי.

עד עכשיו השתמשתי בוקס של Dupont Teflon, ולאחרונה גם ניסיתי את ה-ICE של הצב.

אין מה להשוות בכלל, העבודה עם הסימטטי של מג' נוחה מאוד [כמעט כמו עם ה-ICE] והתוצאות מעולות.

ברק גבוה, דחיית מים מעולה, אמור להחזיק לאורך זמן [אצלי כבר יותר מחודשיים], והכי חשוב דוחה אבק!

 

בנוסף המחיר שלו מאוד אטרקטיבי.

אומנם רשמית הווקס נמכר רק במיכל גדול [בארך] של שני ליטר [כמעט], מה שאמור להספיק לך עד הפנסיה, אבל מי רוצה כמות גדולה כל כך.

אני השגתי דרך קאר-ווש בחיפה כמות קטנה בתוך בקבוקון לחיץ של מג' במחיר של 50 ש"ח [כולל הבקבוקון שעלותו לבד היא 14 ₪].

הכמות של הבקבוק [350 סמק] תספיק לי להרבה מאוד זמן [אם מבצעים כמו שצריך הולך כלום חומר על רכב שלם].

פורסם

כן , הקארנובה מבוסס על קרנובה יחד עם פולימרים והוא עמיד כמעט עד 12 חודשים והוא נותן מראה "חם"

 

הFK 1000P עמיד בטמפ' גבוהות במיוחד כ250 מעלות שזה היתרון שלו בשימוש על רכבים בישראל וגם מחזיק עד כמעט שנה.

 
 

 

 
 
פורסם

האם אוטמי הצבע מייצרים היווצרות טיפות כמו ואקס.

לאחר יישום של אוטם צבע מאילו המוזכרים - אין כמעט הוווצרות טיפות. (יכול להיות שלא עשיתי משהו נכון...).

פורסם

כן, אוטמים יוצרים את התופעה של הופעת טיפות מים.

מה הם השלבים שעשית ? (זמנים, חומרים, כלים, ותנאי מזג אוויר)

Renault Clio sport 2001 - Sold

תקשיב מה דניקס אומר לך.

פורסם
הקולנייט הוא ווקס טבעי לא ?

 

אני חושב שאחוז הקארנובה במוצר הזה קטן יחסית לווקסים מבוססי קארנובה אבל אני לא סגור על זה.

 

 

הFK 1000P עמיד בטמפ' גבוהות במיוחד כ250 מעלות שזה היתרון שלו בשימוש על רכבים בישראל וגם מחזיק עד כמעט שנה.

 

250 מעלות כנקודת היתוך זה באמת מעולה עבור האקלים שלנו.

אבל קבל את המוצרים של חברת arkbarrier האוסטרלית

 

http://www.arkbarrier.com.au/pages/comparison.php

 

שים לב למוצרים Modesta BC-03 ,Modesta BC-05 ,Quartz

מתפרקים בחום של 700℃ 1,000℃ 1,300℃ שזה ממש ממש חם :onfire:

שים לב גם לשורת ה-Durable years :roll:

 

האם אוטמי הצבע מייצרים היווצרות טיפות כמו ואקס.

לאחר יישום של אוטם צבע מאילו המוזכרים - אין כמעט הוווצרות טיפות. (יכול להיות שלא עשיתי משהו נכון...).

 

כל אוטם/ווקס באשר הם מאפשרים יצירת בידינג אחיד.

לכל אוטם/ווקס יש בידינג שונה. יש כאלו שהוא ממש בולט ויפה ויש כאלה שפחות.

 

אל תתן יותר מדי קרדיט למדד הבידינג היות ולא ניתן ללמוד ממנו יותר מדי.( אתה כן יכול ללמוד ממנו הרבה אבל תצטרך להכיר מוצרים שונים ותגובות שונות על פח הרכב בשביל באמת לשים לב להבדלים)

 

זה תלוי בזווית ההשפרצה, בעוצמת המים, במז האוויר, ברכב (כמנה הוא נקי) וכמובן בסוג האוטם.

בנוסף יש יצרנים שאפילו מציינים מראש כמה בידינג המוצר שלהם נותן בסקלה של 1 עד עשר.

 

ספציפית לגבי P1000 וMPL , אני יודע להעיד ששניהם נותנים בידינג מעולה, השתמשתי בהם המון פעמים על רכבים שונים.

 

 

מצרף תמונות של ניסוי קטן שעשיתי לאחרונה שם אתה יכול לראות בידינג אחיד ויפה של המוצרים הללו. שים לב שעל הדיסק שרשום No LSP אין שום חומר הגנה ועדיין עין בלתי מיומנת יכולה לומר שיש שם סוג של בידינג.

 

עוד תמונה של בידינג מהרכב שלי שבזמנו העלתי לפורום - Manzerna Power Lock

qknh2dtzmm25.jpg

2013-07-01 10.41.19 (Custom).jpg

2013-07-01 10.41.46 (Custom).jpg

2013-07-01 10.41.32 (Custom).jpg

2013-07-01 10.41.58 (Custom).jpg

1.jpg

2.jpg

:wink: if it's not clean enough :arrow: add some elbow grease

**Warning, this post may contain sarcasm ... it's your decision to get upset about it**

בבקשה לא לשלוח לי ה.פ עם שאלות שרלוונטיות לפורום דיטיילינג :nono:

פורסם

ברכב אחד ישמתי פלסטלינה לפני, והרכב השני הוא חדש.

עשיתי אחר הצהריים (לאחר שטיפה כמובן).

 

באחד הרכבים (לאחר שראיתי שאין בידינג), לאחר שבוע מיישום האוטם, יישמתי אוטם אחר של AUTO FINISH,

http://www.autostore.co.il/%D7%90%D7%95%D7%98%D7%9D-%D7%A6%D7%91%D7%A2-%D7%A0%D7%A0%D7%95%D7%9E%D7%A8%D7%99-Carplan.html

 

היישום איתו קל יותר משמעותית, אין סימנים לבנים על הפלסטיקים, הצבע מרגיש חלק יותר והבידינג הוא מדהים (המון טיפות קטנות).

קצת מבולבל..., אולי לא יישמתי את אוטם הצבע שיש עליו ביקורות מצויינות באופן הנכון.

פורסם
ברכב אחד ישמתי פלסטלינה לפני, והרכב השני הוא חדש.

עשיתי אחר הצהריים (לאחר שטיפה כמובן).

 

באחד הרכבים (לאחר שראיתי שאין בידינג), לאחר שבוע מיישום האוטם, יישמתי אוטם אחר של AUTO FINISH,

http://www.autostore.co.il/%D7%90%D7%95%D7%98%D7%9D-%D7%A6%D7%91%D7%A2-%D7%A0%D7%A0%D7%95%D7%9E%D7%A8%D7%99-Carplan.html

 

היישום איתו קל יותר משמעותית, אין סימנים לבנים על הפלסטיקים, הצבע מרגיש חלק יותר והבידינג הוא מדהים (המון טיפות קטנות).

קצת מבולבל..., אולי לא יישמתי את אוטם הצבע שיש עליו ביקורות מצויינות באופן הנכון.

 

ראשית, על איזה אוטם אתה מדבר? זה לא כלכך נוח לדבר על האוטם מבלי שיש לו שם.

 

שנית, שבוע לאחר יישום אוטם X שמת אוטם חדש Y רק בגלל שלא היה לך מספיק בידינג? אתה בהחלט מבולבל ידידי.

:wink: if it's not clean enough :arrow: add some elbow grease

**Warning, this post may contain sarcasm ... it's your decision to get upset about it**

בבקשה לא לשלוח לי ה.פ עם שאלות שרלוונטיות לפורום דיטיילינג :nono:

פורסם
ראשית, על איזה אוטם אתה מדבר? זה לא כלכך נוח לדבר על האוטם מבלי שיש לו שם.

 

שנית, שבוע לאחר יישום אוטם X שמת אוטם חדש Y רק בגלל שלא היה לך מספיק בידינג? אתה בהחלט מבולבל ידידי.

מדובר על ה - 109.

 

ומה הבעיה לשים אוטם אחד על השני לאחר שבוע?

 

אשמח אם לא תחזק ותודד את תחושת הבילבול שלי.

אולי מבולבל, אבל יש לי קצת ניסיון בנושא.

פורסם
מדובר על ה - 109.

 

ומה הבעיה לשים אוטם אחד על השני לאחר שבוע?

 

אשמח אם לא תחזק ותודד את תחושת הבילבול שלי.

אולי מבולבל, אבל יש לי קצת ניסיון בנושא.

 

 

למיטב הבנתי ומהמעט ניסיון שלי, זה שגוי/מיותר ולרוב לא מביא תוצאות טובות/עמידות.

 

מוצרים שונים שעשויים בטכנולוגיות שונות סביר להניח שיתנו תוצאה פחות טובה כאשר הם ביחד.

 

מוצר שיושב על פח נקי שעבר הכנה יתן את התוצאה הטובה ביותר בהכרח. (טובה ביותר היא עמידות והגנה טובה. בידינג הוא לא מדד לכלום ולכן לא ברור לי מדוע החלטת שה-109 לא יושם בצורה טובה).

 

אף אחד לא חולק על נסיונך, נתתי לך את דעתי והדגשתי שאתה אכן קצת מבולבל לאור העבודה שאתה ציינת את זה.

 

בעולם הדיטיילינג אין אמת אחת ויש דרכים שונות שעובדות עבור אנשים שונים.

אם מצאת שליישם אוטם משובח ולאחר שבוע ליישם אוטם פחות משובח זה מה שעובד עבורך אז תמשיך כך מה אני אגיד לך.

:wink: if it's not clean enough :arrow: add some elbow grease

**Warning, this post may contain sarcasm ... it's your decision to get upset about it**

בבקשה לא לשלוח לי ה.פ עם שאלות שרלוונטיות לפורום דיטיילינג :nono:

פורסם
למיטב הבנתי ומהמעט ניסיון שלי, זה שגוי/מיותר ולרוב לא מביא תוצאות טובות/עמידות.

 

מוצרים שונים שעשויים בטכנולוגיות שונות סביר להניח שיתנו תוצאה פחות טובה כאשר הם ביחד.

 

מוצר שיושב על פח נקי שעבר הכנה יתן את התוצאה הטובה ביותר בהכרח. (טובה ביותר היא עמידות והגנה טובה. בידינג הוא לא מדד לכלום ולכן לא ברור לי מדוע החלטת שה-109 לא יושם בצורה טובה).

 

אף אחד לא חולק על נסיונך, נתתי לך את דעתי והדגשתי שאתה אכן קצת מבולבל לאור העבודה שאתה ציינת את זה.

 

בעולם הדיטיילינג אין אמת אחת ויש דרכים שונות שעובדות עבור אנשים שונים.

אם מצאת שליישם אוטם משובח ולאחר שבוע ליישם אוטם פחות משובח זה מה שעובד עבורך אז תמשיך כך מה אני אגיד לך.

קודם כל לא קבעתי אלא שאלתי.

שנית יישמתי את האוטם על רכב שעבר הכנה סבירה (פלסטלינה) ועל רכב חחדש לחלוטין.

שלישית, מי קבע מהו אוטם משובח ןמהו לא?

אני יצאתי בהנחה שה 109 הוא משובח בגלל הביקורות המצוינות שהוא מקבל - אני לא יודע במה האוטו פיניש פחות טוב ממנו (חוץ מהעובדה שהוא זול יותר). - - האם יש לך ניסיון מעשי איתו?

מדוע אתה אומר שבידינג אינו כלל מדד ?

באמת שאיני מנסה לאמר שה 109 אינו טוב, פשוט מנסה לבדוק מה בתהליך שבצעתי אינו נכון.

פורסם
קודם כל לא קבעתי אלא שאלתי.

שנית יישמתי את האוטם על רכב שעבר הכנה סבירה (פלסטלינה) ועל רכב חחדש לחלוטין.

שלישית, מי קבע מהו אוטם משובח ןמהו לא?

אני יצאתי בהנחה שה 109 הוא משובח בגלל הביקורות המצוינות שהוא מקבל - אני לא יודע במה האוטו פיניש פחות טוב ממנו (חוץ מהעובדה שהוא זול יותר). - - האם יש לך ניסיון מעשי איתו?

מדוע אתה אומר שבידינג אינו כלל מדד ?

באמת שאיני מנסה לאמר שה 109 אינו טוב, פשוט מנסה לבדוק מה בתהליך שבצעתי אינו נכון.

 

את-109 אני מכיר מיישום אחד על רכב של קרוב משפחה שנקנה בתחילת השנה. האוטם החזיק עד לפני חודש וחצי בערך ונתן תוצאות טובות למדי. בדיוק כמוך שנחשף לביקורות טובות אודות המוצר גם אני למדתי עליו על פי סקרים שונים, ביקורות רבות וחוות דעת של עוסקים בתחום.

 

לגבי הבידינג זה לא מדד עיקרי מכיוון שכל אוטם מגיב שונה. ה -109 לטעמי נותן בידינג גרוע ביחס לאחרים אבל זה לא מעיד כלום על ההגנה. כל צואת ציפורים שנדבקה לרכב ירדה בקלות רבה ומרשימה בזכות האוטם. תהליך הניקיון היה קליל והיה קל להבחין שהאוטם מחזיק מעמד. לגבי הבידינג אני פשוט מסכים איתך, המוצר הזה לא מרשים מבחינת בידינג.

 

לרוב אוטמים יתנו sheeting יפה ופחות בידינג

ווקסים יתנו בידינג יפה ופחות sheeting

 

תמיד יש יוצאים מן הכלל.

 

אני מודה שאני לא ממש מכיר את המוצר של Auto Finish , ראיתי כיצד מיישמים אותו ואף עזרתי למישהו ליישם אותו בעבר אבל אין לי ניסיון אמיתי עם המוצר. אני כן מכיר את החברה קצת.

 

חפשתי ביקורות רציניות אודות המוצר ופשוט לא מצאתי, אני מאמין שאם הוא אכן היה טוב אזי היינו יכולים לקרוא עליו בפורומים ב-UK, אחרי הכל זה מוצר שמיוצר באנגליה.

 

אני אשמח שמישהו בפורום יעשה סיקור איכותי אודות המוצר, אופן היישום וידווח אודות העמידות.

:wink: if it's not clean enough :arrow: add some elbow grease

**Warning, this post may contain sarcasm ... it's your decision to get upset about it**

בבקשה לא לשלוח לי ה.פ עם שאלות שרלוונטיות לפורום דיטיילינג :nono:

×
×
  • תוכן חדש...