Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4734 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם אני לא טועה יוגב התנסה באוטופיניש ננו.

 

לגבי הווקס שלהם יש לי ניסיון של כמה שנים טובות... אבל זה לא נושא הדיון.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
את-109 אני מכיר מיישום אחד על רכב של קרוב משפחה שנקנה בתחילת השנה. האוטם החזיק עד לפני חודש וחצי בערך ונתן תוצאות טובות למדי. בדיוק כמוך שנחשף לביקורות טובות אודות המוצר גם אני למדתי עליו על פי סקרים שונים, ביקורות רבות וחוות דעת של עוסקים בתחום.

 

לגבי הבידינג זה לא מדד עיקרי מכיוון שכל אוטם מגיב שונה. ה -109 לטעמי נותן בידינג גרוע ביחס לאחרים אבל זה לא מעיד כלום על ההגנה. כל צואת ציפורים שנדבקה לרכב ירדה בקלות רבה ומרשימה בזכות האוטם. תהליך הניקיון היה קליל והיה קל להבחין שהאוטם מחזיק מעמד. לגבי הבידינג אני פשוט מסכים איתך, המוצר הזה לא מרשים מבחינת בידינג.

 

לרוב אוטמים יתנו sheeting יפה ופחות בידינג

ווקסים יתנו בידינג יפה ופחות sheeting

 

תמיד יש יוצאים מן הכלל.

 

אני מודה שאני לא ממש מכיר את המוצר של Auto Finish , ראיתי כיצד מיישמים אותו ואף עזרתי למישהו ליישם אותו בעבר אבל אין לי ניסיון אמיתי עם המוצר. אני כן מכיר את החברה קצת.

 

חפשתי ביקורות רציניות אודות המוצר ופשוט לא מצאתי, אני מאמין שאם הוא אכן היה טוב אזי היינו יכולים לקרוא עליו בפורומים ב-UK, אחרי הכל זה מוצר שמיוצר באנגליה.

 

אני אשמח שמישהו בפורום יעשה סיקור איכותי אודות המוצר, אופן היישום וידווח אודות העמידות.

תודה על ההסבר.

 

אני משתשמש ב AUTO FINISH כבר 6 שנים, וכם אני לא מצאתי ביקורות עליו והבנתי שהוא לא נחשב במיוחד.

רק מניסיוני, הוא מאוד מאוד קל ומהיר ליישום, אפשר למרוח אותו על השמשות והפנסים ללא השארת סימנים בכלל.

מבחינת עמידות הוא לא רע, וגם אחרי 3 חודשים הוא די יציב.

הוא נותן שכבה חלקה (בכפוף להכנה), אך אין לו כמעט ברק ועומק.

כמו שכבר ציינתי - הבידינג שלו מדהים, ואני מרגיש שהוא ממש דוחה אבק.

ממש קל בניקיון הרכב להסיר לכלוכים קשים כמו זבובים ושאריות של ציפורים.

 

יכול להיות שאני מתלהב ממנו, מכיוון שאין לי מספיק ניסיון עם אוטמים אחרים, אבל יחסית לעלות שלו, לקלות היישום וההגנה לצבע - הוא עושה יופי של עבודה.

אני מניח שהוא לא יספק את אילו שמחפשים גם בקר ועומק לצבע.

פורסם
אם אני לא טועה יוגב התנסה באוטופיניש ננו.

 

לגבי הווקס שלהם יש לי ניסיון של כמה שנים טובות... אבל זה לא נושא הדיון.

אם אני לא טועה הוא השתמש באוטם של CARPLAN ולא באוטופיניש (שזאת הסדרה ה"איכותית" יותר של CARPLAN)

פורסם

רכשת אוטם צבע מעולה.

 

לא כל הווקסים מתאחים טוב על מנזרנה, וניסיתי כמה סוגים. עדיף להשאיר את אוטם הצבע ללא ווקס

למרות שחסר לו מעט ברק רטוב. (אבל יש לו עמידות מפליאה -אצלי עברו יותר מחצי שנה ועדיין קיימת הגנה טובה)

 

למרות כל זאת ניסיתי בקטע קטן את Dodo Juice -כנראה איישם אותו בקרוב (אחרי טיפול דיטיילינג יסודי מחדש )

מעל מנזרנה על כל הרכב.

פורסם
תודה לכולם !

המנתי מאוטוסטור Menzerna Power Lock Polymer Paint Sealant

 

כדאי לעשות ווקס ואחרי זה אוטם או שזה מיותר ?

 

קודם אוטם ורק לאחר מכן ווקס

 

ככה צריכה להיות השאלה : כדאי לעשות אוטם ואחרי זה ווקס או שזה מיותר?

 

ככה תראה התשובה: אין צורך אמיתי אבל אתה בהחלט יכול לנסות ליישם ווקסים שונים במידה ותרגיש שהם משפרים את המראה של הרכב. בנוסף הם יוסיפו שכבת הגנה.

:wink: if it's not clean enough :arrow: add some elbow grease

**Warning, this post may contain sarcasm ... it's your decision to get upset about it**

בבקשה לא לשלוח לי ה.פ עם שאלות שרלוונטיות לפורום דיטיילינג :nono:

×
×
  • תוכן חדש...