Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4684 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

יש ברשותי מכשיר סמסונג S3 GT-I9300.

 

לאחר צריבת רום חדש, המכשיר לא מצליח להתחבר לרשת, זאת אומרת הוא מזהה את הכרטיס סים(מציג אנשי קשר).

אבל לא ניתן להוציא שיחות, שיחות חרום בלבד. ברגע שנעשה ניסיון להוציא שיחה אני מקבל הודעה: "לא רשום ברשת".

 

ניסיתי לצרוב רומים שונים של 4.1.2 (ILO,פלאפון,סלקום) הבעיה קורת בכולם.

ניסיתי גם לשנות את המודם והמודם שצרבתי הוא JKELK4. וזה גם לא פתר את הבעיה.

 

ביצעתי חיפוש ברשת הבנתי שזה משהו מוכר אבל לא ממש מצאתי את הפתרון.

 

אשמח לעזרה בבקשה אם מישהו מתמצא,

תודה רבה מראש,

ברק.

פורסם

האם מופיע לך מספר ה IMEI?

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

יש לי את הIMEI שאני עושה #06#* המספר תואם למדבקה.

 

צרבתי אותו גם עם גם בלי, ניסיתי סים אחר של חברה אחרת, כלום.

 

מה יכול להיות?

פורסם

^ לא יודע מה זאת הפקודה הזאת. זה לא עושה כלום

 

כרגע פתרתי את הבעיה זמנית ע"י patch של ARIZA.

ואז הוא כן מתחבר למפעילה+גלישה סלולרית.

 

אבל עדיין כל 5/10 דקות מתבצע ניתוק מהמפעילה(שיחות/הודעות/גלישה-הכל מת) ואז זה חוזר.

 

זה לא מצב שנח להיות בו. יש שיחות שאני לא מקבל. ועדיין זה לא מצב תקין.

 

מישהו שיכול לעזור? עוד כיוונים?

פורסם

היי באיזו רשת אתה?

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם
^ לא יודע מה זאת הפקודה הזאת. זה לא עושה כלום

 

 

הפורום לא מציג את זה כמו שצריך, קבל ככה:

*#2263#

שם תנסה את האפשרויות עד שתראה איפה הכי יציב לך.

ברשותי פלאפון מארה"ב ואני בחרתי באפשרות AUTOMATIC אני ברשת פלאפון ובאופציה זו עובד הכי טוב.

תשחק עד שתמצא את ההגדרה שעובדת לך הכי טוב

8)
פורסם
היי באיזו רשת אתה?

 

היי אני בהוט מובייל, ניסיתי גם עם סים של אורנג'/סלקום.

 

לגביי ה2263 זה לא עושה כלום.

פורסם
האם מופיע לך מספר ה IMEI?

 

אוקיי סליחה על ההטעיה ממקודם.

עכשיו בדקתי שוב את הIMEI במכשיר ע"י #06#* מופיע מספר IMEI,

דומה אבל שונה.

 

זאת אומרת שכנראה באחת מצריבות הרום כנראה השתנה המספר(נפוץ הבנתי).

מישהו מכיר את הדרך לשחזור הIMEI?

פורסם

בעזרת.סייר קבצים תנסה לראות אם יש לך במקום כלשהו על הזיכרון של המכשיר תיקייה שנקראת

Efs backup.

במידה ויש אפשר לנסות לשחזר את מספר ה imei של המכשיר שלך.

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

חברים איך פותרים את הבעיה?

צרבתי רום FIREFDS.

אותה הבעיה כמו של פותח השרשור עם אותו מפעיל.

יש מספר IMEI.

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם
חברים איך פותרים את הבעיה?

צרבתי רום FIREFDS.

אותה הבעיה כמו של פותח השרשור עם אותו מפעיל.

יש מספר IMEI.

 

נפוץ שצורבים רום ללא כרטיס סים במכשיר, ואז מתרחשת התופעה המתוארת.

אם צרבת בלי, פשוט צרוב שוב, הפעם עם כרטיס סים.

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

פורסם

צרבתי עם הסים בפנים.

המכשיר מראה קליטה מלאה אך כשאני מנסה להוציא שיחה הוא רושם "לא רשום ברשת".

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

×
×
  • תוכן חדש...