Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4755 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני דווקא מוצא את הסרטונים של CG די מועילים (בעיקר אם משתמשים במוצרים שלהם).

Renault Clio sport 2001 - Sold

תקשיב מה דניקס אומר לך.

פורסם
אני דווקא מוצא את הסרטונים של CG די מועילים (בעיקר אם משתמשים במוצרים שלהם).

 

כן יש מה ללמוד מהם, העניין שהם יותר מידי מתעסקים הלפאר את המוצר מאשר להראות תאכלס..

פורסם

תראה את כל הסרטונים של roshan

http://www.youtube.com/user/roshan517/videos

 

תראה את כל הסרטונים של corey

http://www.youtube.com/user/12345673999/videos

ועל הדרך אתה מוזמן להתרשם מהסקירות שלו (הסקירות הכי רציניות שתמצא)

http://www.skycarcare.com/best-of.html

 

תראה את כל הסרטונים של איש הזבל (Junkman2000)

http://www.youtube.com/user/Junkman2000/videos

 

Richard Lin

http://www.youtube.com/user/OctaneGuy/videos

 

Phil Yiu שקשור ל-Detailer's Domain לדעתי

http://www.youtube.com/user/detailersdomain/videos

 

AMMO שהקים Larry

http://www.youtube.com/user/AMMONYCdotcom/videos

 

לדעתי הערוץ של CG הוא ממש מעולה ולמרות התוכן הפרסומי (הגיוני שיהיה שם) הוא מאוד אינפורמטיבי.

http://www.youtube.com/user/chemicalGuys/videos

 

לגבי מגיוורס אני פחות מתחבר אליהם (משהו בפרזנטציה האמריקאית שלהם מביא לי עצבים) אבל יש ברשת סרטונים מעולים שלהם וגם, הם מאוד ארוכים לדעתי של שעה ושעה וחצי אודות עבודה נכונה עם פולישר וכו'. וטכניקות נכונות.

אין לי כח לחפשם אבל הם מאוד טובים מזכרוני.

:wink: if it's not clean enough :arrow: add some elbow grease

**Warning, this post may contain sarcasm ... it's your decision to get upset about it**

בבקשה לא לשלוח לי ה.פ עם שאלות שרלוונטיות לפורום דיטיילינג :nono:

פורסם

מה שמרגיז אותי ברוב הסרטונים של CG....

 

" היי חבר'ה, היום נשתמש במוצר שנקרא XXX על אוטו של חבר שלנו. כמו שאתם רואים, האוטו נורא מלוכלך בלה בלה בלה..."

 

תרגום: האוטו נקי אחוש שלוקי וכבר עבר טיפול בפוליש ואוטם ושתי שכבות של ווקס קרנובה, וגם אם תקרינו את הסרטון ב 1080P, אין סיכוי שתראו את ההבדל בין לפני ואחרי, במיוחד אם צילמנו תחת השמש הקופחת של קליפורניה ב12:00 בצהריים. :roll:

פורסם
מה שמרגיז אותי ברוב הסרטונים של CG....

 

" היי חבר'ה, היום נשתמש במוצר שנקרא XXX על אוטו של חבר שלנו. כמו שאתם רואים, האוטו נורא מלוכלך בלה בלה בלה..."

 

תרגום: האוטו נקי אחוש שלוקי וכבר עבר טיפול בפוליש ואוטם ושתי שכבות של ווקס קרנובה, וגם אם תקרינו את הסרטון ב 1080P, אין סיכוי שתראו את ההבדל בין לפני ואחרי, במיוחד אם צילמנו תחת השמש הקופחת של קליפורניה ב12:00 בצהריים. :roll:

אל תגזים.. יש להם הרבה סרטונים אינפורמטיביים. יכול להיות שקיבלת רושם מוטעה בגלל סרטון או שתיים וככה נשארה לך סטיגמה.

מה שכן למגוויירס באמת יש סרטונים כאילו ערוץ הקניות הפיק,יותר מדי התלהבות ודיבור של איזה אנקרמן בן 65.

 

דימה איך פספסת את מייק פיליפס? שגורם לפוליש להיראות כאילו זאת עבודה ללא מאמץ :evil::evil::evil::evil:

פורסם
אל תגזים.. יש להם הרבה סרטונים אינפורמטיביים. יכול להיות שקיבלת רושם מוטעה בגלל סרטון או שתיים וככה נשארה לך סטיגמה.

מה שכן למגוויירס באמת יש סרטונים כאילו ערוץ הקניות הפיק,יותר מדי התלהבות ודיבור של איזה אנקרמן בן 65.

 

דימה איך פספסת את מייק פיליפס? שגורם לפוליש להיראות כאילו זאת עבודה ללא מאמץ :evil::evil::evil::evil:

 

מכיר היטב את הבחור (עם הרגל האחת) ואין ספק שהוא מקצוען, אבל יש לי בעיה עקרונית איתו ועם האתר שלהם אוטו גיק. לתת לו קרדיט על במת הפורום זה יהיה נגד העקרונות שלי.

 

הדבר הכי טוב שאני יכול לעשות זה לצרף תמונה שלו למי שלא מכיר (עם מטאטא...)

detail-30.jpg

:wink: if it's not clean enough :arrow: add some elbow grease

**Warning, this post may contain sarcasm ... it's your decision to get upset about it**

בבקשה לא לשלוח לי ה.פ עם שאלות שרלוונטיות לפורום דיטיילינג :nono:

פורסם
יש סרטון טוב לפוליש ידני ללא מכונה?

 

לפני כן דובר על מייק פיליפס, אז כנס לעמוד המאמרים שלו http://www.autogeekonline.net/forum/ask-expert-featuring-mike-phillips/23722-articles-mike-phillips.html

תלחץ Ctrl+F, תופיע שורת חיפוש (בכל דפדפן) ושם תקליד Polishing Paint by Hand (תעשה העתק הדבק)

 

תתחיל לקרוא.

ברור לי שהיית מעדיף סרטון נחמד וקצר.. :lol:

:wink: if it's not clean enough :arrow: add some elbow grease

**Warning, this post may contain sarcasm ... it's your decision to get upset about it**

בבקשה לא לשלוח לי ה.פ עם שאלות שרלוונטיות לפורום דיטיילינג :nono:

פורסם
יש סרטון טוב לפוליש ידני ללא מכונה?

 

זה מה שנתן לי את ההשראה לפרוייקט שלי.

כבה את המוסיקה.

http://www.youtube.com/watch?v=BNcsEaPNwH8 דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Peugeot 208GTI 2017 and Hyundai Tucson 1.6T 2019. 😀

Hyundai Tucson 2.0L Open sky 2016-2019- Sold Hyundai Elantra 2006 2.0L 2006-2016-Sold, Peugeot 206XS 2015-2021 Sold

פורסם
מכיר היטב את הבחור (עם הרגל האחת) ואין ספק שהוא מקצוען, אבל יש לי בעיה עקרונית איתו ועם האתר שלהם אוטו גיק. לתת לו קרדיט על במת הפורום זה יהיה נגד העקרונות שלי.

 

הדבר הכי טוב שאני יכול לעשות זה לצרף תמונה שלו למי שלא מכיר (עם מטאטא...)

 

 

אתה יכול להרחיב על הבעיה העקרונית שלך נגד הבחור והאתר?

 
 

 

 
 
פורסם
אתה יכול להרחיב על הבעיה העקרונית שלך נגד הבחור והאתר?

 

האתר (הפורום) שלהם מתנהל כמו איזה תאגיד מלוכלך. יש להם נהלים רציניים וקפדניים מידי.

לא פעם ראיתי איך מסירים לינקים שמפנים לחנות אחרת.

 

נניח שכאן בפורום יש כמה ספונסרים, שמשלמים מדי חודש סכום נחמד על מנת להופיע כפרסומות באנרים.

דמיין לך שאני נותן לינק לחנות שהיא לא קשורה לאותם ספונסרים ועל כך אני אקבל השעייה וימחקו לי את הלינק.

 

בנוסף העובדה שבכל פוסט שני דוחפים את המאמרים של מייק מפריעה לי.

 

וגם יש תעדוף לדחוף בצורה אגרסיבית בכל מקום מוצרים של חברות מסויימות ובודדות (אולי הן חברות בת/שותפות/ספונסרים לא יודע) לדוגמא חברת pinnacle המעולה.

 

בקיצור מרגיש לי שם "האח הגדול" או "הדיטיילר הבוחן"

 

אני יכול להמשיך עד מחר, הצבעים של הפורום לא מייצרים עבורי סביבת גלישה נוחה. בפורומים אחרים אני נהנה הרבה יותר ואני מתייחס כרגע רק לצבעים.

 

החנות שלהם היא אחת החנויות הכי לא נוחות שיש. אתר מוזר בעל מיליון ואחת דרכים שונות להגיע למוצרים זהים.

אין קטגוריות נוחות ויש מיליון תתי קבוצות.

:wink: if it's not clean enough :arrow: add some elbow grease

**Warning, this post may contain sarcasm ... it's your decision to get upset about it**

בבקשה לא לשלוח לי ה.פ עם שאלות שרלוונטיות לפורום דיטיילינג :nono:

×
×
  • תוכן חדש...