Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4755 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
האתר (הפורום) שלהם מתנהל כמו איזה תאגיד מלוכלך. יש להם נהלים רציניים וקפדניים מידי.

לא פעם ראיתי איך מסירים לינקים שמפנים לחנות אחרת.

 

נניח שכאן בפורום יש כמה ספונסרים, שמשלמים מדי חודש סכום נחמד על מנת להופיע כפרסומות באנרים.

דמיין לך שאני נותן לינק לחנות שהיא לא קשורה לאותם ספונסרים ועל כך אני אקבל השעייה וימחקו לי את הלינק.

 

בנוסף העובדה שבכל פוסט שני דוחפים את המאמרים של מייק מפריעה לי.

 

וגם יש תעדוף לדחוף בצורה אגרסיבית בכל מקום מוצרים של חברות מסויימות ובודדות (אולי הן חברות בת/שותפות/ספונסרים לא יודע) לדוגמא חברת pinnacle המעולה.

 

בקיצור מרגיש לי שם "האח הגדול" או "הדיטיילר הבוחן"

 

אני יכול להמשיך עד מחר, הצבעים של הפורום לא מייצרים עבורי סביבת גלישה נוחה. בפורומים אחרים אני נהנה הרבה יותר ואני מתייחס כרגע רק לצבעים.

 

החנות שלהם היא אחת החנויות הכי לא נוחות שיש. אתר מוזר בעל מיליון ואחת דרכים שונות להגיע למוצרים זהים.

אין קטגוריות נוחות ויש מיליון תתי קבוצות.

 

זה לא בדיוק כמו שאתה מתאר,הפורום שייך לחנות האינטרנטית אז ברור שהם יפנו אותך למוצרים שלהם ול"גורו" שלהם.

זה לא בדיוק detailingworld שם זה רק פורום ללא חנות. לגבי כל השאר, הצבעים והחנות הלא נוחה אתה צודק בהחלט.

אבל המבחר והמחיר והשירות אין דברים כאלה. החבילה הענקית ההיא שהזמנתי, ראיתי בתמונה ששלחו לי מניו יורק, שחסר לי איזה מוצר. (לפני שביררתי בכלל) שלחתי להם מייל שחסר לי מוצר (פיניש קר QD) והם בלי למצמץ ובלי לבלבל את המוח שלחו לי את המוצר ואחרי שעתיים כבר היה לי מספר מעקב.

פורסם
זה לא בדיוק כמו שאתה מתאר,הפורום שייך לחנות האינטרנטית אז ברור שהם יפנו אותך למוצרים שלהם ול"גורו" שלהם.

זה לא בדיוק detailingworld שם זה רק פורום ללא חנות. לגבי כל השאר, הצבעים והחנות הלא נוחה אתה צודק בהחלט.

אבל המבחר והמחיר והשירות אין דברים כאלה. החבילה הענקית ההיא שהזמנתי, ראיתי בתמונה ששלחו לי מניו יורק, שחסר לי איזה מוצר. (לפני שביררתי בכלל) שלחתי להם מייל שחסר לי מוצר (פיניש קר QD) והם בלי למצמץ ובלי לבלבל את המוח שלחו לי את המוצר ואחרי שעתיים כבר היה לי מספר מעקב.

 

דברתי בעיקר על ההתנהלות של הפורום לפי ראות עיני.

אין ספק שהחנות מדהימה! גם אני רכשתי משם.. ואם יתאפשר אז ארכוש בעתיד.

:wink: if it's not clean enough :arrow: add some elbow grease

**Warning, this post may contain sarcasm ... it's your decision to get upset about it**

בבקשה לא לשלוח לי ה.פ עם שאלות שרלוונטיות לפורום דיטיילינג :nono:

פורסם
מה שמרגיז אותי ברוב הסרטונים של CG....

 

" היי חבר'ה, היום נשתמש במוצר שנקרא XXX על אוטו של חבר שלנו. כמו שאתם רואים, האוטו נורא מלוכלך בלה בלה בלה..."

 

תרגום: האוטו נקי אחוש שלוקי וכבר עבר טיפול בפוליש ואוטם ושתי שכבות של ווקס קרנובה, וגם אם תקרינו את הסרטון ב 1080P, אין סיכוי שתראו את ההבדל בין לפני ואחרי, במיוחד אם צילמנו תחת השמש הקופחת של קליפורניה ב12:00 בצהריים. :roll:

 

זה מטורף, אני יושב מול המחשב ואומר לעצמי, מה ?! זה לא עושה כלום, הוא כבר עשה פוליש ועבר עם אוטם עכשיו הוא סתם עובר עם המטלית\פולישר\פד\וכו'.

 

זה כזה מעצבן !, אתה רוצה להדגים מוצר תראה אותו בפעולה לא איך עובדים איתו (גם איך עובדים איתו אבל בעיקר איך הוא עובד, שנראה שיש הבדל).

Renault Clio sport 2001 - Sold

תקשיב מה דניקס אומר לך.

פורסם
מה שמרגיז אותי ברוב הסרטונים של CG....

 

" היי חבר'ה, היום נשתמש במוצר שנקרא XXX על אוטו של חבר שלנו. כמו שאתם רואים, האוטו נורא מלוכלך בלה בלה בלה..."

 

תרגום: האוטו נקי אחוש שלוקי וכבר עבר טיפול בפוליש ואוטם ושתי שכבות של ווקס קרנובה, וגם אם תקרינו את הסרטון ב 1080P, אין סיכוי שתראו את ההבדל בין לפני ואחרי, במיוחד אם צילמנו תחת השמש הקופחת של קליפורניה ב12:00 בצהריים. :roll:

קלעת בול! מדגימים פוליש על רכב במצב תצוגה מטורף בתוך הסדנא המצוחצחת שלהם, צריך להודיע להם שזה לא עובד על אף אחד. וכמה חברים יש לבחור הזה כבר

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם

מסכים, זה לא רק CG, יש כמה חברות שעושות את זה.

look at that damn nasty car...מה אגיד לכם, מדברים שם מינימום על רכב שלא עבר שטיפה כמה חודשים ונסע בבוץ עם קוצים, שלמעשה רואים רכב אולטרה מבריק. לי אישית זה מפריע שאני מחפש review או הנחיות למוצר.

ארליך, תביא אורז, מקרוני וביצים

×
×
  • תוכן חדש...