Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה עשיתם לרכב שלכם לאחרונה?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4725 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
  • תגובות 81
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
למה לא חוקי בעליל?

על הלאון המידה המקסימלית המותרת היא 18/40/225 (כמו הלאון קופרה) וזה בדיוק מה שיש לי.

 

המידה המקסימלית של רוב הרכבים יכולה להגיע ל-4 אינץ' ומעלה מהמקור. אז מה? משרד הרישוי לא מתיר מידה מקסימלית אלא מידה אחת מעל המידה המקורית שאיתה בא הרכב, דהיינו 17 במקרה שלך.

 

חוץ מזה למה צריך 18? צריכת הדלק שלך תעלה לא?

ארבעה סאאבים בטייסת: 9-5 2002 2.3 טורבו 185 סוסים שוודים באורווה, 9-5 1999 2.3 טורבו 230 סוסים ולבסוף שלי 900 1997 2.0 ידנית ומטורבתת בעלת 230 סוסים באורווה עם פאק אחד בייצור: אדומה! 900 1995 2.3 קבריולט עם עוד 150 סוסים לנשמה

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

מאיפה הבאת את זה? יש באוטודטה רשימה של מידות מאושרות לפי דגמי רכבים. לרכב שלי למשל היו דגמים שהגיעו עם גלגלי 13", אין שום בעייה לאשר להם מידה 15".

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
ה-206 שלי בת שנתיים ולכן זכתה לטיפול וטסט.

ובגלל שעזבתי את הבית ונלקחה ממנה החניה המקורה שהייתה לה בשנתיים האחרונות פיציתי אותה עם כיסוי שבנוי למידותיה הטובות + שמפו וסמרטוט יעודי + מגן שמש 8)

 

אשמח לדעת מהיכן הזמנת/קנית את הכיסוי וכמה עלה.

מחפש גם לפנק את שלי באחד

פורסם
המידה המקסימלית של רוב הרכבים יכולה להגיע ל-4 אינץ' ומעלה מהמקור. אז מה? משרד הרישוי לא מתיר מידה מקסימלית אלא מידה אחת מעל המידה המקורית שאיתה בא הרכב, דהיינו 17 במקרה שלך.

 

חוץ מזה למה צריך 18? צריכת הדלק שלך תעלה לא?

 

מאיפה אתה מביא את העובדות הלא נכונות האלה?

מה זה 4 אינץ' מהמקור???

אם יש לי לאון קופרה עם 18 אינץ' במקור, זה אומר שאני יכול לשים ג'אנט 22 אינץ'?? :shock:

כל יצרן מאשר מידות מסויימות לרכבים מסויימים לפי קוד מנוע.

באוטו-דאטה כתוב בדיוק איזו מידה מותר לאיזה דגם של איזה יצרן.

כבר הייתי במכון טסטים שאישר את המידה והכל בסדר.

 

למה צריך 18"? כי זה משדרג את האחיזה ואת התנהגות הרכב ובלי שום קשר זה נראה מעולה.

צריכת הדלק עלתה בעוד 10 שקלים לחודש... :wink:

פורסם

נתחיל? נתחיל.

אז קניתי את הרנו שלי והיא דרשה טיפול גדול. להלן:

- כל מערכת ח"ח ברכב הוחלפו לחלוטין. נמאס מהשטויות של רנו. יאללה הכל חדש.

- מוטות קצה הגה הכל הוחלף.

- כניסות לחגורות בטיחות הוחלפו.

- ידית דלת שהוחלפה.

- ליטוש פנסים

 

היו עוד שאני לא זוכר.

בקרוב הרכב יעבור ניקוי של כל ספי הדלתות והפינות שאף אחד לא מנקה כולל גומיות אטימה של הדלתות שאף אחד לא מנקה וצוברות זבל

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

פורסם

אחרי שסיימתי ישור קו נזכרתי שהדבר היחידי שעדיין לא פירקתי הוא הדשבורד. אז ניגשתי לעבודה וחשכו עניי!

הכוונה הייתה לסדר ולנקות את כול ההתקנות שהתווספו לרכב עם השנים,אבל מהר מאוד זה הפך לפרוייקט רציני.

החלפתי צמת חשמל של דלת נהג שסיימה את חייה והתחלתי להלחים את כל חיבורי החשמל ש"חשמלאי מקצועי " עשה ברכב ללא הלחמות וללא הגיון. על הדרך החלפתי את התא של הרילאים שמשהו שבר שם והעבודה עדיין לא נגמרה..

טעימה קלה מהעבודה

http://www.upf.co.il/file/107443016.html

פורסם
מאיפה אתה מביא את העובדות הלא נכונות האלה?

מה זה 4 אינץ' מהמקור???

אם יש לי לאון קופרה עם 18 אינץ' במקור, זה אומר שאני יכול לשים ג'אנט 22 אינץ'?? :shock:

כל יצרן מאשר מידות מסויימות לרכבים מסויימים לפי קוד מנוע.

באוטו-דאטה כתוב בדיוק איזו מידה מותר לאיזה דגם של איזה יצרן.

כבר הייתי במכון טסטים שאישר את המידה והכל בסדר.

 

למה צריך 18"? כי זה משדרג את האחיזה ואת התנהגות הרכב ובלי שום קשר זה נראה מעולה.

צריכת הדלק עלתה בעוד 10 שקלים לחודש... :wink:

 

לא. התכוונתי ממידת המינימום!

אם אתה מביא ליאון עם 16, אתה יכול גם לשים 20!!

ארבעה סאאבים בטייסת: 9-5 2002 2.3 טורבו 185 סוסים שוודים באורווה, 9-5 1999 2.3 טורבו 230 סוסים ולבסוף שלי 900 1997 2.0 ידנית ומטורבתת בעלת 230 סוסים באורווה עם פאק אחד בייצור: אדומה! 900 1995 2.3 קבריולט עם עוד 150 סוסים לנשמה

פורסם

מיגון גחון+ גיר טרנספר

סט ריפודים מלא 9 חלקים

בניה למגבר

מתאם דש בורד לרדיו דיסק דין אחד +מגבר וסאב

ריחנים

מד לחץ אוויר

לדים

כיסוי לגלגל ספר

אוטם צבע, פלסטלינה,מטליות מיקרופיבר

ליטוש פנסים

ווקס

 

 

קיט הגבהה בדרך+גגון ועריסה

Suzuki Jimny

פורסם
מאיפה אתה מביא את העובדות הלא נכונות האלה?

אמירה פרדוקסלית משהו :-P

לעניין, בקרוב אתחיל בהכנה לטסט שזה כולל מעבר עם טוש על הספרות של הלוחיות רישוי, שטיפה של הרכב ובדיקה של כל הנורות.

If you live by the GUN

You die by the GUN

פורסם
לא. התכוונתי ממידת המינימום!

אם אתה מביא ליאון עם 16, אתה יכול גם לשים 20!!

 

אז לא הבנתי. אם הרכב שלי הגיע עם 16 מקוריים, זה אומר שאני יכול בכיף לשים 18" ויאשרו לי את זה בלי בעיה? האם צריך ללכת לעמדה 1 או שאפשר לעשות את זה במקום אחר?

פורסם
לא. התכוונתי ממידת המינימום!

אם אתה מביא ליאון עם 16, אתה יכול גם לשים 20!!

 

זה לא עובד ככה.

לכל רכב יש מידות ספציפיות שמאושרות לו ספציפית.


×
×
  • תוכן חדש...