Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4727 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי עוד שאלה קטנה, כשאני מנסה להניע, רק לסובב את המפתח וזהו ? או שצריך לתת קצת גז ?

לא צריך גז, רק מפתח וזהו.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לא צריך גז, רק מפתח וזהו.

תודה רבה.

 

סליחה על החפירה חחח, אבל, כמה זמן בערך אני יכול להחזיק את הסטרטר בלי לפגוע בו ?

VW Bora V5 2001 150HP AUTO - Highline.

פורסם

5~10 שניות. אם צריך לתת סטרטר נוסף, תמתין חצי דקה לפני זה.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
5~10 שניות. אם צריך לתת סטרטר נוסף, תמתין חצי דקה לפני זה.

מודה לך מאוד על העזרה צבי, תבורך ! :)

VW Bora V5 2001 150HP AUTO - Highline.

פורסם

צבי שכחתי לשאול אותך :)

כמה בערך עולה החיישן הזה ?

ד״א, נסעתי היום עם האוטו, וכיביתי, והנעתי כמה פעמים בזמן הנסיעה, לא הייתה שום בעיה... שיגע אותי כבר האוטו הזה!

VW Bora V5 2001 150HP AUTO - Highline.

פורסם

מחירים תבדוק במוסך שאתה קונה ממנו את החלפים. לפי מה שאתה מתאר, מאוד דומה למה שהיה לי.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
מחירים תבדוק במוסך שאתה קונה ממנו את החלפים. לפי מה שאתה מתאר, מאוד דומה למה שהיה לי.

 

אני לא יודע מה לעשות צבי. אתמול במוסך האוטו הניע יותר טוב מאשר איך שהוא יצא מהחברה...

באתי אחרי נסיעה של 20 דקות בכביש מהיר ועוד לחצתי קצת בתוך העיר כדי שהוא לא יניע במוסך, ועדיין, כלום!

אח"כ יצאתי לעוד סיבוב, שרפתי משהו כמו 50 שקל דלק, ועדיין, מניע כמו חדש...

 

משהו מוזר...

ד"א לא אמרתי, אבל שום מנורה שקשורה למנוע לא דולקת לי, אם זה היה החיישן הייתה נדלקת מנורת Check Engine לא ?

VW Bora V5 2001 150HP AUTO - Highline.

  • ספונסר פורום
פורסם

אצלך במנוע מדגם AGZ תבדוק אם צינור האויר שמתחבר בין מצערת המנוע

למסנן האויר לא התנתק בעקבות הטיפול .

אם הצינור הזה לא מחובר כראוי אז מד זרימת האויר לא יזהה זרימת אויר והרכב יניע קשה .

מעבר לזה תיתכן לדעתי בעיה שלא קשורה לטיפול בחיישן טמפ המנוע .

נתון נמוך מידיי יגרום להעשרה גבוה של דלק והרכב יניע קשה .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

תודה רון.

אין שום בעיה אחרת מלבד זה שהוא לא מניע אחרי נסיעה( שגם זה כבר לא קרה לי יומיים). האוטו נוסע חלק.

ד״א, יש מה לעשות עם החוסר סחיבה הזה מתחת ל2500 סל״ד ? זה משגע אותי שאני צריך ללחוץ על הגז שיגיע ל2500-3000 סל״ד כדי שהאוטו יזוז ולא יתגלגל קדימה, אבל כשהוא מגיע ל2700 בערך, יש המון כח, יש הרגשה שהאוטו עף ממש...

VW Bora V5 2001 150HP AUTO - Highline.

פורסם

היום קרה לי עוד פעם משהו מוזר, נסעתי, כיביתי את האוטו, 15 דקות אחר כך חזרתי, הנעתי, האוטו הניע ונכבה, ככה 3 פעמים עד שבפעם הרביעים לחצתי חזק על הגז, האוטו גימגם ואחרי 3 שניות הניע בטורים גבוהים(3500) ואז נסע כרגיל.

מה זה יכול להיות ? אני לא חושב שזה החיישן קראנק הזה...

VW Bora V5 2001 150HP AUTO - Highline.

פורסם

שלום לכולם. היום קרתה לי שוב אותה בעיה כשחזרתי מהעבודה, כיביתי את האוטו לרבע שעה, וחזרתי לקחת אותו, האוטו לא הניע בסטרטר בראשון, גם לא בשני. בשלישי נתתי הרבה גז עד שהוא הניע בטורים גבוהים, אחרי שהוא הניע הורדתי את הרגל מהגז, והוא נכבה, הנעתי אותו שוב ככה, אבל אז הורדתי גז לאט לאט, הייתי צריך להמשיך לתת גז למשך 15-20 שניות ולהוריד לאט לאט לאט, עד שהגעתי ל1500, עזבתי והוא נשאר מונע על 1000 סל״ד (כמו התנעה קרה). הלכתי למוסך ישר, והוא הניע חלק, במוסך לא יודעים מה זה יכול להיות, הם אומרים שצריך שהאוטו לא יניע ואז הם יבדקו הצתה וכל זה, אבל הבעיה היא שאני לא יודע מה התנאים של הבעיה, אני לא יודע מתי היא באה ומתי היא הולכת... במוסך אמרו שזה בטוח מהיחידה החשמלית בסוויץ׳, יכול להיות ?

ד״א, המנוע ממש מגמגם ונחנק כשהוא לא מניע ואני נותן גז. אם אני נותן גז ל4000 ועוזב. כשהוא מגיע ל1500 ואני לוחץ שוב על הגז הוא לא עולה, הוא כאילו חנוק, אני צריך ממש ממש ללחוץ כדי שיעלה, ואז לאט לאט אפשר להוריד סלד, ואז הוא מתייצב ונשאר מונע. מה זה יכול להיות? משאבת דלק? מזרקים? סוויץ׳? כויל? כבל הצתה ? פלאגים ???

אני לא יודע כבר מה לעשות...

VW Bora V5 2001 150HP AUTO - Highline.

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם
נשמע דווקא כמו חיישן סיבובי קראנקשאפט. השערה בלבד. מצטרף לדעה של הדיאגנוסטיקה. בהצלחה :)

 

אולי אפילו אחד מחיישני האוויר של המצערת..


×
×
  • תוכן חדש...