Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4778 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לשלם 89 שקל על לבלות בחברת ישראלים מזיעים ולצפות ברכבים שאת רובם רואים מדי יום/נראה בקרוב לא נשמע כזה אטרקטיבי.

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לשלם 89 שקל על לבלות בחברת ישראלים מזיעים

 

לפני 15 שנה שילמתי באיסטנבול 10 דולר בחמאם צ'מברליטאש לבילוי בחברת תורכים מזיעים.

 

להבדיל מאוטומוטור, מומלץ בחום(החמאם, לא התורכים).

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

דווקא מאד נחמד לראות כמות של רכבים מרוכזים במקום אחד, הבעיה היא שבאוטומוטור זה לא קורה, ראשית דבר מפני שבכל פעם יש יבואנים רבים שלא משתתפים בתערוכה ושנית מכיוון שגם חלק מאלו שכן מציגים משאירים את הרכבים נעולים!

 

אני אגיע לשם השנה רק אם שני המחדלים הללו לא יתקיימו. אני כמובן רוכש כרטיסים רק בהנחה.

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם

לא יודע מה איתכם, אבל לדעתי זאת אחלה דרך לבלות עם אבא יום שלם. (הורים גרושים)

Pioneer 80PRS

Celestra FA2150x : Hertz HV 165 XL ||| Boston Acoustics GT275 : Hertz HT 28

DC 3.5k : Sundown Z v.3 15

XS Power D2400 , D5100

פורסם

מצחיק שמכל ה"מכוניות מהסרטים", לא הצליחו להביא את המכונית הבסיסית ביותר בתחום: הדלוריאן של בחזרה לעתיד.

לא ביקשתי את שלושתם. מספיק אחת.

 

לא הלכתי לתערוכה מאז 1999, ואני לא מתכוון לחדש את המסורת המפוקפקת הזו, רק כדי לגלות שפשוט סידרו לי את רחוב המסגר מחדש בתוך מתחם סגור ועוד ביקשו ממני לשלם על זה.

פורסם

אני לא מבין את ה"אנטי" הזה דווקא פה בפורום של חובבי רכבים...

כן, ברור לכולם שאף אחד לא עושה פה תערוכת מכוניות מטוב ליבו והרצון לקדם תרבות מוטורית בישראל - הכל בצע כסף ותו לא...

מצד שני, אם אנשים לא יבואו ולא יהיה ביקוש אז גם התערוכה המסכנה והעלובה הזאת תחדל להתקיים ו5 שנים קדימה יבואו אנשים בפורום ויפתחו שרשורים על "מה קרה לאוטומוטור ולמה החלום מת?"

יגידו שמתגעגעים לימים שהיתה נכונות לקדם תרבות מוטורית ישראלית כמו בחו"ל ויגידו שלמרות שהתערוכה היתה בסטנדרטים נמוכים היא עדיין נתנה איזושהי הזדמנות לקידום תרבות מוטורית ישראלית.

 

במקום לרטון אני מציע לעודד שיפור.

יותר מזה, זה לא בגדר חלום שחברי הפורום, ביחד עם ההנהלה, יקדמו הקמת ביתן קארספורום בתערוכות העתידיות לבוא. מקום שאפשר יהיה להיפגש, להתרשם מרכבים אקזוטיים של חלק מהחברים בפורום ואף לאפשר לבעלי סדנאות שיפורים למינהם להציג את מוצריהם שם.

הכל עניין של גישה ושל יוזמה.

(SEAT IBIZA FR - 2008 (Toyo T1R 205/40/R17

UPsolute Chiptuning, S3 Intercooler

3Inch Downpipe Exhaust + Silicone Inlet, Simota Open Airfilter

Luk Reinforced Sports Clutch + Lightweight 4.4kg VW-VR6 Fly-Wheel, vMaxx 40mm. Springs

פורסם
מה שמצחיק אותי זה שהרבה אנשים מתלוננים, רוטנים ואומרים שלא ילכו ובסוף.. "איכשהו" מגיעים לשם ובאים להסביר למה בכל זאת הלכו.

נראה אם הפעם יהיו אנשים עם קצת יותר "משמעת" ויצליחו להימנע מללכת לכביכול תערוכת הרכב הזאת.

 

אני כבר ממזמן לא הולך לשטויות האלו של "תערוכה" בארץ. פשוט חבל על הכסף ועל הזמן. כמו שאמרו- יש הרבה דברים טובים שאפשר לרכוש תמורת 90 ש"ח, וכרטיס לאוטומוטור הוא בהחלט לא אחד מהם.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

לגבי מחיר הכרטיס,יש הרבה הנחות של ישרכרט,חבר ועוד ככה שרבה קונים במחיר מוזל.

הבעיה שיש רכבים סגורים,למשל פוולסוגן בשנה שעברה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

ב3 הפעמים האחרונות היה לי ממש נחמד, בין השאר כי נכנסתי חינם במסגרת העבודה.

עכשיו אני חושב על להוציא 90 ש"ח + מחירים מופקעים על שתיה, אוכל וחניה וזה עושה לי ממש רע.

 

החברה שלי עובדת בארגון גדול. יש מצב שיהיו שם הנחות :twisted:

 

אם לא, אין סיבה ללכת לשם.

פורסם

או 180 כי לא לבד עכשיו:wink:

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

לא צריך להגזים.

זה לא עד כדי כך נורא.

 

צריך להיות בן אדם וזהו, ולהבין שצריך טיפה סבלנות.

מאוד עמוס איפשהו? חכה כמה דקות או שתנסה להדחף.

 

הבעיה של הישראלים זה שרוצים הכל ברגע זה ולא ממש מספיקים ליהנות בנחת מכל התערוכה.

 

תירגע, תאכל משהו ותראה הכל בנחת.


×
×
  • תוכן חדש...