Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5923 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי בעיית טורים לא יציבים ב RSI.

הטורים עולים ויורדים כל הזמן. זה נשמע כאילו המנוע "נושם".

זו לא בעיה במנוע צעדים מפני שהוא נבדק ונמצא תקין ואף עבר ניקוי לא מזמן.

סיבה נוספת שמצביעה על כך שזה לא מנוע צעדים היא שהחוסר יציבות קורה גם כשאני לוחץ על הגז.

לא משנה על כמה טורים המנוע- אפילו עם מצערת פתוחה לגמרי יש את העליות והירידות בטורים.

בנוסף הירידות הטורים מלווים בבק פיירים.

 

השאלה שלי היא:

ממה זה יכול לנבוע?

 

תודה,

ערן.

פורסם
יש לי בעיית טורים לא יציבים ב RSI.

הטורים עולים ויורדים כל הזמן. זה נשמע כאילו המנוע "נושם".

זו לא בעיה במנוע צעדים מפני שהוא נבדק ונמצא תקין ואף עבר ניקוי לא מזמן.

סיבה נוספת שמצביעה על כך שזה לא מנוע צעדים היא שהחוסר יציבות קורה גם כשאני לוחץ על הגז.

לא משנה על כמה טורים המנוע- אפילו עם מצערת פתוחה לגמרי יש את העליות והירידות בטורים.

בנוסף הירידות הטורים מלווים בבק פיירים.

 

השאלה שלי היא:

ממה זה יכול לנבוע?

 

תודה,

ערן.

לבדוק אטם סעפת יניקה ואם יש חיישן MAP שמודד את הוואקום בסעפת היניקה - אז גם אותו.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

  • 5 שנים מאוחר יותר...
פורסם

יש לי בעיית טורים לא יציבים ב RSI.

הטורים עולים ויורדים כל הזמן. זה נשמע כאילו המנוע "נושם".

זו לא בעיה במנוע צעדים מפני שהוא נבדק ונמצא תקין ואף עבר ניקוי לא מזמן.

סיבה נוספת שמצביעה על כך שזה לא מנוע צעדים היא שהחוסר יציבות קורה גם כשאני לוחץ על הגז.

לא משנה על כמה טורים המנוע- אפילו עם מצערת פתוחה לגמרי יש את העליות והירידות בטורים.

בנוסף הירידות הטורים מלווים בקרטועים של האוטו.

 

השאלה שלי היא:

ממה זה יכול לנבוע?

בתודה מראש לירון.

פורסם

לפי מה שזה נשמע וניסיון שלי עם דברים דומים הדברים שאני חושב עליהם הם : צינורות וואקום, לבדוק את כולם, אם אין אחד רופף או קרוע, דבר שני זה חוטי הצתה ופלאגים אם אתה אומר שהוא גם מקרטע שאתה נותן גז. בהצלחה!

צרפתי זה הכי אחי

×
×
  • תוכן חדש...