Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4790 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מתכנן לירכוש סט מורל הייבריד 6.5, זה הסט שאני הכי מתחבר אליו.

על ההגברה יש את האודיסון vrx2.400 ובנוסף יש גם אלפיין t222 ששימש אותי בעבר להגברת טוויטרים באקטיבי.

ההד יוניט של אלפיין d310 ואת הפרוססור מכרתי, האם המכשיר תומך בחיתוכים ?

אם לא מה יותר עדיף, לחתוך באודיסון תדר נמוך ושיוציא תדר גבוה ודרך ההד יוניט לחתוך ב60 ?

או לעבוד פאסיבי עם קרוס של אילייט בבי אמפינג שאת הקרוס ארכוש בניפרד?

 

שאלה נוספת האם הסדרה החדשה הרבה יותר טובה מהקודמת בשילוב של mt23, אין לי בעיה של תקציב אז אני יכול להביא את החדש..

HU alpine d310 & h701 | amp audison vrx2.400 & alpine mrp t-222 | Morel supremo | ArcAudio flatline 12 | amp alpine 12m

פורסם

כניראה שאני ירד מיד שנייה, כרגע אני מתלבט בין וואפרים חדשים וטווטרים mt23 חדשים בשילוב קרוס אילייט משומש שהסכום הכולל זהה למחיר של ההייבריד החדש 602

HU alpine d310 & h701 | amp audison vrx2.400 & alpine mrp t-222 | Morel supremo | ArcAudio flatline 12 | amp alpine 12m

פורסם

d310 תומך\שולט פרוססור H700\H701

כדי לבצע חיתוכים אתה צריך אחד מהם ,אתה יכול גם לחתוך דרך המגבר ולעבוד אקטיבי

אם אתה שוקל מורל אילייט ,אז הדגם 3WAY הוא משמעותית טוב יותר אם אתה יכול להרשות לעצמך

להתקין סט שכזה אז מומלץ ,אגב יש משומש סט 3WAY אילייט "לימיטד אדישן" ללא קרוסים למכירה בפורום מכירה

יכול להיות מעניין ,אם אתה יכול להשיג קרוס פסיבי של מורל משומש MX33.3.

פורסם

אני לא רוצה סט 3 חלקים ולא לירכוש פרוססור

HU alpine d310 & h701 | amp audison vrx2.400 & alpine mrp t-222 | Morel supremo | ArcAudio flatline 12 | amp alpine 12m

פורסם

לא הייתה מרוצה ?

וממורל הייבירד אתה מרוצה? הייבירד הוא סט פחות איכותי מהאילייט

שמתי לב שאתה שיניתה את הסטאפ מספר פעמים ,וגם היה לך MLK165

שהוא סט טוב מאוד ,חבל לך סתם לבזבז כסף וזמן

הפתרון עבורך הוא להגיע למפגש פורום ולהתרשם ממספר רמקולים

כך תוכל לדעת לאיזה מהם אתה מתחבר יותר במקום לירות באפלה.

פורסם

שמעתי אצל מישהו את ההייבריד ומאוד אהבתי, הוא באמת פחות איכותי אבל יותר עוצמתי

HU alpine d310 & h701 | amp audison vrx2.400 & alpine mrp t-222 | Morel supremo | ArcAudio flatline 12 | amp alpine 12m

פורסם

ההייבירד גם לא יותר עוצמתי מהאילייט ,האילייט הוא הסט 2WAY הכי חזק של מורל

אני לא יודע מה חסר לך במערכת שאתה מחפש ,אתה יכול להגדיר מה הבעיה?

פורסם

ניראלי אני יילך על האילייט 3 חלקים לימיטד פאסיבי

HU alpine d310 & h701 | amp audison vrx2.400 & alpine mrp t-222 | Morel supremo | ArcAudio flatline 12 | amp alpine 12m

פורסם

אני מחפש עוצמה עם אופי סאונד חם כמו של מורל, שמעתי את הייבריד ומאוד אהבתי.

לי היה את האילייט והוופרים שלו היו הרבה יותר חלשים משל הייבריד.

HU alpine d310 & h701 | amp audison vrx2.400 & alpine mrp t-222 | Morel supremo | ArcAudio flatline 12 | amp alpine 12m

פורסם

שמעתה את הבריד ברכב אחר עם מגברועם hu אחר, זה גם נותן השפעה לא קטנה.

HU:alpine w520e +701

Amp(tw+mid) Mcintosh mc420 Amp(midbass) Diamond audio D5 600.2

set: Eton rsr160 + mid: Eton_PFC80

Mono JL 500/1 sub: ID8

פורסם

כן זה ברור לי גם הנפח דלת שלי עצומה..

אני חשבתי שהאילייט יותר חלשים מהייבריד בנפח של דלת

HU alpine d310 & h701 | amp audison vrx2.400 & alpine mrp t-222 | Morel supremo | ArcAudio flatline 12 | amp alpine 12m

×
×
  • תוכן חדש...