Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4782 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

 

מצורפות תמונות של ה-heat exchanger או ממיר חום של תיבת ההילוכים שלי. מדובר ברנו קליאו שנת 2001.

עד כמה שידוע לי - תפקידו הוא לקרר (וגם לחמם) את השמן של תיבת ההילוכים באמצעות שימוש במערכת הקירור של המים של האוטו.

 

מהתמונות ניתן לראות עד כמה הוא מלוכלך מבפנים. איך אפשר לנקות אותו?

 

תודה ולילה טוב

heat1.JPG

heat2.JPG

heat3.JPG

פורסם

זה הקולר שתפקידו אכן לקרר את השמן של תיבת ההילוכים. לא ידוע לי על אופצייה של לנקות אותו אלא רק להחליף. בכל מיקרה מאיזה סיבה הסרת אותו?

פורסם

הבעייה עם מחליפי החום האלו היא שאם הם נפרצים עקב בלאי וקורוזיה מי הקרור של המנוע נכנסים לך ישר לגיר מה שגורר צורך בשיפוץ קומפלט ויקר ביותר...בגלל זה נוהגים רבים להחליף אותו בקולר חיצוני מקורר אוויר שמוצמד לרדיאטור מקדימה.

גם מקרר יותר טוב (אם כי באמת לא מחמם בימים קרים, אבל בארץ שלנו בעיקר חם) וגם מגן מנזקים יקרים.

פורסם
שלום לכולם.

 

מצורפות תמונות של ה-heat exchanger או ממיר חום של תיבת ההילוכים שלי. מדובר ברנו קליאו שנת 2001.

עד כמה שידוע לי - תפקידו הוא לקרר (וגם לחמם) את השמן של תיבת ההילוכים באמצעות שימוש במערכת הקירור של המים של האוטו.

 

מהתמונות ניתן לראות עד כמה הוא מלוכלך מבפנים. איך אפשר לנקות אותו?

 

תודה ולילה טוב

בהחלט ניתן לנקות את מחליף החום בעזרת מכונת ייעודית לניקוי מערכת השמן של תיבת ההילוכים או בעזרת משאבה ידנית ייעודית לניקוי מחליף החום.

 

בדוק מול חבר הפורום ספי אפשרות לניקוי או חבר הפורום זיסו שיש ברשותו מכונה ייעודית.

 

אל תנסה לנקות עם כימיקלים את המחליף.

איזה כייף לי :)

פורסם
בהחלט ניתן לנקות את מחליף החום בעזרת מכונת ייעודית לניקוי מערכת השמן של תיבת ההילוכים או בעזרת משאבה ידנית ייעודית לניקוי מחליף החום.

 

בדוק מול חבר הפורום ספי אפשרות לניקוי או חבר הפורום זיסו שיש ברשותו מכונה ייעודית.

 

אל תנסה לנקות עם כימיקלים את המחליף.

 

תודה רבה :)

פורסם
הבעייה עם מחליפי החום האלו היא שאם הם נפרצים עקב בלאי וקורוזיה מי הקרור של המנוע נכנסים לך ישר לגיר מה שגורר צורך בשיפוץ קומפלט ויקר ביותר...בגלל זה נוהגים רבים להחליף אותו בקולר חיצוני מקורר אוויר שמוצמד לרדיאטור מקדימה.

גם מקרר יותר טוב (אם כי באמת לא מחמם בימים קרים, אבל בארץ שלנו בעיקר חם) וגם מגן מנזקים יקרים.

 

מחפש דעות נוספות של חברי הפורום.

 

לי אישית זה נשמע כמו פתרון מצויין - במיוחד בגלל שמחליף החום יכול יום אחד להיפרץ.

 

האם כדאי להתקין קולר חיצוני במקום מחליף החום?

פורסם

אני הייתי נמנע מהתקנת קולר חיצוני ומחפש קולר 12 תאים (מוגדל), ואפשר גם להזמין מחו"ל אגן שמן מוגדל בשביל קיבולת שמן גדולה יותר עם שימוש בשמן סינטתי מלא ואתה מכוסה.

פורסם
מחפש דעות נוספות של חברי הפורום.

 

לי אישית זה נשמע כמו פתרון מצויין - במיוחד בגלל שמחליף החום יכול יום אחד להיפרץ.

 

האם כדאי להתקין קולר חיצוני במקום מחליף החום?

1. האם התיבה ברכבך תקינה ?

2. האם טמפ' השמן תקינה ?

3. האם ידוע לך על כשלים סידרתיים במחליף החום של רכבך או כשל בתיבה כתוצאה מקירור לא מספק ?

4. האם המחליף החום המקורי מתפגר טרם זמנו ?

איזה כייף לי :)

פורסם
1. האם התיבה ברכבך תקינה ?

2. האם טמפ' השמן תקינה ?

3. האם ידוע לך על כשלים סידרתיים במחליף החום של רכבך או כשל בתיבה כתוצאה מקירור לא מספק ?

4. האם המחליף החום המקורי מתפגר טרם זמנו ?

 

תודה רבה,

 

בעבר היו המון תקלות שנבעו להערכתי מהתחממות יתר. התקלות קרו לאחר נסיעה ממושכת ובעליות קשות.

כן, ידוע לי על כשלים לאחר התייעצות עם אנשים במוסך מורשה. לי אישית לא קרה עדיין. לשאלתך - יש סיכוי יותר מטוב שיום אחד מחליף החום יפרץ.

בכל אופן - אני מעוניין להאריך את החיים של התיבה...

מה הטיעון העיקרי כנגד השינוי? טמפרטורה בתנאים קרים?

פורסם

אם אתה משתמש בנוזל קירור איכותי ולא במי ברז עם צבע, סיכוי קלוש ביותר שהמחליף חום יפרץ.

קירור טוב יותר של השמן יכול להאריך את חיי השמן והתיבה, ולכן הייתי מחפש מפירוקיות קולר 12 תאים של רכבים עם מנועי ה 2.0 ל'. שלא מצריך ביצוע של מעקפי מים וכו'.

×
×
  • תוכן חדש...