Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4795 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הכל טוב ויפה. רק שמכל זה לא תתפתח לה מלחמה משום מקום. מצד שני, אין כלכך מה לעשות.

לא חושב שנשארו ברירות, ביחוד אחרי שישראל חזרה והתריעה מראש. שעל העברת נשק שובר שוויון וכ"ו היא לא תהסס לפעול.

זה מחזק את הפתגם שאומר "הקם להורגך השקם להורגו".

 

מקווה שאחרי הכל השקט ישמר.

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ע"ע השמדת הכור בדיר א-זור. לפי פרסומים זרים כמובן :roll:

 

מה פרסומים זרים?

 

ברק או אולמרט אישרו את זה בפליטת פה בערוץ 1. :lol:

 

ולגבי סוריה, יובלג.

אני מאמין שהיה הכרחי, כי מדובר על טילים עם ראשים כבדים עם טווח של 300 ק"מ.

משכנתא זה קל

פורסם

אז הפצצנו... אז מה?

יגיב- ישראל תראה לו מאיפה הדג משתין. זה לא עזה זו מדינת אוייב.

לא יגיב- ישראל תמשיך לעקוב אחרי משלוחי הטילים של איראן לחיזבלה עד להפצצה הבאה.

 

לדעתי, לא יגיב והלוואי ואתבדה כדי שישראל תוכל להשתמש בארמון/בית/וילה שלו כמטווח אימונים.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם

שתי אפשרויות:

1. אסד אוכל בשקט את הלקרדה הנוכחית, כפי שאכל את הקודמות.

סיכוי תרחיש כזה - לדעתי סבירים פלוס.

 

2. אסד מנסה לסיים את מלחמת האזרחים מתוך טענה שהאויב הציוני עומד לכבוש את סוריה וכולם צריכים להתאחד כדי להגן על הבית, פותח במלחמה וטוען שמי שממשיך להלחם בו הוא בוגד שמשתף פעולה עם האויב הציוני.

סיכוי הצלחת מהלך כזה - לדעתי נמוכים.

פורסם

תחשבו על זה קצת אחרת.

ה S300 - הטילים שהטילו מורא בליבם של טייסי המערב, נתפסו עם המכנסיים למטה.

ולא, לא צריך להיות חכם במיוחד להפעיל אותם.

זה לא נשק מערבי. הרוסים עושים הכל קל להפעלה.

 

מישהו מצא את הפתרון לטילים האלו כנראה.. לא שאפשר לשון בשקט. יש S400 ו 500,

פורסם
תחשבו על זה קצת אחרת.

ה S300 - הטילים שהטילו מורא בליבם של טייסי המערב, נתפסו עם המכנסיים למטה.

ולא, לא צריך להיות חכם במיוחד להפעיל אותם.

זה לא נשק מערבי. הרוסים עושים הכל קל להפעלה.

 

מישהו מצא את הפתרון לטילים האלו כנראה.. לא שאפשר לשון בשקט. יש S400 ו 500,

 

משהו אומר לי שאסד לא יהיה זה שיקנה אותם את הS400 וS500.

פורסם
תחשבו על זה קצת אחרת.

ה S300 - הטילים שהטילו מורא בליבם של טייסי המערב, נתפסו עם המכנסיים למטה.

ולא, לא צריך להיות חכם במיוחד להפעיל אותם.

זה לא נשק מערבי. הרוסים עושים הכל קל להפעלה.

 

מישהו מצא את הפתרון לטילים האלו כנראה.. לא שאפשר לשון בשקט. יש S400 ו 500,

 

אני רואה את העניין קצת אחרת.

 

יש פה שילוב של לוחמה אלקטרונית בצד שלנו עם הבנה של אסד שאסור לו לחצות קו אדום.

 

להפיד מטוס קרב ישראלי זה קו אדום עם משמעות מאוד ברורה- כמה שעות לאחר מכן יושמד כל המערך האווירי שלו כולל ההגנה האווירית.

 

כבר עשינו לו את זה פעמיים, הוא יודע שאנחנו יכולים לעשות זאת פעם נוספת וזה יהיה המסמר האחרון בארון הקבורה שלו.

 

לחזור למשפט הראשון שלי, אני מאמין שהשקט בגזרת הנ״מ הינו תולדה של לוחמת ל״א שלנו והוראה של אסד להבליג כדי לא לחמם את הגזרה.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

להפיל מטוס קרב ישראלי זה קו אדום עם משמעות מאוד ברורה- כמה שעות לאחר מכן יושמד כל המערך האווירי שלו כולל ההגנה האווירית.

 

 

אני דווקא חושב שזה החלום הרטוב של כל אוייב שלנו...

 

ואת ההגיון שלהם, מאוד קשה לנו להבין.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
אני רואה את העניין קצת אחרת.

 

יש פה שילוב של לוחמה אלקטרונית בצד שלנו עם הבנה של אסד שאסור לו לחצות קו אדום.

 

להפיד מטוס קרב ישראלי זה קו אדום עם משמעות מאוד ברורה- כמה שעות לאחר מכן יושמד כל המערך האווירי שלו כולל ההגנה האווירית.

 

כבר עשינו לו את זה פעמיים, הוא יודע שאנחנו יכולים לעשות זאת פעם נוספת וזה יהיה המסמר האחרון בארון הקבורה שלו.

 

לחזור למשפט הראשון שלי, אני מאמין שהשקט בגזרת הנ״מ הינו תולדה של לוחמת ל״א שלנו והוראה של אסד להבליג כדי לא לחמם את הגזרה.

 

שאני אבין את מה שכתבת. אסד הקים את אחד ממערכי הנ"מ הצפופים בעולם ובעצם אתה טוען שהוא נותן הוראה להבליג על כניסת מטוסים ישראלים שככל הנראה מתכוונים להפציץ מטרות בארצו ולא הפיל אותם בגלל התוצאות שיכולות או לא יכולות להיות לו כתוצאה מצעד כזה? מצטער, זה לא נשמע הגיוני. כל המשפטים הללו של "יושמדו כל מערכי הנ"מ וכ"ו". זה מזכיר יותר מידיי את משפטי הפוליטיקאים לאחר הנסיגה מלבנון, ש"אם ירו טיל אחד כל לבנון תבער" ו"אם יפתחו במלחמה נגדנו נחזיר את לבנון לתקופת האבן" וכ"ו.

פורסם
שאני אבין את מה שכתבת. אסד הקים את אחד ממערכי הנ"מ הצפופים בעולם ובעצם אתה טוען שהוא נותן הוראה להבליג על כניסת מטוסים ישראלים שככל הנראה מתכוונים להפציץ מטרות בארצו ולא הפיל אותם בגלל התוצאות שיכולות או לא יכולות להיות לו כתוצאה מצעד כזה? מצטער, זה לא נשמע הגיוני. כל המשפטים הללו של "יושמדו כל מערכי הנ"מ וכ"ו". זה מזכיר יותר מידיי את משפטי הפוליטיקאים לאחר הנסיגה מלבנון, ש"אם ירו טיל אחד כל לבנון תבער" ו"אם יפתחו במלחמה נגדנו נחזיר את לבנון לתקופת האבן" וכ"ו.

 

מציע לך לקרוא תיעודי קרבות של חיל האויר ידידי, ישראל השמידה לסוריה את מערך הנ"מ לחלוטין, ולא פעם אחת (חפש למשל מבצע מוקד).

 

פרט למערך נ"מ הצפוף בעולם סוריה גם הקימה מערך משמעותי לירי טילי קרקע-קרקע בטווח שמכסה את כל שטחה של מדינת ישראל.

מעבר לזה, לסוריה יש יכולות מוכחות לשימוש בנשקים כימיים\ביולוגיים.

 

אם כן, למה הם לא הגיבו על הפצצת הכור הסורי?

 

למה לא הגיבו על כך שישראל, לפי מקורות זרים, חיסלה את הוגה רעיון הכור האטומי הסורי?

 

למה סוריה לא הגיבה כשישראל פיצצה שיירת נשק ליד דמשק?

 

למה סוריה לא הגיבה כשמטוסי צה"ל עשו בומים על קוליים מעל ארמונו של אסד בדמשק?

 

למה סוריה לא מגיבה הפעם?

 

כי יש סיבה, בדיוק אותה סיבה אותה פירטתי קודם.

 

לסוריה יש יכולות, על כך אין עוררין, אבל יש זמנים שאתה צריך "לבלוע את הצפרדע", אסד נמצא כיום בדיוק בסיטואציה כזאת, הוא בולע את הצפרדעים של ישראל כי אין לו ברירה, זה או לבלוע את הצפרדע או למות, לא פחות.

 

אז כן, במצב כזה לעיתים אתה מורה גם ליחידות הנ"מ הרבות לעצום עיניים, ואם תגיד לי שהכל עבודה של ל"א אומר לך בולשיט- יש לסוריה מספיק תותחי נ"מ, אבל העובדה היא שלא דווח על שום ירי נ"מ (למרות שלפי עדויות היו שם מטוסים בגובה בינוני- אחלה מטרה לתותח נ"מ, קל יותר להטריד מטוס בגובה בינוני).

 

בימים כתיקונם אני בספק שהפצצות חוזרות ונשנות בלב סוריה היו עוברות בשקט, אבל היום, כאשר הוא כבר שקוע שנתיים עם צבא בלחימה קשה, הוא בהחלט מעדיף להגיד "זה רק גשם" כשישראל יורקת עליו.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

אולי הסורים 'הסכימו' להפצצה של הנשק המיועד לאירגוני הטרור והם סתם מקשקשים בראיונות לתקשורת הזרה ?

חשבתם על זה ?

איזה כייף לי :)

פורסם
למה סוריה לא מגיבה הפעם?

 

להזכיר שגם אנחנו לא הגבנו על הטילים מעירק...

ליכולת יש משקל...אבל לאינטרס של המנהיג יש יותר משקל.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
אולי הסורים 'הסכימו' להפצצה של הנשק המיועד לאירגוני הטרור והם סתם מקשקשים בראיונות לתקשורת הזרה ?

חשבתם על זה ?

 

חיזבללה עוזר לאסד לא בגלל העיניים היפות שלו.

העסק די פשוט מצד איראן.

 

קח חיזבלונים בשר תותחים מול המורדים והתמורה תהיה העברת נשק דרך סוריה ללבנון.

נפילה של אסד תהיה מכה קשה מאד לאירן. (אלא אם אלקעידה או גרורותיו עולים לשלטון)


×
×
  • תוכן חדש...