Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4796 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
להזכיר שגם אנחנו לא הגבנו על הטילים מעירק...

ליכולת יש משקל...אבל לאינטרס של המנהיג יש יותר משקל.

 

דוגמאות שונות בתכלית.

 

במלחמת המפרץ מאוד דגדג ליצחק שמיר להגיב, מעדות ממקור ראשון טייסים ישנו בקוקפיט כשהמטוסים חמושים ומתודלקים על מסלול ההמראה אבל האמריקאים מנעו תגובה שלנו בטענה (המוצדקת) שברגע שישראל היתה מתערבת כל הקואליצה של המערב עם מדינות ערב היתה מתמוטטת ברגע.

 

פה מדובר במקרה אחר, זה מנהיג שיודע שתגובה שלו שתחצה קו אדום תביא לנפילת משטרו וככל הנראה גם למותו.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
מציע לך לקרוא תיעודי קרבות של חיל האויר ידידי, ישראל השמידה לסוריה את מערך הנ"מ לחלוטין, ולא פעם אחת (חפש למשל מבצע מוקד).

 

פרט למערך נ"מ הצפוף בעולם סוריה גם הקימה מערך משמעותי לירי טילי קרקע-קרקע בטווח שמכסה את כל שטחה של מדינת ישראל.

מעבר לזה, לסוריה יש יכולות מוכחות לשימוש בנשקים כימיים\ביולוגיים.

 

אם כן, למה הם לא הגיבו על הפצצת הכור הסורי?

 

למה לא הגיבו על כך שישראל, לפי מקורות זרים, חיסלה את הוגה רעיון הכור האטומי הסורי?

 

למה סוריה לא הגיבה כשישראל פיצצה שיירת נשק ליד דמשק?

 

למה סוריה לא הגיבה כשמטוסי צה"ל עשו בומים על קוליים מעל ארמונו של אסד בדמשק?

 

למה סוריה לא מגיבה הפעם?

 

כי יש סיבה, בדיוק אותה סיבה אותה פירטתי קודם.

 

לסוריה יש יכולות, על כך אין עוררין, אבל יש זמנים שאתה צריך "לבלוע את הצפרדע", אסד נמצא כיום בדיוק בסיטואציה כזאת, הוא בולע את הצפרדעים של ישראל כי אין לו ברירה, זה או לבלוע את הצפרדע או למות, לא פחות.

 

אז כן, במצב כזה לעיתים אתה מורה גם ליחידות הנ"מ הרבות לעצום עיניים, ואם תגיד לי שהכל עבודה של ל"א אומר לך בולשיט- יש לסוריה מספיק תותחי נ"מ, אבל העובדה היא שלא דווח על שום ירי נ"מ (למרות שלפי עדויות היו שם מטוסים בגובה בינוני- אחלה מטרה לתותח נ"מ, קל יותר להטריד מטוס בגובה בינוני).

 

בימים כתיקונם אני בספק שהפצצות חוזרות ונשנות בלב סוריה היו עוברות בשקט, אבל היום, כאשר הוא כבר שקוע שנתיים עם צבא בלחימה קשה, הוא בהחלט מעדיף להגיד "זה רק גשם" כשישראל יורקת עליו.

 

לא נראה לי שמישהו בתכנון המבצע (על פי פרסומים זרים כמובן) לקח בחשבון סיכוי שאסד יתן פקודה לנ״מ לא להגיב כשיראו חיל אוויר הישראלי. בתור מפקד, המיתה שולח מטוסים ואומר להם חברה, על תידגו,תרגישו חופשי בכל גובה?אני בספק.

לכן לדעתי אין ספק שניטרלו את הנ״מ בעזרת ל״א או לא. מי שכן יכול לקחת בחשבון סיכוי כזה זה דרג מדיני כולל שר הביטחון בלבד.

פורסם

לא הבנת אותי ידידי,

 

כמובן שאתה לא שולח טייסים ללחימה ואומר להם "אל תדאגו מנ"מ, הם בשבתון".

 

מבחינת הטייסים (ובמיוחד בחיל האויר הישראלי שמאוד קפדן) תמיד ישנה הידיעה שיש באיזור נ"מ וצריך להזהר (אפילו בהפצצות מעל עזה לא מעט פעמים תראה טייסים זורקים נורי הטעייה).

 

אבל מבחינת אסד, שוב לדעתי, יש כאן רצון שלא לחמם את הגיזרה בתקופה זו שהצבא שלו סופר שחוק.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk


×
×
  • תוכן חדש...